Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi TikTok, işletmelerin içerik üretimini kolaylaştırmak için "Sounds for Business"ı yayına aldı

  • Konbuyu başlatan Tuğçe İçözü
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
T

Tuğçe İçözü

Misafir
Yakın zamanda içerik üreticileri desteklemek için “Creativity Program”ı devreye alan TikTok, şimdi de küçük işletmelerin içerik üretimine destek olmak için "Sounds for Business"ı yayına aldı. Sounds for Business, pazarlama odaklı içerik üretimini kolaylaştırmak için tasarlanmış şablon formatında bir ses koleksiyonu olarak öne çıkıyor.

Söz konusu koleksiyonda, çeşitli müzikler, dublajlar ve ses işaretleri yer alıyor. Şirket, bu yeni koleksiyon için Universal Production Music'in yan kuruluşu Elias Audio Branding ile çalıştı. İşletmeler Sounds for Business kapsamında sunulan seslere, Ticari Müzik Kütüphanesi'nden ulaşabilecek. Bu sesler aynı zamanda organik ve sponsorlu içeriklerde de kullanılabilecek. TikTok'un sesleri ticari kullanım için kabul etmesi, işletmeler için lisans problemini de ortadan kaldırıyor.

TikTok, 10 özel sesten oluşan bir parça listesi ile işletmelerin en popüler ürünlerini, paketleme ve sevkiyat sürecini ve de topluluğa sunabilecekleri küçük işletmelerden alışveriş yapma nedenlerini kapsayan içerikleri kolayca üretebileceğini belirtiyor.

TikTok'ta seslerin, içeriklerin merkezinde yer aldığını söylemek mümkün. TikTok'un paylaştığı verilere göre; kullanıcıların yüzde 68'i eğer bir marka kullanıcının beğendiği şarkıyı kullanmışsa, markayı daha iyi hatırladığını dile getiriyor. Kullanıcıların yüzde 62'si ise sevdikleri seslerin kullanılması halinde marka hakkında bilgi almaya daha meraklı olduklarını ifade ediyor.

TikTok'un hazır ses şablonları sunması, küçük işletmelerin sosyal ağdaki görünürlüğünü artırmanın yanında, işletmeleri yeni reklam modellerini denemeye de teşvik edebilir. Kısacası bu yeni koleksiyonun etkisini TikTok'un reklam gelirlerinde de görmemiz muhtemel.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.