G
Gözde Ulukan
Misafir
Son olarak mart ayında aldığı 400 milyon dolarlık yatırımla gündemimizde olan Hopin, aynı dönemde değerlemesinin 5.65 milyar dolara ulaşmasıyla da dikkat çekmişti. Online etkinlik platformu Hopin, şimdi de Arena Holdings ve Altimeter Capital'ın liderliği üstlendiği D Serisi yatırım turunda 450 milyon dolar yatırım aldı.
Tura mevcut yatırımcılar Andreessen Horowitz, DFJ Growth, General Catalyst, GIC, IVP, Northzone, Salesforce Ventures, Slack Fund, Temasek ve Tiger Global'ın yanı sıra yeni yatırımcılar Adams Street Partners, Untitled Investments ve XN de katıldı.
D Serisi ile birlikte Hopin'in bugüne kadar aldığı yatırım miktarı da 1 milyar dolara ulaşmış oldu. Hopin, bu yatırımı büyümeyi hızlandırmak ve platformu daha da ölçeklendirmek; aynı zamanda yeni ürün paketleri oluşturmak da dahil olmak üzere çok ürünlü platform teknolojilerinin geliştirilmesine yatırım yapmak için kullanacak. Şirketin inovasyona ve etkiye odaklanması da devam eden büyümesini destekleyecek.
Hopin CEO'su ve kurucusu Johnny Boufarhat, Hopin'in insanlara anlamlı bağlantı için daha fazla seçenek sunma hedefiyle yola çıktığını söyledi. Boufarhat, herkes için erişilebilir olma önceliği ile seviye atlamaya devam ettiklerini ve insanları canlı etkinlikler ve ötesindeki deneyimlere sorunsuz bir şekilde bağlamak için en uygun çözümü sunduklarını dile getirdi. Aynı zamanda Hopin'in önemli konuşmaların ve bağlantıların gerçekleştiği her yerde olmayı planladığını da sözlerine ekledi.
2019'da kurulan Hopin, markaların ve toplulukların hepsi bir arada, canlı deneyimler oluşturmasını sağlıyor. 2020'nin başından bu yana Hopin, 47 ülkede, 800'den fazla çalışana ulaştı. Hopin, rakibi StreamYard'ı 2020'de 250 milyon dolara satın almıştı.
Kaynak : Webrazzi
Tura mevcut yatırımcılar Andreessen Horowitz, DFJ Growth, General Catalyst, GIC, IVP, Northzone, Salesforce Ventures, Slack Fund, Temasek ve Tiger Global'ın yanı sıra yeni yatırımcılar Adams Street Partners, Untitled Investments ve XN de katıldı.
D Serisi ile birlikte Hopin'in bugüne kadar aldığı yatırım miktarı da 1 milyar dolara ulaşmış oldu. Hopin, bu yatırımı büyümeyi hızlandırmak ve platformu daha da ölçeklendirmek; aynı zamanda yeni ürün paketleri oluşturmak da dahil olmak üzere çok ürünlü platform teknolojilerinin geliştirilmesine yatırım yapmak için kullanacak. Şirketin inovasyona ve etkiye odaklanması da devam eden büyümesini destekleyecek.
Hopin CEO'su ve kurucusu Johnny Boufarhat, Hopin'in insanlara anlamlı bağlantı için daha fazla seçenek sunma hedefiyle yola çıktığını söyledi. Boufarhat, herkes için erişilebilir olma önceliği ile seviye atlamaya devam ettiklerini ve insanları canlı etkinlikler ve ötesindeki deneyimlere sorunsuz bir şekilde bağlamak için en uygun çözümü sunduklarını dile getirdi. Aynı zamanda Hopin'in önemli konuşmaların ve bağlantıların gerçekleştiği her yerde olmayı planladığını da sözlerine ekledi.
2019'da kurulan Hopin, markaların ve toplulukların hepsi bir arada, canlı deneyimler oluşturmasını sağlıyor. 2020'nin başından bu yana Hopin, 47 ülkede, 800'den fazla çalışana ulaştı. Hopin, rakibi StreamYard'ı 2020'de 250 milyon dolara satın almıştı.
Kaynak : Webrazzi