G
Gözde Ulukan
Misafir
Lojimod, lojistik sektöründe yerel şirketlere dijital dönüşüm imkânı sunan bir pazar yeri modeliyle operasyonel verimliliği artırmayı ve sürdürülebilir büyümeyi sağlamayı amaçlayan yenilikçi bir SaaS platformu olarak faaliyet gösteriyor.
Girişim, dağıtıcılar ve göndericiler için dijital çözümler sunarak, lojistik süreçlerini daha verimli hale getirmeye odaklanıyor. Platform, rota planlama, KPI takibi, nakliye optimizasyonu gibi hizmetlerle maliyetleri düşürürken, tedarik zinciri yönetiminde dijitalleşme ve otomasyon olanakları sağlıyor. Lojimod’un pazar yeri modeli, yerel lojistik firmalarının global pazarda rekabet edebilmesi için dijital bir ekosistem sunarak onları güçlendiriyor.
Yusuf Yıldız, İbrahim Mestav ve Boğaçhan Korkusuz tarafından 2024 yılında kurulan Lojimod, 9 kişilik bir ekibe sahip. Proje fikrinden uygulama aşamasına geçişin yaklaşık 15 ay sürdüğünü belirten ekip, kendi geliştirdiği özel bir altyapıyla hizmet sunuyor.
Şu an Türkiye’nin birçok ilinde hizmet veren Lojimod, günde yüzlerce lojistik operasyona aracılık ediyor ve birçok dağıtıcıya kendi ürünü olan SaaS Lojimod ürününü sunuyor. Platform, sektördeki birçok markayla iş birliği yapıyor.
Girişim, rakiplerinin, genellikle küresel lojistik platformları ve yerel lojistik çözümler sunan firmalar olduğunu söylüyor ve Türkiye pazarına özgü çözümler sunmalarının, hızlı entegrasyon sağlayabilmelerinin ve kullanıcı dostu yapıya sahip olmalarının kendilerini ileri taşıdığını belirtiyor. Ayrıca, işletmelerin yalnızca lojistik değil, iş geliştirme ihtiyaçlarına da hitap eden bir teknoloji altyapısı sunduklarının altı çiziliyor.
Lojimod, abonelik ve işlem bazlı komisyon modeline dayalı bir gelir modeline sahip. Aynı zamanda özel entegrasyonlar ve hizmet paketleri üzerinden ek gelir elde ediyor.
Lojimod, teknolojiyi lojistiğin merkezine koyarak sürdürülebilir bir gelecek inşa etmeyi amaçlıyor. Lojistik sektöründeki oyuncuların iş süreçlerini daha verimli hale getirerek, sektörün dijital dönüşümüne katkı sağlamaktan mutluluk duyuyor. Girişim, kısa vadede Türkiye genelindeki faaliyet alanlarımızı genişletmek, ardından MENA ve Avrupa bölgelerinde etkin bir rol almak istiyor ve Avrupa pazarına açılarak, global bir lojistik teknolojileri sağlayıcısı olmayı hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi
Girişim, dağıtıcılar ve göndericiler için dijital çözümler sunarak, lojistik süreçlerini daha verimli hale getirmeye odaklanıyor. Platform, rota planlama, KPI takibi, nakliye optimizasyonu gibi hizmetlerle maliyetleri düşürürken, tedarik zinciri yönetiminde dijitalleşme ve otomasyon olanakları sağlıyor. Lojimod’un pazar yeri modeli, yerel lojistik firmalarının global pazarda rekabet edebilmesi için dijital bir ekosistem sunarak onları güçlendiriyor.
Yusuf Yıldız, İbrahim Mestav ve Boğaçhan Korkusuz tarafından 2024 yılında kurulan Lojimod, 9 kişilik bir ekibe sahip. Proje fikrinden uygulama aşamasına geçişin yaklaşık 15 ay sürdüğünü belirten ekip, kendi geliştirdiği özel bir altyapıyla hizmet sunuyor.
Lojimod, günde yüzlerce lojistik operasyona aracılık ediyor
Şu an Türkiye’nin birçok ilinde hizmet veren Lojimod, günde yüzlerce lojistik operasyona aracılık ediyor ve birçok dağıtıcıya kendi ürünü olan SaaS Lojimod ürününü sunuyor. Platform, sektördeki birçok markayla iş birliği yapıyor.
Girişim, rakiplerinin, genellikle küresel lojistik platformları ve yerel lojistik çözümler sunan firmalar olduğunu söylüyor ve Türkiye pazarına özgü çözümler sunmalarının, hızlı entegrasyon sağlayabilmelerinin ve kullanıcı dostu yapıya sahip olmalarının kendilerini ileri taşıdığını belirtiyor. Ayrıca, işletmelerin yalnızca lojistik değil, iş geliştirme ihtiyaçlarına da hitap eden bir teknoloji altyapısı sunduklarının altı çiziliyor.
Lojimod, abonelik ve işlem bazlı komisyon modeline dayalı bir gelir modeline sahip. Aynı zamanda özel entegrasyonlar ve hizmet paketleri üzerinden ek gelir elde ediyor.
Lojimod'un gelecek planları
Lojimod, teknolojiyi lojistiğin merkezine koyarak sürdürülebilir bir gelecek inşa etmeyi amaçlıyor. Lojistik sektöründeki oyuncuların iş süreçlerini daha verimli hale getirerek, sektörün dijital dönüşümüne katkı sağlamaktan mutluluk duyuyor. Girişim, kısa vadede Türkiye genelindeki faaliyet alanlarımızı genişletmek, ardından MENA ve Avrupa bölgelerinde etkin bir rol almak istiyor ve Avrupa pazarına açılarak, global bir lojistik teknolojileri sağlayıcısı olmayı hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi