Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Yerli çalışan deneyimi platformu: Moodivation

  • Konbuyu başlatan Tuğçe İçözü
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
T

Tuğçe İçözü

Misafir
Kerem Tarhan tarafından 2021 yılında kurulan Moodivation, şirketlerin çalışan deneyimini iyileştirebilmesi için çalışanlarına hızlı ve kolay bir şekilde ölçümleme yapabilmelerini sağlayan bir teknoloji sunuyor.

Toplamda 16 hazır anket modülü ile şirketlerin, çalışan bağlılığı, liderlik, çeşitlilik, kapsayıcılık, eğitim değerlendirme gibi bir çok konuda hazır setlere erişmesini ve anında raporlara ulaşmasını sağlıyor.


Girişimin danışma kurulunda ise Mert Emcan, Yaşar Bivas Işık Şerifsoy, Mine Dedekoca ve Engage & Grow global koçları gibi alanında oldukça deneyimli isimler bulunuyor. Girişim faaliyetlerine 7 kişilik bir kadroyla devam ediyor.

Ekip, kodlamaya başladıktan sonra 8 ay gibi bi sürede PoC (kavram kanıtı) sürecine geçti. Son 12 aydır da müşteri süreçleri başlamış durumda.

Son 12 ayda toplam 20'yi aşkın firma ve 18 bin kullanıcıya anket ulaştırıldı​


Girişim, son 12 ayda toplam 20'yi aşkın firma ve 18 bin kullanıcıya anket ulaştırdığını belirtiyor. Paylaşılan bilgilere göre; bugüne kadar kullancılar tarafından 80’in üzerinde farklı anket yapıldı. Moodivation'ın müşterileri arasında iyzico, PayTR, Apsiyon, Sofra Compass Group, Söke Un ve ikas gibi markalar bulunuyor.


İnsan Kaynakları alanı oldukça geniş olsa da; girişimin en benzer rakibi sorwe olarak karşımıza çıkıyor. Moodivation'ın globalde ise Cultureamp, peakon gibi rakipleri bulunuyor. Moodivation ekibi farklılaştığı noktaları şöyle aktarıyor:

Rakiplerle aynı alanda yer alıyor olsak da onboarding ve exit süreçlerinin özellikle dijitalleştirilmesi ürünümüzü rakiplerimizden farklı kılıyor.

Üyelik modeli ile ilerliyor​


Girişim üyelik modeliyle ilerliyor. Çalışan başı aylık bir fiyatlandırma üzerinden müşteriler, diledikleri zaman çalışanlarına anket çıkıp raporlayabilyor.

Ayrıca Moodivation, Engage & Grow ile iş birliği anlaşması imzalayarak global teknoloji partneri oldu. Şirket, gelecek planlarını şöyle aktarıyor:

Yıl sonunda teknik olarak tam entegre olup global olarak EG koçlarının moodivation üzerinden potansiyel müşterilerine anket göndermesini sağlayacağız. Hatta bu sürecin ilk denemesi olarak Portekiz'de yer alan EG koçu ile beraber bir proje yürüterek portekize ilk faturamızı kestik.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.