Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Yemeksepeti Kurumsal Cüzdan ile uzaktan çalışan şirketler ve çalışanları için bulut yemekhaneler yaratıyor

  • Konbuyu başlatan Candeğer Muradoğlu
  • Başlangıç tarihi
C

Candeğer Muradoğlu

Misafir
Pandemi döneminin başlamasıyla dünyayla birlikte Türkiye'nin de gündemine giren uzaktan çalışma birçok sorunu beraberinde getirdi. Öğle yemeği masrafının işveren tarafından karşılanması bakımından uzaktan çalışan ile işyerinde çalışan işçi arasında ayrım yapılmaması önemli ve tartışılması gereken konular arasına girdi.

Yemeksepeti, hibrit çalışma modeline geçen şirketler ve çalışanları için Kurumsal Cüzdan uygulamasıyla bulut yemekhaneler yarattı. Şirket bu uygulamasıyla özellikle pandemi dönemiyle birlikte hibrit çalışma modeline geçen şirketlerin ‘’yemekhaneleri açacak mıyım, yemek sayısını nasıl ayarlayacağım’’ sorusuna çözüm buluyor.

7 binden fazla müşterisi var​


30 binden fazla restoranda geçerli olan Yemeksepeti Kurumsal Cüzdan sayesinde hem şirketlere hem de ister evden ister ofisten çalışmayı tercih eden çalışanlara farklı kolaylık ve avantajlar sağlıyor. Yemeksepeti Kurumsal Cüzdan ile şirketler, çalışanlarının Yemeksepeti Cüzdanı’na tıpkı dijital bir yemek kartı gibi aylık kullanım tanımlayarak Yemeksepeti’ne kayıtlı binlerce restoran üzerinden sipariş veriliyor.

Şirketler Yemeksepeti Kurumsal Cüzdan’ın tanımlama esnekliği ile ofis yemekhaneleri açık olsa da belirli günler evden çalışanlarına sadece evden çalıştığı gün için bile kullanım tanımlayabiliyor. Böylece hibrit çalışma modeline geçen şirket ve çalışanlara hızlı, kolay ve temassız alışverişiyle Yemeksepeti eşlik ediyor. Yemeksepeti Kurumsal Cüzdanı aynı zamanda finans, hizmet, hukuk, eğitim, sağlık, sigorta, sosyal hizmetler, medya ve iletişim gibi birçok farlı sektörden şirket kullanılıyor. Bu uygulamasının 2021 Ağustos ayı itibarıyla yaklaşık 7 bin kurumsal müşterisi var.

Yemeksepeti’nin yeni nesil ödeme sistemi Kurumsal Cüzdan kullanımındaki artış ile ilgili Yemeksepeti Chief Product Officer’ı Nedim Nahmias bu konuyla ilgili şöyle konuşuyor: “Dijitalleşme son birkaç yıldır tüm dünyada ve neredeyse her sektörde iş yapış şekillerimizin merkezindeydi. Pandemi ile bu sürecin daha da hızlanması ve dünyanın dijitalleşmeye öngörülenden daha fazla uyum sağlaması kaçınılmaz oldu. Bu uyumdaki artışı Yemeksepeti Cüzdan kullanıcı sayılarında da görebiliyoruz. Yeni dijital dünya sürekli gelişim gösterdiği için şirketlerin çok daha dinamik olmayı hedeflediği bu süreçte Kurumsal Cüzdan kullanıcısı şirketler hem çalışana değer politikalarına ek bir dijital çözüm sunuyor, hem de bütçe yönetimi, yemek israfı gibi konularda avantaj kazanıyor. Yemeksepeti olarak en yeni teknolojiyi her zaman merkezimize alıyor ve yeni nesil çözümler üzerinde çalışmaya devam ediyoruz.”

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.