T
Tuğçe İçözü
Misafir
Elon Musk'ın paylaştığı bir tweet ile "Blue Verified"ın sağlam bir şekilde çalıştığından emin olmak için 29 Kasım'da yayınlayacaklarını açıkladığını sizlerle paylaşmıştık. Musk bugün attığı bir tweet ile platformdaki taklit hesap problemini durdurduklarından emin olana kadar "Blue Verified"ın yeniden yayınlanmasının beklemeye alındığını açıkladı.
Ayrıca Musk, muhtemelen kurumlar için farklı bir renkte doğrulanmış hesap rozeti sunacaklarını belirtti. Musk'ın söylediklerine kişilerin ve kurumların doğrulanmış hesap rozeti farklı renkte olacak.
Bu yeni açıklamayla birlikte doğrulanmış hesap rozeti karmaşasının yeni bir seviyeye ulaştığını söylemek mümkün. Zira doğrulanmış hesap rozetinin ücretli bir şekilde sunulması, Eli Lily ve Nintendo gibi hesapların taklit edilmesi, General Motors, General Mills, Audi, Volkswagen gibi şirketlerin ve Omnicom Media Group gibi reklam şirketlerinin platformdaki reklamlarını durdurmasına yol açtı.
Platformdaki mavi tık karışıklığı aynı zamanda gri "resmi onay" işaretinin de platformda varlık göstermesiyle sonuçlandı.Buradan hareketle, kurumların mavi tik yerine "gri tik"e sahip olacağını tahayyül edebiliriz.
Elon Musk'ın gündeme getirdiği bir başka konu ise uçtan uca şifreli mesajlaşma. Çalışanlarla Twitter 2.0 temalı bir toplantı gerçekleştiren Musk, onlardan hesaplar arası uçtan uca şifrelenmiş video ve ses aramaları üzerinde çalışmalarını istedi.
Bu arada Elon Musk'ın uzun süredir tanıdığı açık kaynaklı otonom araç altyapısı comma.ai'ın başkanı George Hotz, Twitter'ın arama deneyimini düzeltmek için Twitter'da ücretsiz çalışmayı teklif etti. Twitter'da stajyer pozisyonunda çalışacak olan Hotz, 12 haftada arama motoru deneyimini istenen seviyeye getireceğini açıkladı.
Kaynak : Webrazzi
Ayrıca Musk, muhtemelen kurumlar için farklı bir renkte doğrulanmış hesap rozeti sunacaklarını belirtti. Musk'ın söylediklerine kişilerin ve kurumların doğrulanmış hesap rozeti farklı renkte olacak.
Holding off relaunch of Blue Verified until there is high confidence of stopping impersonation.
Will probably use different color check for organizations than individuals.
— Elon Musk (@elonmusk) November 22, 2022
Bu yeni açıklamayla birlikte doğrulanmış hesap rozeti karmaşasının yeni bir seviyeye ulaştığını söylemek mümkün. Zira doğrulanmış hesap rozetinin ücretli bir şekilde sunulması, Eli Lily ve Nintendo gibi hesapların taklit edilmesi, General Motors, General Mills, Audi, Volkswagen gibi şirketlerin ve Omnicom Media Group gibi reklam şirketlerinin platformdaki reklamlarını durdurmasına yol açtı.
Platformdaki mavi tık karışıklığı aynı zamanda gri "resmi onay" işaretinin de platformda varlık göstermesiyle sonuçlandı.Buradan hareketle, kurumların mavi tik yerine "gri tik"e sahip olacağını tahayyül edebiliriz.
Elon Musk'ın gündeme getirdiği bir başka konu ise uçtan uca şifreli mesajlaşma. Çalışanlarla Twitter 2.0 temalı bir toplantı gerçekleştiren Musk, onlardan hesaplar arası uçtan uca şifrelenmiş video ve ses aramaları üzerinde çalışmalarını istedi.
Bu arada Elon Musk'ın uzun süredir tanıdığı açık kaynaklı otonom araç altyapısı comma.ai'ın başkanı George Hotz, Twitter'ın arama deneyimini düzeltmek için Twitter'da ücretsiz çalışmayı teklif etti. Twitter'da stajyer pozisyonunda çalışacak olan Hotz, 12 haftada arama motoru deneyimini istenen seviyeye getireceğini açıkladı.
that’s what Elon told me my job was, and I will try my hardest to do it. I have 12 weeks
also trying to get rid of that nondismissable login pop up after you scroll a little bit ugh these things ruin the Internet https://t.co/vZbSfEqlfW
— George Hotz (@realGeorgeHotz) November 22, 2022
Kaynak : Webrazzi