T
Tuğçe İçözü
Misafir
Salesforce'un NFT Cloud platformunu yayına aldığını sizlere aktarmıştık. Şirket, bu hafta Salesforce Web3 programını duyurdu. Salesforce Web3, markaların Web2 ve Web3 ortamlarıyla bağlantılı müşteri deneyimleri geliştirmesini sağlıyor. Salesforce Web3 ile şirketler, Customer 360 ürününü Web3 verisine bağlayarak müşterilerin geleneksel ve dijital platformlarda nasıl etkileşime girdiğini görebiliyor.
Yeni bir API entegrasyonu olan Web3 Connect ile markalar, Web2'den Web3'e uzanan kişiselleştirilmiş ve çok kanallı deneyimler inşa edebiliyor. Bununla beraber, Markalar, tek bir platform üzerinden bu alanda verimli bir şekilde ölçeklenmiş oluyor.
Salesforce Web3 kapsamında sunulan ve daha önce NFT Cloud adıyla tanıdığımız NFT yönetimi ise şirketlere, NFT koleksiyonları üretip bu koleksiyonları yönetme imkanı tanıyor. Böylece mevcut müşterilerle kurulan ilişki derinleşirken, yeni hedef kitlelerle etkileşim artırılıyor. Şirketler, bu hizmeti doğrudan Salesforce üzerinden kullanarak gerçek zamanlı müşteri içgörülerini, blok zinciri aktivitelerini görebiliyor ve bu süreçleri Salesforce Flow ile otomatize edebiliyor.
Salesforce Web3'ün pilot programı, şu an için yalnızca sınırlı sayıda kullanıcıya açık. Program, Crown Royal, Mattel ve Scotch & Soda gibi markalar için şimdiye kadar 275 binden fazla işleme ev sahipliği yaptı.
Scotch & Soda'nın Global CRM Müdürü Claire Boots'un aktardıklarına göre, Club Soda 3.0 NFT pilot programını ortaya çıkarmak ve yayına almak, aylar alan bir süreç iken, program, Salesforce Web3 ile 2 haftadan kısa bir süre içinde hayata geçti.
Şirketin global danışmanlık ortakları arasında Accenture ve Deloitte Digital yer alıyor. Dijital ajanslar ve strateji danışmanları ise AE Studio, Media.Monks, TIME ve Vayner3 olarak öne çıkmakta.
Salesforce Web3 programının kademeli olarak yeni kullanıcılara açılması, beraberinde dünyanın her yerinden pek çok markanın Web3 odaklı deneyimler geliştirmesini hızlandıracaktır. Bu da Web3 topluluğunun daha fazla marka ile etkileşime girmesinin yanında daha geniş bir kullanıcı kitlesinin Web3 ile buluşmasını sağlayacak.
Kaynak : Webrazzi
Yeni bir API entegrasyonu olan Web3 Connect ile markalar, Web2'den Web3'e uzanan kişiselleştirilmiş ve çok kanallı deneyimler inşa edebiliyor. Bununla beraber, Markalar, tek bir platform üzerinden bu alanda verimli bir şekilde ölçeklenmiş oluyor.
Salesforce Web3 kapsamında sunulan ve daha önce NFT Cloud adıyla tanıdığımız NFT yönetimi ise şirketlere, NFT koleksiyonları üretip bu koleksiyonları yönetme imkanı tanıyor. Böylece mevcut müşterilerle kurulan ilişki derinleşirken, yeni hedef kitlelerle etkileşim artırılıyor. Şirketler, bu hizmeti doğrudan Salesforce üzerinden kullanarak gerçek zamanlı müşteri içgörülerini, blok zinciri aktivitelerini görebiliyor ve bu süreçleri Salesforce Flow ile otomatize edebiliyor.
Salesforce Web3'ün pilot programı, şu an için yalnızca sınırlı sayıda kullanıcıya açık. Program, Crown Royal, Mattel ve Scotch & Soda gibi markalar için şimdiye kadar 275 binden fazla işleme ev sahipliği yaptı.
Scotch & Soda'nın Global CRM Müdürü Claire Boots'un aktardıklarına göre, Club Soda 3.0 NFT pilot programını ortaya çıkarmak ve yayına almak, aylar alan bir süreç iken, program, Salesforce Web3 ile 2 haftadan kısa bir süre içinde hayata geçti.
Şirketin global danışmanlık ortakları arasında Accenture ve Deloitte Digital yer alıyor. Dijital ajanslar ve strateji danışmanları ise AE Studio, Media.Monks, TIME ve Vayner3 olarak öne çıkmakta.
Salesforce Web3 programının kademeli olarak yeni kullanıcılara açılması, beraberinde dünyanın her yerinden pek çok markanın Web3 odaklı deneyimler geliştirmesini hızlandıracaktır. Bu da Web3 topluluğunun daha fazla marka ile etkileşime girmesinin yanında daha geniş bir kullanıcı kitlesinin Web3 ile buluşmasını sağlayacak.
Kaynak : Webrazzi