Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Netflix CEO'su, Apple Vision Pro pazarının uğraşmaya değmeyecek kadar küçük olduğunu söylüyor

  • Konbuyu başlatan Candeğer Muradoğlu
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
C

Candeğer Muradoğlu

Misafir
Bilindiği gibi Netflix, dünya genelinde milyonlarca aboneye sahip büyük bir dijital yayın platformu. Geçen hafta Netflix'in Apple Vision Pro platformunda uygulamasının bulunmayacağı ve kullanıcıların iPad sürümünü cihazlarında çalıştıramayacakları açıklanmıştı. Haber, platform kullanıcılarının erişiminde kısıtlamalara neden olacağı şeklinde yorumlanmıştı.

Dün Netflix eş CEO'su Greg Peters, bu konuyla ilgili ilginç açıklamalar yaptı. Peters, yatırımlarını sadece kullanıcılara gerçek fayda sağlayacak yerlere odaklamak istediklerini belirtti. Yani Vision Pro'nun şu anda çok küçük bir pazar olduğunu düşündükleri için bu platforma öncelik vermediklerini ifade etti. Bu durum, şirketin stratejik kararları ve platformlara yönelik yaklaşımı hakkında önemli bir anlayış sunuyor.

Peters'a göre bu karar, Netflix'in sadece şirket için getiri sağlayan yerlere yatırım yapma stratejisinden kaynaklanıyor. Peters, mevcut durumda Vision Pro'nun ürün olarak yetersiz olduğunu ve çoğu Netflix kullanıcısı için önemli olmadığını belirtiyor. Ancak Peters, Netflix'in her zaman Apple ile görüşmelerde bulunduğunu ve şu anda cihazın yetersiz ölçekli olduğunu söyleyerek, çoğu üye için gerçekten önemli olmadığını da vurguluyor.

Diğer taraftan Disney+, Vision Pro'da tam teşekküllü bir visionOS uygulamasıyla hemen kullanılabilir durumda olacak. Netflix ise sadece Safari üzerinden çalışacak.

Aynı zamanda belirtmek gerekir ki Netflix'in bu tür platformlara olan yaklaşımı ve stratejik kararları, şirketin iş modeli ve gelecek planları hakkında önemli bir anlayış sunuyor. Netflix'in bu hafta çıkan, World Wrestling Entertainment'ın (WWE) en popüler programı olan Monday Night Raw'ın yayın haklarını 10 yıllığına satın alma haberi de bunu doğrular nitelikte.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.