Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi New HR Summit 2024'ün ilk tur konuşmacıları belli oldu!

  • Konbuyu başlatan Gözde Ulukan
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
G

Gözde Ulukan

Misafir
İnsan Kaynakları Dünyası’nın nabzını tutan New HR Summit, 25 Eylül 2024’te, Wyndham Grand İstanbul Levent'te gerçekleşecek. Crenvo İK, New HR Summit'te değişen ve radikalleşen insan kaynaklarının lokal ve küresel çaptaki profesyonellerine, deneyimlerini paylaşmaları adına eşsiz bir sahne sunarken; katılımcılar için de çok değerli bir networking imkânı sağlayacak.

New HR Summit'te veriye dayalı İK'dan yapay zeka odaklı insan kaynakları teknolojilerine, insan kaynakları sektörünün dijital dönüşümünden organizasyonel gelişime sektörle ilgili merak edilen birçok konu gündemimizde olacak.

Konferansımızın ilk tur konuşmacıları belli oldu; programı ise kısa bir süre sonra açıklayacağız. Ancak öncesinde katılımcılar için çok değerli bir networking imkanı sağlayacak New HR Summit'e katılmak için erken kayıt indirimiyle buradan bilet alabileceğinizi hatırlatalım.

Dilerseniz gelin, konferansımızın alanında yetkin konuşmacılarına bir göz atalım.


Aslı Abacı (İK Direktörü @Softtech)

1974 yılında Ankara’da doğan Aslı Abacı, 1995 yılında Ankara Üniversitesi İstatistik bölümünden mezun olmuştur. Yaklaşık 1,5 yıllık yazılım uzmanlığı ve teknik destek deneyiminin ardından, 1997 yılında İş Bankası Yazılım Geliştirme Müdürlüğü’nde Uygulama Test ekibinde işe başlamıştır. 2005 yılında İnsan Kaynakları’na atanarak İK süreçlerinin dijitalleşmesi projelerinde, kariyer yönetimi, işe alım ve işveren markası süreçlerinde görev almıştır. İşe Alım Birim Müdürü olarak görev yapmaktayken, Eylül 2022’de İş Bankası’nın teknoloji alanında faaliyet gösteren iştiraki Softtech’de İK Direktörü olarak görevlendirilmiş ve halen bu görevine devam etmektedir.


Aslı Akyol (Çalışan Deneyimi Lideri @adesso Türkiye)

Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi mezunu olan Aslı Akyol, 20 yıllık insan kaynakları deneyimine sahiptir. 2020 yılında adesso Turkey'de Yetenek Kazanımı Yönetimi görevine katılmış ve şu anda Çalışan Deneyimi Lideri olarak çalışmaktadır. İşe alım ve yetenek kazanımı konularındaki geniş tecrübesinin ardından, adesso'da çalışan deneyimi stratejisinin belirlenmesi ve bu stratejiye yönelik projelerin geliştirilmesinden sorumludur. Çalışan deneyiminin bir parçası olarak iç iletişim faaliyetlerini de yönetmektedir. Yetenek kazanımı, işveren markası ve çalışan deneyimi konularındaki bilgi ve deneyimi ile, teknoloji destekli çözümler sunarak çalışan deneyimini iyileştirmek ve bağlılığı artırmayı amaçlayan bir yaklaşım benimsemektedir. Evli ve bir çocuk annesidir.


