A
Arden Papuççiyan
Misafir
CollectAction, hazır e-ticaret altyapılarını destekleyen ortak bir uygulama mağazası olarak hizmet sunuyor. Yaklaşık 2 yıl içinde geliştirilen CollectAction, son 1 yıldır ise beta sürecinde.
E-ticaret sitelerine kullanıcı memnuniyeti ve satışlarını artırmak için gerekli tüm eklentileri bir arada bulabilecekleri bir platform sunmayı hedefleyen CollectAction, barındırdığı uygulamalarla e-ticaret sitelerinin kullanıcılarına kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimi sunmalarına yardımcı oluyor.
Oldukça basit bir kullanım mantığındaki sahip olan CollectAction, e-ticaret firmalarının altyapıları ile uyumlu uygulamaları sitelerine tek bir tık ile kurma ve kaldırma olanağı da sunuyor. 10 farklı e-ticaret altyapısını destekleyen CollectAction platformu içinde 50’den fazla uygulama da yer alıyor.
CollectAction içinde yer alan uygulamalar arasında kartlar (Çarkıfelek, İndirim Popupları, Ürün Yağdırma, Mesaj Kartları), sepet hatırlatma (Push, Mail, Mesaj, WhatsApp), sosyal etki, anket & geri bildirim aracı, e-ticaret asistanı (Satış Öncesi ve Sonrası), ürün öneri ve WhatsApp satış platformu gibi seçenekler bulunuyor.
SaaS modeli ile çalışan CollectAction uygulamaların kendi paketleri ve aylık fiyatlandırmaları üzerinden gelir elde ediyor. Bugüne kadar herhangi bir yatırım almayan CollectAction, tüm e-ticaret sitelerinin aynı uygulamalara ulaşabilmesini sağlayarak rakiplerinin bir adım önüne geçmeyi hedefliyor.
Böylece belli altyapıları kullanan e-ticaret sitelerinin sahip olduğu teknolojik ayrılacağın her site için erişilebilir olması hedefleniyor. CollectAction‘ın popüler e-ticaret altyapıları olan Wocommerce, Prestashop, Ticimax, T-soft, Faprika, Akinon ve İnveon ile entegre bir şekilde çalıştığını da ekleyelim. CollectAction şu an için hazır e-ticaret altyapılarını kullanan e-ticaret sitelerinin yüzde 60’ını destekliyor.
CollectAction‘ın sunduğu uygulamaları kullanan 30’dan fazla firma bulunuyor. Bu firmalar arasında ise FLO, Watsons, Flormar, Bernardo, DenizButik, Panco ve Modatrend gibi büyük markalar da yer alıyor. 2022 yılında platform içindeki uygulama sayısını 100’ün üzerine çıkarmayı hedefleyen CollectAction, önümüzdeki 3 yıl içinde ise hazır e-ticaret altyapılarını kullanan e-ticaret sitelerinin en az yüzde 80'ini desteklemeyi planlıyor.
Kaynak : Webrazzi
E-ticaret sitelerine kullanıcı memnuniyeti ve satışlarını artırmak için gerekli tüm eklentileri bir arada bulabilecekleri bir platform sunmayı hedefleyen CollectAction, barındırdığı uygulamalarla e-ticaret sitelerinin kullanıcılarına kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimi sunmalarına yardımcı oluyor.
Oldukça basit bir kullanım mantığındaki sahip olan CollectAction, e-ticaret firmalarının altyapıları ile uyumlu uygulamaları sitelerine tek bir tık ile kurma ve kaldırma olanağı da sunuyor. 10 farklı e-ticaret altyapısını destekleyen CollectAction platformu içinde 50’den fazla uygulama da yer alıyor.
CollectAction içinde yer alan uygulamalar arasında kartlar (Çarkıfelek, İndirim Popupları, Ürün Yağdırma, Mesaj Kartları), sepet hatırlatma (Push, Mail, Mesaj, WhatsApp), sosyal etki, anket & geri bildirim aracı, e-ticaret asistanı (Satış Öncesi ve Sonrası), ürün öneri ve WhatsApp satış platformu gibi seçenekler bulunuyor.
SaaS modeli ile çalışan CollectAction uygulamaların kendi paketleri ve aylık fiyatlandırmaları üzerinden gelir elde ediyor. Bugüne kadar herhangi bir yatırım almayan CollectAction, tüm e-ticaret sitelerinin aynı uygulamalara ulaşabilmesini sağlayarak rakiplerinin bir adım önüne geçmeyi hedefliyor.
Böylece belli altyapıları kullanan e-ticaret sitelerinin sahip olduğu teknolojik ayrılacağın her site için erişilebilir olması hedefleniyor. CollectAction‘ın popüler e-ticaret altyapıları olan Wocommerce, Prestashop, Ticimax, T-soft, Faprika, Akinon ve İnveon ile entegre bir şekilde çalıştığını da ekleyelim. CollectAction şu an için hazır e-ticaret altyapılarını kullanan e-ticaret sitelerinin yüzde 60’ını destekliyor.
CollectAction‘ın sunduğu uygulamaları kullanan 30’dan fazla firma bulunuyor. Bu firmalar arasında ise FLO, Watsons, Flormar, Bernardo, DenizButik, Panco ve Modatrend gibi büyük markalar da yer alıyor. 2022 yılında platform içindeki uygulama sayısını 100’ün üzerine çıkarmayı hedefleyen CollectAction, önümüzdeki 3 yıl içinde ise hazır e-ticaret altyapılarını kullanan e-ticaret sitelerinin en az yüzde 80'ini desteklemeyi planlıyor.
Kaynak : Webrazzi