A
Arden Papuççiyan
Misafir
Snapchat ile hayatımıza giren hikayeler özelliği, yıllar içinde neredeyse tüm sosyal medya platformlarında karşımıza çıktı. Özellikle Instagram platformunda çok sevilerek kullanılan bir özelliğe dönüşen hikayeler, bazı platformlarda ise başarısız oldu.
2020 yılının Şubat ayında hikayeler benzeri bir özellik yayınlayan iş dünyasının sosyal medya platformu LinkedIn, bu özelliği sonlandıracağını duyurdu. LinkedIn'de ürünlerden sorumlu kıdemli yönetici olarak çalışan Liz Li tarafından yapılan açıklamalara göre platformun hikayeler özelliği Eylül ayı içinde sonlandırılacak.
Kullanıcılarının profillerine kalıcı olmayan videolar ve görseller koymak isteyebileceklerini bu nedenle hikayeler özelliğini geliştirdiklerini dile getiren Liz Li, LinkedIn kullanıcılarının bu özelliği kullanmadıklarını onun yerine hem kişiliklerini hem de uzmanlıklarını sergileyebilecekleri kalıcı videoları tercih ettiklerini paylaştı.
Hatırlatmak gerekirse benzer bir haber de geçtiğimiz aylarda Twitter tarafından gelmişti. 2020 yılının Mart ayında hikayeler benzeri Fleets özelliğini test etmeye başlayan Twitter, 2020 yılı içinde bu özelliği tüm kullanıcıları için sunmuştu.
Twitter kullanıcıları tarafından pek sevilmeyen bir özellik olarak kalan Fleets, geçtiğimiz Temmuz ayının ilk günlerinde sonlandırıldı. Hikayeler özelliği Snapchat ve Instagram gibi platformlarda çok popüler bir hale gelse de her platformda aynı başarıyı elde edemiyor.
Kaynak : Webrazzi
2020 yılının Şubat ayında hikayeler benzeri bir özellik yayınlayan iş dünyasının sosyal medya platformu LinkedIn, bu özelliği sonlandıracağını duyurdu. LinkedIn'de ürünlerden sorumlu kıdemli yönetici olarak çalışan Liz Li tarafından yapılan açıklamalara göre platformun hikayeler özelliği Eylül ayı içinde sonlandırılacak.
Kullanıcılarının profillerine kalıcı olmayan videolar ve görseller koymak isteyebileceklerini bu nedenle hikayeler özelliğini geliştirdiklerini dile getiren Liz Li, LinkedIn kullanıcılarının bu özelliği kullanmadıklarını onun yerine hem kişiliklerini hem de uzmanlıklarını sergileyebilecekleri kalıcı videoları tercih ettiklerini paylaştı.
Hatırlatmak gerekirse benzer bir haber de geçtiğimiz aylarda Twitter tarafından gelmişti. 2020 yılının Mart ayında hikayeler benzeri Fleets özelliğini test etmeye başlayan Twitter, 2020 yılı içinde bu özelliği tüm kullanıcıları için sunmuştu.
Twitter kullanıcıları tarafından pek sevilmeyen bir özellik olarak kalan Fleets, geçtiğimiz Temmuz ayının ilk günlerinde sonlandırıldı. Hikayeler özelliği Snapchat ve Instagram gibi platformlarda çok popüler bir hale gelse de her platformda aynı başarıyı elde edemiyor.
Kaynak : Webrazzi