Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Turan Yurdakul, e-ticaret için akıllı pazarlamayı anlattı

  • Konbuyu başlatan Tuğçe İçözü
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
T

Tuğçe İçözü

Misafir
Türkiye'nin lider girişimcilik ve teknoloji konferansı Webrazzi Summit 2023 bugün Wyndham Grand İstanbul Levent'te gerçekleşti. Yandex Ads İş Geliştirme Lideri Turan Yurdakul "Süregelen değişiklikler sırasında e-ticaret için akıllı pazarlama" başlıklı oturumuyla Webrazzi Summit sahnesindeydi.

Nisan 2022'de yapılan Similarweb En İyi Web Siteleri Sıralaması'na göre Yandex, dünyanın en çok ziyaret
edilen 9. web sitesi. 2011'de NASDAQ'ta işlem görmeye başlayan şirket, 9,2 milyar dolar piyasa değerine sahip. 57 ülkede operasyon yürüten Yandex 24 bin 700 tam zamanlı çalışanı bulunuyor.

Turan Yurdakul, Yandex'in Pazarlama, Satış veya Ürün geçmişi olan e-ticaret temsilcileri ile yaptığı araştırmaya dair veriler de paylaştı. Buna göre yüzde 57 ile katılımcıların yarısından fazlası dijital pazarlamada artan satın alma maliyetinden şikayetçi.

Pazarlama ekipleri kar marjını en üst düzeye çıkarmak istiyor. Bunun için ekiplerin izlemesi gereken 3 adım bulunuyor. Bunlardan ilki satın alma maliyetinin en aza indirilmesi, ikinci adım ise müşteri sayısını en üst düzeye çıkarılması. Son olarak müşteri başına ortalama sipariş değerinin en üst düzeye çıkarılması gerekmekte.

Smart Banners​


Yandex ise sunduğu farklı yaklaşımlarla bu probleme çözüm getiriyor. Yandex'in kişiselleştirilmiş yeniden hedefleme çözümü Smart Banners, dönüşüm için optimizasyon metodundan yararlanıyor. Web sitesi ve uygulama kullanıcıları hedefleniyor.


Paylaşılan bilgilere göre; Yandex, ilk 8 haftanın harcamalarını karşılarken, CPA bazlı stratejiler sunuyor. Böylece kullanıcılar, şeffaf sonuçlarla risksiz yatırım ve öngörülebilir dönüşüm maliyetine kavuşuyor. Şirket ayrıca müşteriler ve ajanslar için kampanya kurulmasından yönetilmesine kadar "Her şey dahil" hizmet anlayışına sahip. Böylece Yandex, reklamverenlere entegrasyondan kampanya başlatmaya ve performans artırma önerilere kadar her konuda destek oluyor. Turan Yurdakul, Beymen ve Eyüp Sabri Tuncer gibi markalarla başarı hikayelerini de paylaştı.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.