Webrazzi LinkedIn, yapay zeka destekli içerik oluşturma ile premium şirket sayfalarını test ediyor

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Gözde Ulukan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
G

Gözde Ulukan

Misafir
2023'te premium aboneliklerden 1,7 milyar dolar gelir elde eden LinkedIn, küçük ve orta ölçekli işletmeler için yeni bir hizmetle gelirlerini artırmanın başka bir yolunu test etmeye başladı. Test sürecine bakıldığında üyeliklerden aylık 99 dolar talep edilmesi bekleniyor. Bu abonelik modelinin içerik yazmak için yapay zeka ve takipçi sayısını artırmak için yeni araçlar ve bunları kullanan şirketin profilini yükseltecek diğer özellikler içereceği tahmin ediliyor.

LinkedIn'in bu hamlesi, Microsoft'un sahip olduğu platformun iş modelini çeşitlendirmeye devam etmesi ve aynı zamanda kendisini genel olarak daha kullanışlı hale getirmeye çalışması açısından önemli diyebiliriz.

LinkedIn, birkaç gün önce yeni premium şirket sayfasını açıklayan bilgileri sessizce yayınlamaya başladı. Şirket, TechCrunch'a böyle bir özellik üzerinde çalıştıklarını doğruladı ve "Müşterilerimizin deneyimini geliştirmek ve iş hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmak için her zaman yeni yollar keşfediyoruz. Şu anda, küçük ve orta ölçekli işletme müşterilerine müşteri çekmelerine, güvenilirlik oluşturmalarına ve hedef kitleleri nezdinde öne çıkmalarına yardımcı olmak üzere tasarlanan "Premium Company Page" adlı yeni bir teklifi test ediyoruz. Yakında daha fazlasını paylaşmak için sabırsızlanıyoruz." ifadesini kullandı.

Paylaşılan bilgilere göre yeni abonelik sisteminde sayfaların yöneticileri son ziyaretçileri inceleyebilecek. Daha sonra bu ziyaretçileri bağlantı derecelerine bakılmaksızın sayfayı takip etmeye davet edebilecekler. Yöneticiler ayrıca sayfanın üst kısmında belirgin bir şekilde görüntülenen iletişim veya web sitesi ayrıntılarıyla harekete geçirici mesaj butonları oluşturabilecek.

LinkedIn'in bu yeni premium sayfası, şirketin platformdaki kuruluşlar için hazırladığı ve platformu kullanan bireyler ve işe alım uzmanları için oluşturduğu farklı kullanım ve fiyatlandırma katmanlarını yansıtan, giderek büyüyen premium teklifler listesinin en sonuncusu. Ancak abonelik modelinin tam olarak ne zaman yayına alınacağı şu an için belirsiz.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam