Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi LinkedIn, platformuna uygulama içi oyunlar eklemeyi planlıyor

  • Konbuyu başlatan Gözde Ulukan
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
G

Gözde Ulukan

Misafir
Profesyonel iş ağı oluşturma platformu LinkedIn, kullanıcılarının uygulama içinde daha fazla vakit geçirmeleri için bulmaca tabanlı oyunlar sunmaya hazırlanıyor.

Bu kapsamda uygulama araştırmacısı Nima Owji, X'te LinkedIn'in üzerinde çalıştığı oyunlardan bazılarını gösteren bir dizi ekran görüntüsü yayınladı ve LinkedIn de TechCrunch'a yaptığı açıklamada planı doğruladı. LinkedIn sözcüsü, "LinkedIn deneyimine biraz eğlence katmak, ilişkileri derinleştirmek ve sohbet fırsatlarını tetiklemek için bulmaca tabanlı oyunlar eklemeye çalışıyoruz" dedi.

BREAKING: #LinkedIn is working on IN-APP GAMES!

There are going to be a few different games and companies will be ranked in the games based on the scores of their employees!

Pretty cool and fun, in my opinion! pic.twitter.com/hLITqc8aqw

— Nima Owji (@nima_owji) March 16, 2024



TechCrunch'a göre LinkedIn'in şu ana kadar üzerinde çalıştığı oyunlar arasında "Queens", "Inference" ve "Crossclimb" bulunuyor. LinkedIn, oyunların bazı ekran görüntülerini paylaşsa da ne zaman piyasaya sürüleceğine dair henüz bir zaman çizelgesi açıklamadı.


LinkedIn gibi bir platformun oyun odaklı bir iş yapması ilk etapta ilginç gelse de platformun sahibinin Microsoft olduğunu düşündüğümüzde taşlar yerine oturuyor. Zira Microsoft, Xbox, Activision Blizzard ve ZeniMax gibi oyun platformlarının sahibi ve şirketin son çeyrekte bu işten elde ettiği gelir 7.1 milyar dolar.

Son dönemde birçok platformda oyunları görmek mümkün. Örneğin; bir dönemin popüler oyunu Wordle'ı satın alan New York Times, hala milyonlarca insanın oyunu oynamaya devam ettiğini söylüyor. Benzer bir şekilde Netflix de uygulama içi oyunlarıyla dikkat çekiyor. Hatta Facebook da yıllar boyunca sosyal oyunları kullanıma sunmuş; ancak 2022'de kullanımdaki düşüş nedeniyle bağımsız oyun uygulamasını kapatmıştı.

LinkedIn'in bu kararı nasıl bir sonuç yaratacak, hep birlikte göreceğiz.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.