G
Gözde Ulukan
Misafir
Hindistan'da sadece 22 ay önce hayata geçirilen, mavi ve gri yakalı çalışanların iş bulmasına yardımcı olan bir ağ olarak faaliyet gösteren Apna, Tiger Global liderliğinde gerçekleşen C Serisi turda 100 milyon dolar yatırım aldı. Yeni yatırımla birlikte şirketin değerlemesi 1,1 milyar dolara ulaşırken bu değerleme Apna'ya, Hindistan'ın "en hızlı" unicorn'u ünvanını kazandırdı. C Serisi'ne Owl Ventures, Insight Partners, Sequoia Capital India, Maverick Ventures ve GSV Ventures da katıldı.
2019'da kurulan Apna, Hindistan'ın en büyük profesyonel ağ oluşturma platformu. Uygulama şu anda Hindistan genelinde 28 şehirde hizmet veriyor. Şirket, 16 milyondan fazla kullanıcıya hizmet veriyor. Platformda 70'den fazla iş kategorisinde, marangozlar, ressamlar, saha satış acenteleri, teslimat personeli ve diğerleri gibi yetenekli profesyoneller için dikey topluluklarda 5 milyondan fazla aktif iş imkanı bulunuyor.
Apna toplulukları, kullanıcıların profesyonel ağlarını büyütmelerine, becerilerini geliştirmelerine ve iş fırsatları bulmalarına olanak sağlıyor. Toplulukları geçtiğimiz ay 17 milyondan fazla profesyonel görüşmeye olanak sağladı. Zomato, Bharti AXA, Urban Company, BYJU'S, PhonePe, Burger King, Delhivery, Teamlease ve G4S Global gibi şirketler de Apna'nın müşterilerinden bazıları.
Apna'yı hayata geçirmeden önce, daha önce Apple'da çalışmış olan şirketin kurucusu Nirmit Parikh, mavi yakalılarla tanıştı ve onların karşılaştıkları sorunları anlamak için bir elektrikçi ve kat yöneticisi olarak gizli göreve gitti. Bulduğu sorun, çalışan ve işveren arasında bir bağlantının olmamasıydı. Çalışanlar, iş için onlara kimin ihtiyacı olduğunu bulamayacakları gibi, birbirleriyle de bağlantıda değillerdi. Şu anda 70'den fazla gruba sahip olan Apna'nın topluluk yönü de bu zorluğun üstesinden gelmeyi amaçlıyor.
Şirket aldığı yatırımı, 28 şehirdeki varlığını daha da güçlendirmek ve tüm Hindistan'da faaliyet göstermek için kullanacağını açıkladı. Yeni çalışanlar işe alınacak, ürünler daha da geliştirilecek. Apna'nın 2022'den itibaren ABD, Güney Doğu Asya, Orta Doğu ve Afrika gibi yeni pazarlara girme planları da bulunuyor.
Kaynak : Webrazzi
2019'da kurulan Apna, Hindistan'ın en büyük profesyonel ağ oluşturma platformu. Uygulama şu anda Hindistan genelinde 28 şehirde hizmet veriyor. Şirket, 16 milyondan fazla kullanıcıya hizmet veriyor. Platformda 70'den fazla iş kategorisinde, marangozlar, ressamlar, saha satış acenteleri, teslimat personeli ve diğerleri gibi yetenekli profesyoneller için dikey topluluklarda 5 milyondan fazla aktif iş imkanı bulunuyor.
Apna toplulukları, kullanıcıların profesyonel ağlarını büyütmelerine, becerilerini geliştirmelerine ve iş fırsatları bulmalarına olanak sağlıyor. Toplulukları geçtiğimiz ay 17 milyondan fazla profesyonel görüşmeye olanak sağladı. Zomato, Bharti AXA, Urban Company, BYJU'S, PhonePe, Burger King, Delhivery, Teamlease ve G4S Global gibi şirketler de Apna'nın müşterilerinden bazıları.
Apna'yı hayata geçirmeden önce, daha önce Apple'da çalışmış olan şirketin kurucusu Nirmit Parikh, mavi yakalılarla tanıştı ve onların karşılaştıkları sorunları anlamak için bir elektrikçi ve kat yöneticisi olarak gizli göreve gitti. Bulduğu sorun, çalışan ve işveren arasında bir bağlantının olmamasıydı. Çalışanlar, iş için onlara kimin ihtiyacı olduğunu bulamayacakları gibi, birbirleriyle de bağlantıda değillerdi. Şu anda 70'den fazla gruba sahip olan Apna'nın topluluk yönü de bu zorluğun üstesinden gelmeyi amaçlıyor.
Şirket aldığı yatırımı, 28 şehirdeki varlığını daha da güçlendirmek ve tüm Hindistan'da faaliyet göstermek için kullanacağını açıkladı. Yeni çalışanlar işe alınacak, ürünler daha da geliştirilecek. Apna'nın 2022'den itibaren ABD, Güney Doğu Asya, Orta Doğu ve Afrika gibi yeni pazarlara girme planları da bulunuyor.
Kaynak : Webrazzi