Çağla Yılmaz Tanrıverdi (Strateji Lideri @Mercer Türkiye)

Çağla, 2022’den beri Mercer Türkiye İnsan Kaynakları Danışmanlığı biriminde strateji lideri olarak görev yapmaktadır. Organizasyonların insan ve kültür stratejilerini tasarlamalarına ve uygulamalarına yardımcı olarak insan kaynakları dönüşüm projelerini yönetmektedir.Yönetsel ve akademik pozisyonları da içeren 25 yıllık deneyime sahiptir. Mercer Türkiye bünyesinde, Yetenek Yönetimi, Kariyer Mimarisi Tasarımı, Yetkinlik Modelleri, Kritik Rollerin Belirlenmesi ve Yedekleme Programları, Performans Yönetimi, Pozisyon Değerlendirme ve Kademelendirme, Organizasyonel Tasarım, İşgücü Planlama, Kültürel Değişim, Çalışan Deneyimi ve Liderlik Gelişimi projelerine Türkiye, Azerbaycan, Yunanistan, Kıbrıs ve İsrail’i kapsayan Doğru Akdeniz bölgesinde liderlik etmektedir. Mercer bünyesine katılmadan önce FMCG ve bankacılık sektörlerinde Procter & Gamble, Citibank gibi global firmalarda 15 yıla yakın bir süre üst düzey yöneticilik pozisyonları da dahil olmak üzere görev yaptı. Ardından yönetsel ve akademik birikimini İnsan Kaynakları Danışmanlığı alanında birleştirdi ve kurumların insan kaynakları süreçlerinin her adımında Türkiye’de ve EEMEA bölgesinde danışmanlık hizmetlerinde bulundu.


Eray Karakullukçu (Yönetim Kurulu Üyesi @Layers HR / Yatırımcı)

Türkiye ve dünyadaki büyük ölçekli müşterilerine özel yazılımlar üreten farklı şirketleri bulunan Eray Karakullukçu, son yıllarda insan kaynaklar süreçlerinin yapay zeka ile dijitalleşmesi alanında çalışmalar yapmaktadır. Yeni yatırımlarından olan Layers HR Technologies ile insan kaynakları yapay zekası, İK analitiği, OKR, yetkinlik yönetimi, organizasyonel gelişim, işe alım süreçleri yönetimi, oyunlaştırma, tutundurma, çalışan merkezi, kariyer planlama ve yetkinlik analizleri gibi insan kaynaklarının tüm fonksiyonlarını yapay zeka yardımı ile yöneten teknolojiler üretmektedir.


Erhan Güçdemir (Genel Müdür @Peoplise)

Erhan Güçdemir 1973 yılında Ankara’da doğmuştur. ODTÜ Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi bölümünü 1995’te bitirdikten sonra Kanada’da Ryerson Üniversitesinde Pazarlama Yönetimi alanında öğrenim görmüştür. Hewlett-Packard, SAS, Microsoft, IBM gibi dünya çapında öncü BT firmalarında yöneticilik pozisyonlarında büyük BT çözüm satışı, Analitik, pazar geliştirme ve Bulut ve SaaS projelerinde çalıştıktan sonra, 2021 senesinde Peoplise Genel Müdürü rolünü üstlenmiştir. Şirketlerin en önemli varlığının yetenekler olduğuna dair derin inancı doğrultusunda İnsan Kaynakları birimlerini teknoloji ile güçlendirme misyonunu üstlenen Erhan Güçdemir, büyük bir bisiklet sporu meraklısıdır.


Gülce Simge Taşkın (Kıdemli Müdür - İnsan Yönetimi Hizmetleri @Deloitte)

Simge, 10 yılı aşkın süreli sektör ve danışmanlık tecrübesine sahiptir. Özellikle kurumsal dönüşüm, operasyon modeli tasarımı, süreç dönüşümü, kültür dönüşümü gibi birçok dönüşüm projesinde ve değişim yönetimi çalışmalarında yer almıştır. Kariyerine Türk Hava Yolları'nda başlayan Simge, danışmanlık kariyerinden önce Türkiye'nin önde gelen grup şirketlerinde (enerji, inşaat, perakende ile ilgili) çalışmıştır. Başlıca uzmanlık alanları organizasyonel yapılanma, operasyon modeli tasarımı, süreç analizi, süreç geliştirme ve tasarımı, çalışan deneyimi tasarımı, İnsan Kaynakları stratejisi, dönüşüm ve sistem tasarımı, iletişim ve değişim yönetimi ve kültür dönüşümüdür. Simge, Bilkent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü'nden lisans ve aynı üniversiteden MBA derecelerine sahiptir.


Güntulu Peker (İnsan ve Sürdürülebilirlik Genel Müdür Yardımcısı @sahibinden.com)

sahibinden.com'da İnsan ve Sürdürülebilirlik Genel Müdür Yardımcısı olarak; Çalışan Deneyimi, Dijital Dönüşüm, İşveren Markası Yönetimi, İç İletişim, Kalite, İş Sürekliliği ve Sürdürülebilirlik konularında görev alan Peker, profesyonel kariyerine 2000 yılında Turkcell İletişim Hiz. A.Ş ‘de İnsan Kaynakları bölümünde başladı. Sırasıyla, Setrans Uluslararası Lojistik, Avea İletişim Hiz. A.Ş ve Speak Pazarlama Çözümleri A.Ş gibi teknoloji ve telekomünikasyon sektörlerinde 20 yılı aşkın tecrübesi bulunmaktadır.Peker; 2009 yılında Erickson College’da koçluk eğitimini, 2018 yılında Universum Employer Branding Academy programını tamamladı. Teknolojide Kadın Derneği üyesi ve mentoru olan Peker, LFCA (Leaders for Climate Action) gönüllüsü olarak çalışmaktadır. Yelken ve seyahat tutkunudur.


Murat Yüksel (Ülke İnsan Kaynakları Direktörü @L’Oréal Türkiye)

İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Ekonomi bölümünden mezun olan Murat Yüksel, Yıldız Teknik Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetimi bölümünde yüksek lisans yaptı. İş hayatına satış alanında başlayan Yüksel, Şişecam A.Ş. ve Société Générale SA şirketlerinin İnsan Kaynakları departmanlarında çalıştı. 2011 yılında Dublin’e taşınarak eBay’in Dublin ofisinde göreve başladı. 2011-2014 yılları arasında Dublin’de Kıdemli İnsan Kaynakları Danışmanı olarak çalışan Murat Yüksel, Türkiye başta olmak üzere Hollanda, Danimarka, Lüksemburg ve Belçika’daki eBay şirketlerinin İnsan Kaynakları süreçlerinden sorumlu oldu. 2014 yılı itibariyle Türkiye’ye dönerek GittiGidiyor’daki İnsan Kaynakları Liderliği görevinin yanı sıra 2020 yılına kadar dönemsel olarak eBay Çekya, Rusya, İspanya, İtalya, Fransa ve Lüksemburg İnsan Kaynakları birimlerinin sorumluluğunu da üstlendi. Murat Yüksel, 2020 yılından itibaren APAC bölgesi dahilinde GittiGidiyor İnsan ve Kültür Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi olarak görevini 2023 yılına kadar devam ettirdi. 2023 yılı itibariyle de L’Oréal Türkiye Ülke İnsan Kaynakları Direktörü ve Ülke Liderlik Ekibi Üyesi olarak iş hayatına devam etmektedir.


Oray Durmazoğlu (Genel Müdür @HangiKredi)

Galatasaray Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi Uluslararası Ticaret Bölümü’nden mezun olduktan sonra öğrenim hayatını Arizona Üniversitesi ve Özyeğin Üniversitesi'nde alt dal ve MBA derecesi alarak tamamlamıştır. Kariyerine FMCG sektöründe başlayıp, Frito Lay ve Philip Morris şirketlerinde pazarlama alanlarında çeşitli görevler almıştır. Sonrasında Bankacılık sektörüne adım atarak Citibank ve QNB Finansbank’ta yöneticilik görevleri üstlenmiştir. Bankacılık kariyerinden sonra bir süre e-ticaret sektöründe Hepsiburada’da Kategori Direktörlüğü sorumluluğu almıştır. Yaklaşık 5 yıldır da bankacılık, e-ticaret ve perakende alanlarından edinmiş olduğu tecrübeleri HangiKredi'nin büyüme yolculuğuna liderlik etmek için geliştirerek kullanmaktadır.


