A
Arden Papuççiyan
Misafir
Gıda perakendesi çözümleri sunan ve paket servis odaklı sanal restoran markaları geliştiren Mizanplus Kitchens'ın 660 bin dolar yatırım aldığını geçtiğimiz yılın Mart ayında sizlere aktarmıştık. Mizanplus Kitchens, aradan geçen yaklaşık 1,5 yıllık sürecin ardından yeni bir yatırım aldığını duyurdu.
Mizanplus Kitchens tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, 1 milyon dolar yatırım aldı. Mizanplus Kitchens'ın 1 milyon dolarlık yatırım turunun katılımcıları arasında ise Ersin Nazalı, Inveo Ventures, Sharks and Partners, Utku Öz, Aura B4YO 1. GSYF ve melek yatırımcılar yer aldı.
Mizanplus, aldığı yeni yatırımla birlikte bulut mutfak bayiliği ve gıda perakende teknolojileri alanlarında Türkiye çapında bir oyuncu olmayı hedefliyor. Şirketin gelecek planları arasında ise yeni sanal restoran markaları oluşturmak, mevcut markaların menülerini genişletmek ve daha fazla müşteriye ulaşmak var.
"Dükkan Dükkan İçinde" konsepti ile atıl kapasitesi olan işletmelere ve bulut mutfaklara satışa hazır paket servis markaları sunarak, bu markaların marka, tedarik zinciri ve yönetim operasyonlarını kolayca yönetmelerini sağlayan Mizanplus Kitchens'ın yakın zamanda bütün işletmelere sunduğu Paketmaster.com ile restoran yönetimini dijitalleştirmeyi hedeflediğini de ekleyelim. Mizanplus Kitchens tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, son 1 yıl içinde 10 kat büyüdü.
Yeni yatırımın şirketin teknolojik altyapısını güçlendirmek ve yeni pazarlara açılmak için kullanılacağını belirten Mizanplus CEO'su Harun Özdemir, Mizanplus Kitchens'ın İstanbul ve çevre illerde 30'dan fazla lokasyonda faaliyet gösterdiğini ve işletmelerin dijital dönüşümlerine destek sağladığını paylaştı.
Kaynak : Webrazzi
Mizanplus Kitchens tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, 1 milyon dolar yatırım aldı. Mizanplus Kitchens'ın 1 milyon dolarlık yatırım turunun katılımcıları arasında ise Ersin Nazalı, Inveo Ventures, Sharks and Partners, Utku Öz, Aura B4YO 1. GSYF ve melek yatırımcılar yer aldı.
Mizanplus, aldığı yeni yatırımla birlikte bulut mutfak bayiliği ve gıda perakende teknolojileri alanlarında Türkiye çapında bir oyuncu olmayı hedefliyor. Şirketin gelecek planları arasında ise yeni sanal restoran markaları oluşturmak, mevcut markaların menülerini genişletmek ve daha fazla müşteriye ulaşmak var.
"Dükkan Dükkan İçinde" konsepti ile atıl kapasitesi olan işletmelere ve bulut mutfaklara satışa hazır paket servis markaları sunarak, bu markaların marka, tedarik zinciri ve yönetim operasyonlarını kolayca yönetmelerini sağlayan Mizanplus Kitchens'ın yakın zamanda bütün işletmelere sunduğu Paketmaster.com ile restoran yönetimini dijitalleştirmeyi hedeflediğini de ekleyelim. Mizanplus Kitchens tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, son 1 yıl içinde 10 kat büyüdü.
Yeni yatırımın şirketin teknolojik altyapısını güçlendirmek ve yeni pazarlara açılmak için kullanılacağını belirten Mizanplus CEO'su Harun Özdemir, Mizanplus Kitchens'ın İstanbul ve çevre illerde 30'dan fazla lokasyonda faaliyet gösterdiğini ve işletmelerin dijital dönüşümlerine destek sağladığını paylaştı.
Kaynak : Webrazzi