C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
İş dünyasında faaliyet gösteren insanları bir araya getiren sosyal ağ platformu LinkedIn'in kendi platformuna uygulama içi oyunlar eklemeyi planladığını daha önce sizlere aktarmıştık. Şirket, yeni bir gelişme ile dikkatleri üzerine çekti.
LinkedIn, artık kullanıcılarına Pinpoint, Queens ve Crossclimb adlı üç yeni bulmaca oyununu sunuyor. Şirket, bu hamlesiyle dijital oyun endüstrisine adım atarak kullanıcılarına yeni bir deneyim sunmayı amaçlıyor.
Pinpoint, kullanıcılarına kelime ilişkilendirme deneyimi sunarken, Crossclimb, bilgi yarışması ve kelime oyununu bir araya getiriyor. Üçüncü oyun olan Queens ise, sudoku tarzında bir bulmaca deneyimi sunuyor, ancak bu kez sayılar yerine kraliçeler kullanılıyor.
Her kullanıcı, her bir oyunu günde bir kez oynayabilecek ve her günlük oturumunun ardından kendi yüksek skoruna ve günlük seriye erişebilecek. Ayrıca, kullanıcılar, bağlantılarının kimlerin oynadığını gösteren farklı lider panolarına da erişebilecekler.
Oyunlar, masaüstünde LinkedIn News ve My Network bölümünde veya mobil cihazda My Network sekmesinde bulunuyor.
Bu adım, dijital içerik platformlarının, reklam gelirlerindeki azalma ve kullanıcıların ilgisini çekmek için yeni yollar arayışının bir parçası olarak görülebilir. LinkedIn'in bulmaca oyunları, iş ağının kullanıcı tabanını genişletme ve mevcut kullanıcıları platformda daha fazla tutma stratejisinin bir parçası olarak değerlendiriliyor.
Kaynak : Webrazzi
LinkedIn, artık kullanıcılarına Pinpoint, Queens ve Crossclimb adlı üç yeni bulmaca oyununu sunuyor. Şirket, bu hamlesiyle dijital oyun endüstrisine adım atarak kullanıcılarına yeni bir deneyim sunmayı amaçlıyor.
Pinpoint, kullanıcılarına kelime ilişkilendirme deneyimi sunarken, Crossclimb, bilgi yarışması ve kelime oyununu bir araya getiriyor. Üçüncü oyun olan Queens ise, sudoku tarzında bir bulmaca deneyimi sunuyor, ancak bu kez sayılar yerine kraliçeler kullanılıyor.
Her kullanıcı, her bir oyunu günde bir kez oynayabilecek ve her günlük oturumunun ardından kendi yüksek skoruna ve günlük seriye erişebilecek. Ayrıca, kullanıcılar, bağlantılarının kimlerin oynadığını gösteren farklı lider panolarına da erişebilecekler.
Oyunlar, masaüstünde LinkedIn News ve My Network bölümünde veya mobil cihazda My Network sekmesinde bulunuyor.
Bu adım, dijital içerik platformlarının, reklam gelirlerindeki azalma ve kullanıcıların ilgisini çekmek için yeni yollar arayışının bir parçası olarak görülebilir. LinkedIn'in bulmaca oyunları, iş ağının kullanıcı tabanını genişletme ve mevcut kullanıcıları platformda daha fazla tutma stratejisinin bir parçası olarak değerlendiriliyor.
Kaynak : Webrazzi