Pınar Yamaner (Grup Başkanı, İnsan ve Organizasyon @Alarko Şirketler Topluluğu)

1974 yılında Bandırma’da doğan Pınar Yamaner, 1995 yılında Marmara Üniversitesi İktisat Bölümü’nden mezun olmuştur. İş hayatına 1995 yılında Koç Grubu şirketlerinden Arçelik A.Ş.’de İnsan Kaynakları departmanında Management Trainee olarak başlayan Yamaner, sonrasında 2001-2012 yılları arasında OYAK Şirketlerinden Omsan Lojistik A.Ş. ‘de İnsan Kaynakları ve Kalite Sistemleri Müdürü, 2012-2014 yılları arasında Çelebi Hava Servisi A.Ş.’de İnsan Kaynakları Direktörü, 2014-2018 yılları arasında Balparmak A.Ş.’de İnsan Kaynakları Direktörü, 2018-2019 yılları arasında Umur A.Ş.’de İnsan Kaynakları ve Yönetim Sistemleri Direktörü olarak görev yapmıştır. Alarko Şirketler Topluluğu’na 2019 yılında İnsan Kaynakları Direktörü olarak katılan Yamaner, 2022 yılı itibarıyla Alarko Holding İnsan ve Organizasyon Grup Başkanı olarak atanmıştır. Yamaner, İngilizce bilmektedir.


Resul Tura (CEO @Psylabs & Co-Founder @Nartio)

Ankara Üniversitesi Psikoloji bölümü mezunu olan Resul Tura, Türkiye’nin lider ölçme-değerlendirme ve danışmanlık şirketi Psylabs’in CEO’sudur. 15 yıldan bu yana ekibiyle birlikte Türkiye’nin en büyük şirketlerinin işe alım ve yetenek yönetimi süreçlerini veri bazlı olarak dijitalleştiren, yenilikçi insan kaynakları projeleri tasarlamış ve yönetmiştir. Hali hazırda bu çözümler, Türkiye’nin en önemli kurumlarının işe alım ve yetenek yönetimi kararlarını şekillendirmektedir. Aynı zamanda İngiltere merkezli HR-Tech şirketi Nartio’nun kurucularındandır. Nartio, adayların yetkinliklerini ve pozisyona uygunluklarını yapay zekâ ve makine öğrenmesine dayalı olarak ölçen, akıllı bir yetkinlik değerlendirme platformudur. Şirketlerin yetenek kararlarını veriye ve gelişmiş teknolojilere dayandırmasını sağlayan Nartio’nun ABD operasyonlarını kurmak ve yönetmek için 2 yıl Chicago ofisinde çalışmıştır. Chicago ofisinde şirketin ABD pazarına giriş stratejilerini oluşturmuş, stratejik iş ortaklıklarına imza atmış ve başta ABD olmak üzere global insan kaynakları teknoloji projelerine liderlik etmiştir.


Seda Erdem Yılmaz (CHRO @Ata Grubu Teknoloji Şirketleri)

Seda Erdem Yılmaz, Ata Grubu Teknoloji Şirketleri’nin CHRO’su olarak görev yapmaktadır. Boğaziçi Üniversitesi Uluslararası İlişkiler ve İşletme bölümleri çift ana dal programından onur derecesiyle mezun oldu. Fulbright bursuyla ABD’de Tulane Üniversitesi’nde MBA derecesini tamamladı. Ernst & Young, Peppers & Rogers ve PwC gibi danışmanlık şirketlerinde hem ABD hem de Türkiye’de strateji ve yönetim danışmanlığı faaliyetlerinde bulundu. Ata Holding’e Stratejik Planlama Müdürü olarak katıldı ve Başkanlık Ofisi Direktörü olarak görev yaptı. Seda Erdem Yılmaz, AmCham Turkey‘de (Amerikan Şirketler Derneği) üye olarak Ata Grubu’nu temsil etmektedir.


