Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Visa İnovasyon Programı’nın dördüncü dönemine seçilen 5 girişim

  • Konbuyu başlatan Gözde Ulukan
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
G

Gözde Ulukan

Misafir
Visa İnovasyon Programı’nın dördüncü dönemi başladı. Türkiye’den 102 girişim arasından seçilen girişimler 6 ay sürecek yeni döneme dahil oldu. Programın yeni dönemin temalarını "yeni nesil ödeme çözümleri", "yeni ödeme akışlarını mümkün kılma", "KOBİ’lerin güçlendirilmesi" ve "sürdürülebilir ve akıllı bir gelecek" başlıkları oluşturuyor.

Visa İnovasyon Programı Türkiye’de bugüne kadar 3 dönemde 15 mezun verdi. Bu fintech’ler 230 saati aşan eğitimlere katıldılar, 140’tan fazla mentorle bir araya geldiler. Türkiye, Yunanistan ve Bulgaristan’daki programların tek bir çatı altında toplanmasıyla fintech’ler yurt dışındaki iş ortaklıkları ve uzmanlarla da çalışma fırsatını elde ettiler.

Program süresince Visa’nın yerel ve global iş ağındaki banka, e-para kuruluşu ve üye işyerleri ile 23 pilot çalışma gerçekleştirildi. Mezun fintech’lerden bazıları toplamda 6 milyon dolar yatırım aldı ve pek çoğu yurt dışında iş ortaklığı kurma fırsatı buldu.

Visa İnovasyon Programı’nın dördüncü dönemine dahil olan fintech’ler şu şekilde:

Alternatif SuperApp: B2B müşteriler için dijital cüzdan, sadakat ve CRM gibi ihtiyaç duyduğu altyapıları sağlayan, aynı zamanda B2C için nakit ve kredi kartı alternatifi, bütün dijital cüzdanları bir yerde birleştiren bir pazar yeri uygulaması.

Enno Wallet: Velayeti tamamen kullanıcının kendisinde olan ve merkeziyetsiz finans uygulamalarını cüzdanın bir parçası olarak sunan mobil kripto para cüzdanı.

MonoPayments: Elektronik para, ödeme kuruluşları, dijital bankalar, diğer finansal kurumlar ve e-ticaret platformları özelinde tek bir dijital platform üzerinden hepsi bir arada "no code" fintech çözümü.

Qumpara: Kullanıcılarına markaların tekliflerini ileterek alışverişlerinden kazanç elde etmelerini sağlayan Qumpara, alışverişçileri ödüllendirirken markalara da tüketici davranışlarını daha iyi analiz ederek bağlılığı artırma ve bu bağlılık çerçevesinde ilişki kurma fırsatı sunuyor.

Yancep: Kullanıcıların hedeflerine ve risk tercihlerine göre modellenmiş portföylere yatırım yapmalarını sağlayan bir birikim ve yatırım uygulaması.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.