T
Tuğçe İçözü
Misafir
WhatsApp'ın en popüler özellikleri arasında bulunan grup sohbetlerinin, platformun yeni özelliği olan "Communities" yani Topluluklar ile birlikte başka bir boyuta taşındığını Nisan ayında sizlere aktarmıştık.
Şirket, test sürecinde olan Topluluklar özelliğini daha fazla kullanıcıya açtı. Bu yeni karar ile birlikte özelliğin neredeyse tüm kullanıcılara açıldığını belirtelim. Şu an için şirket hangi ülke ve bölgelerde toplamda kaç kullanıcıya açıldığına dair bilgiler paylaşmaktan çekiniyor.
Topluluk odaklı pazarlamanın önemi her geçen gün artarken, WhatsApp'ta topluluk yönetimi için öne çıkan uygulamalar arasında yerini almak istiyor. Facebook'a gösterilen ilginin düşmesine rağmen Facebook gruplarının yüksek etkileşimi ile ayakta kalması, WhatsApp'ın neden bu özelliğe yöneldiğini açıkça ortaya koyuyor.
Yeni özellik sayesinde kullanıcıların topluluğun tamamına gönderilen güncellemeleri alabilmeleri ve kendileri için önemli olan konularda daha küçük sohbet gruplarını kolayca oluşturabilmeleri hedefleniyor. Topluluklarda yer alan araçlar, yöneticiler için daha geniş bir kontrol imkanı da sunacak.
WhatsApp Topluluklardaki Yöneticiler, herkese gönderilen duyuru mesajları ve dahil edilecek grupları kararlaştırma gibi yetkilere sahip olacak. Kısacası Topluluklar özelliği ile birlikte WhatsApp içinde alt grup sohbetlerine de sahip olan büyük topluluklar oluşturulabilecek.
WhatsApp tarafından sunulan Topluluklar özelliğinin odağına topluluk oluşturmayı alan Discord ve Telegram gibi platformlarla rekabet etmek için sunulduğunu söyleyebiliriz. Özellikle NFT ve oyun topluluklarının gözbebeği Discord, rotasını Web3'e çeviren markaların vazgeçilmezi oldu. Topluluk odaklı pazarlama trendinde WhatsApp'ın nasıl konumlanacağını hep birlikte izleyip göreceğiz.
Kaynak : Webrazzi
Şirket, test sürecinde olan Topluluklar özelliğini daha fazla kullanıcıya açtı. Bu yeni karar ile birlikte özelliğin neredeyse tüm kullanıcılara açıldığını belirtelim. Şu an için şirket hangi ülke ve bölgelerde toplamda kaç kullanıcıya açıldığına dair bilgiler paylaşmaktan çekiniyor.
Topluluk odaklı pazarlamanın önemi her geçen gün artarken, WhatsApp'ta topluluk yönetimi için öne çıkan uygulamalar arasında yerini almak istiyor. Facebook'a gösterilen ilginin düşmesine rağmen Facebook gruplarının yüksek etkileşimi ile ayakta kalması, WhatsApp'ın neden bu özelliğe yöneldiğini açıkça ortaya koyuyor.
Yeni özellik sayesinde kullanıcıların topluluğun tamamına gönderilen güncellemeleri alabilmeleri ve kendileri için önemli olan konularda daha küçük sohbet gruplarını kolayca oluşturabilmeleri hedefleniyor. Topluluklarda yer alan araçlar, yöneticiler için daha geniş bir kontrol imkanı da sunacak.
WhatsApp Topluluklardaki Yöneticiler, herkese gönderilen duyuru mesajları ve dahil edilecek grupları kararlaştırma gibi yetkilere sahip olacak. Kısacası Topluluklar özelliği ile birlikte WhatsApp içinde alt grup sohbetlerine de sahip olan büyük topluluklar oluşturulabilecek.
WhatsApp tarafından sunulan Topluluklar özelliğinin odağına topluluk oluşturmayı alan Discord ve Telegram gibi platformlarla rekabet etmek için sunulduğunu söyleyebiliriz. Özellikle NFT ve oyun topluluklarının gözbebeği Discord, rotasını Web3'e çeviren markaların vazgeçilmezi oldu. Topluluk odaklı pazarlama trendinde WhatsApp'ın nasıl konumlanacağını hep birlikte izleyip göreceğiz.
Kaynak : Webrazzi