Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi İnsan kaynakları odaklı veri analitiği platformu: Peopleoma

  • Konbuyu başlatan Arden Papuççiyan
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
A

Arden Papuççiyan

Misafir
İnsan kaynakları dikeyine odaklanan yerli bir veri analitiği ürünü olarak karşımıza çıkan Peopleoma, Türkiye İş Bankası çatısı altında bir kurum içi girişimcilik projesi olarak Mustafa İçer tarafından 2020 yılında hayata geçirildi. Peopleoma, şirketlerin kullandığı tüm insan kaynakları sistemleri ile entegre olarak özlük, bordro, izin yönetimi, fazla mesai, işe alım, performans, eğitim, çalışan deneyimi ve bağlılığı gibi pek çok veriyi tek bir noktada bir araya getiriyor.

Şirketlerin veri odaklı kararlar almasına yardımcı olmak ve insan kaynaklarının kritik sorularına yanıt vermek üzere tasarlanan Peopleoma, kullanıcıları için insan kaynakları odaklı raporlar da hazırlayabiliyor. Söz konusu raporlar, Peopleoma'nın yetkilendirme yeteneği sayesinde yönetim kurulu, insan kaynakları departmanı çalışanları ve ekip yöneticileri için yetkileri dahilinde erişebilecekleri ve kullanabilecekleri şekilde hazırlanıyor.


Peopleoma, İnsan Kaynakları Analitiği ve Akıllı Organizasyon Şeması olmak üzere iki çözüme sahip. Akıllı organizasyon şeması ve çalışan kartları ile parçalı veriyi bir bütün olarak sunan Peopleoma, sahip olduğu uyarı ve öneri sistemleri ile birlikte insan kaynakları ekiplerinin iş listesindeki kritik konuların atlanmasının önüne de geçiyor.

Verileri dashboardlar aracılığıyla görselleştiren Peopleoma, önemli ve acil durumları kullanıcılarına bilgilendiriyor ve onlara rehberlik ediyor. Peopleoma tarafından bizimle paylaşılan bilgilere göre Türkiye'nin yanı sıra ABD, Brezilya, Tayland ve Endonezya'da toplamda 20'den fazla müşteriye hizmet veren girişim, 200'den fazla kırılımda KPI hesaplıyor. Peopleoma'nın müşterileri arasında ise Ata Holding, Bayındır Sağlık Grubu, KORDSA, Softtech ve Akkim gibi önemli markalar yer alıyor.


İnsan kaynakları alanında veri analitiği sunan diğer platformlarla rakip konumda bulunan Peopleoma, sunduğu yapay zeka ve makine öğrenmesi altyapısının bir insan kaynakları profesyoneli gibi uyarı, öneri ve yönlendirmede bulanabilmesi ile rakiplerinin bir adım önüne geçmeyi hedefliyor.

Aylık üyelikler üzerinden gelir elde eden Peopleoma, çalışan sayısı ve entegrasyon maliyetine göre aylık ücretlerini belirliyor. Şirketin temel hedefi ise insan kaynakları profesyonellerine sorulacak tüm sorunların Peopleoma tarafından yanıtlanması.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.