Seda Kayrak Kızıltan (İnsan Kaynakları GMY @Boyner)

Seda Kayrak Kızıltan, Marmara Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olup, State University of Newyork, Buffalo’da İnsan Kaynakları alanında yüksek lisans (MBA) eğitimini tamamladı. İş yaşamına 1998’de Eczacıbaşı-Baxter bünyesinde İnsan Kaynakları Uzman Yardımcısı olarak başlayan Kayrak Kızıltan, aynı kuruluşta sırasıyla İnsan Kaynakları Uzmanı, İnsan Kaynakları Sorumlu Uzmanı , İnsan Kaynakları Yöneticisi, İnsan kaynakları Müdürü ve İnsan Kaynakları Direktörü olarak görev yaptı. Seda Kayrak Kızıltan, İnsan Kaynakları tecrübesinin 16 yıllık bölümünü 112 ülkede operasyonu olan ve ilaç sektöründe dünyada lider konumda olan bir Amerikan şirketinde geçirmiştir. Seda Kayrak Kızıltan, Ocak 2012 – Ekim 2013 yılları arasında e-ticaret, özel alışveriş ve dijital reklam/pazarlama alanlarında sekiz şirketi ile faaliyet gösteren Doğan Online Şirketler Grubu’nun İnsan Kaynakları Grup Başkanı olarak İnsan Kaynakları’nın yanı sıra, Kurumsal İletişim, Satınalma ve İdari İşler’den de sorumlu olarak görev yapmıştır. Seda Kayrak Kızıltan, Eylül 2014’den 2016 yılı Ekim ayı sonuna kadar Dünya'nın 138 ülkesinde e-ticaret, basılı ve görsel medya alanlarında faaliyet gösteren Naspers Grup şirketlerinden Markafoni'de İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı olarak çalışmıştır. Seda Kayrak Kızıltan, Boyner şirketinde İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapmaktadır.


Sinem Kıranta (İnsan Kaynakları Direktörü @Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri)

İş yaşamına 2003 yılında Eczacıbaşı Banyo ve Mutfak Ürünleri’nde İnsan Kaynakları Uzman Yardımcısı olarak başlayan Sinem Kıranta, 2005-2009 yılları arasında aynı kuruluşta İnsan Kaynakları Uzmanı olarak çalışmıştır. 2009 – 2011 yılları arasında Eczacıbaşı Holding’de Eczacıbaşı Topluluğu için insan kaynakları süreçlerinin bilgi teknolojileri projelerinden sorumlu olarak görev yapan Kıranta, 2011 – 2014 yılları arasında İpek Kağıt’ta sırasıyla İnsan Kaynakları Sorumlu Uzmanı ve İnsan Kaynakları Yöneticisi olarak görev yapmıştır. 2014 – 2019 yılları arasında hızlı tüketim sektöründe faaliyet gösteren Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri’nde sırasıyla teknik ve tedarik kadrolardan sorumlu İnsan Kaynakları Müdürü ve Organizasyonel Gelişim Müdürü olarak görev yapan Kıranta, 2019 – 2023 yılları arasında Eczacıbaşı Holding’de sırasıyla işveren markası ve işe alım süreçlerinden sorumlu İnsan Kaynakları Müdürü ve Organizasyonel Gelişim Direktörü olarak görev yapmıştır. Temmuz 2023’ten bu yana ise Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri’nde İnsan Kaynakları Direktörü olarak çalışmalarına devam etmektedir.

SPONSORLAR​


Elmas Sponsorlar



Platin Sponsorlar



Gümüş Sponsorlar





Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.