T
Tuğçe İçözü
Misafir
Twitter'ın Instagram benzeri "Collabs" özelliği üzerinde çalıştığını Mart ayında sizlere aktarmıştık. Twitter'ın CoTweets adını verdiği bu özellik, iki farklı hesabın tek bir tweeti sahiplenmesini sağlıyor. Özellik sayesinde iki farklı hesap tek bir tweetin yazarı olarak konumlanabilecek.
Twitter sözcüsü Joseph J. Nuñez'in yaptığı açıklamaya göre şirket, markaların ve kişilerin bu özellikten faydalanarak yeni hedef kitlelere ulaşması ve büyümesi planlanıyor. Özelliğin yaygın bir şekilde test edilmeye başlanmasıyla, Twitter'da pek çok kişi CoTweet atmaya başladı. paylaşılan CoTweet'ler iki kişinin profil resmi ve ismini gösterse de, tweetlere verilen yanıtlar, doğrudan Tweet'in asıl yazarına yönlendiriliyor.
Şimdiye kadar bülten ve biletli spaces özellikleri dahil olmak üzere çıkardığı pek çok özellikle yaratıcı ekonomiyi destekleyen Twitter, markaların içerik üreticilerle daha fazla iş birliği yapması için CoTweets'ten faydalanabilir. Bu da markalara reklam modellerinin ötesinde yeni seçenekler sunmak anlamına geliyor.
Yine de yakın zamanda Twitter'In Spaces, bültenler ve topluluklar üzerine çalışan ekibini farklı alanlara yönlendirdiğini hatırlatalım. Şirket, personelinin kullanıcı büyümesi ve kişiselleştirmeye odaklanmasını istiyor. CoTweets'in kullanıcı ve markaların büyümesini tetikleyerek uzun vadede platformun büyümesini destekleyeceğini söylemek mümkün.
Kaynak : Webrazzi
Twitter sözcüsü Joseph J. Nuñez'in yaptığı açıklamaya göre şirket, markaların ve kişilerin bu özellikten faydalanarak yeni hedef kitlelere ulaşması ve büyümesi planlanıyor. Özelliğin yaygın bir şekilde test edilmeye başlanmasıyla, Twitter'da pek çok kişi CoTweet atmaya başladı. paylaşılan CoTweet'ler iki kişinin profil resmi ve ismini gösterse de, tweetlere verilen yanıtlar, doğrudan Tweet'in asıl yazarına yönlendiriliyor.
Şimdiye kadar bülten ve biletli spaces özellikleri dahil olmak üzere çıkardığı pek çok özellikle yaratıcı ekonomiyi destekleyen Twitter, markaların içerik üreticilerle daha fazla iş birliği yapması için CoTweets'ten faydalanabilir. Bu da markalara reklam modellerinin ötesinde yeni seçenekler sunmak anlamına geliyor.
Yine de yakın zamanda Twitter'In Spaces, bültenler ve topluluklar üzerine çalışan ekibini farklı alanlara yönlendirdiğini hatırlatalım. Şirket, personelinin kullanıcı büyümesi ve kişiselleştirmeye odaklanmasını istiyor. CoTweets'in kullanıcı ve markaların büyümesini tetikleyerek uzun vadede platformun büyümesini destekleyeceğini söylemek mümkün.
Kaynak : Webrazzi