T
Tuğçe İçözü
Misafir
WhatsApp'ın Hikayeler benzeri Durum özelliğini ilk olarak 2017 yılında yayına aldığını sizlere aktarmıştık. WhatsApp kullanıcıları Durum sekmesi üzerinden küçük efekt ve şekillerle müdahale edebildikleri fotoğraf, video ve GIF'leri uçtan uca şifrelenmiş olarak birbirleriyle paylaşabiliyor ve bu paylaşımlar 24 saat sonra kendiliğinden siliniyor.
Şirket, uygulamanın 22.18.0.70 beta versiyonunda Durum özelliğini Sohbetler ekranında sergilemeyi test ediyor. Test edilen özellik kapsamında, bağlantılarınız Durum'da yeni bir paylaşım yaptığında, bu paylaşım sohbet listesinde de görünür olacak. Şu an için sınırlı sayıda beta test kullanıcısına açık olan özelliğin tüm kullanıcılara ne zaman açılacağı bilinmiyor.
Durum özelliğinin Sohbetler sekmesine taşınması, özelliğin uygulama içinde çok daha fazla öne çıkmasına yol açacak. Bununla beraber halihazırda KOBİ'lerin, WhatsApp topluluklarının duyuru için sıkça kullandığı Durum, yakın zamanda reklam gösterimi için de önemli bir rol oynayabilir. Yani tıpkı Instagram Hikayeler'inde olduğu gibi WhatsApp Durum reklamları da hayatımıza girebilir.
Ancak paylaşılan bilgilere göre, şu anda Durum içeriklerini görmek nasıl kişilerin tercihine bağlıysa, Sohbetler sekmesindeki Durum içeriklerinin gösterimi de kişilerin seçimine bağlı olacak.
Mesajlaşma uygulamaları, 2021 yılında 3,32 milyar kişi tarafından kullanıldı. Meta, WhatsApp ve Facebook uygulamaları ile birlikte toplamda 2,5 milyar insana ulaşıyor. Eğer Durum özelliği bir reklam modeli ile buluşursa, Meta 2,5 milyarlık potansiyeli yeni bir gelir kapısına dönüştürebilir.
Kaynak : Webrazzi
Şirket, uygulamanın 22.18.0.70 beta versiyonunda Durum özelliğini Sohbetler ekranında sergilemeyi test ediyor. Test edilen özellik kapsamında, bağlantılarınız Durum'da yeni bir paylaşım yaptığında, bu paylaşım sohbet listesinde de görünür olacak. Şu an için sınırlı sayıda beta test kullanıcısına açık olan özelliğin tüm kullanıcılara ne zaman açılacağı bilinmiyor.
Durum özelliğinin Sohbetler sekmesine taşınması, özelliğin uygulama içinde çok daha fazla öne çıkmasına yol açacak. Bununla beraber halihazırda KOBİ'lerin, WhatsApp topluluklarının duyuru için sıkça kullandığı Durum, yakın zamanda reklam gösterimi için de önemli bir rol oynayabilir. Yani tıpkı Instagram Hikayeler'inde olduğu gibi WhatsApp Durum reklamları da hayatımıza girebilir.
Ancak paylaşılan bilgilere göre, şu anda Durum içeriklerini görmek nasıl kişilerin tercihine bağlıysa, Sohbetler sekmesindeki Durum içeriklerinin gösterimi de kişilerin seçimine bağlı olacak.
Mesajlaşma uygulamaları, 2021 yılında 3,32 milyar kişi tarafından kullanıldı. Meta, WhatsApp ve Facebook uygulamaları ile birlikte toplamda 2,5 milyar insana ulaşıyor. Eğer Durum özelliği bir reklam modeli ile buluşursa, Meta 2,5 milyarlık potansiyeli yeni bir gelir kapısına dönüştürebilir.
Kaynak : Webrazzi