T
Tuğçe İçözü
Misafir
Nuri Selçuk tarafından 2021 yılında kurumsal iletişimi ve iş akışlarını yenilikçi dijital uygulamalarla dönüştürmek için kurulan Weoll, buna bağlı olarak çalışan deneyimini ve verimliliği artırmayı amaçlıyor.
Girişimin yolculuğu, güçlü bir iç iletişim platformuna olan ihtiyacı karşılamakla başladı. iş süreçlerini entegre eden kapsamlı bir sistem geliştirdiklerini belirten ekip, yıllar içinde, uygulamasını sürekli olarak geliştirdiğini dile getiriyor. Weoll, mobil yeteneklerini artırarak müşterilerin değişen ihtiyaçlarına yanıt verdiğini ifade ediyor. Ekip, o zamandan beri büyümeye hiç ara vermediklerini belirtiyor.
Google Cloud Premier Partneri olan girişim altyapı konusunda güçlü bir deneyime sahip olduğunu söylüyor. 2016 yılının Şubat ayında geliştirmeye başlanılan ürün, başlangıçta küçük bir kapsamla yola çıkmış olsa da, yıllar içinde sürekli gelişerek bugünkü modüler yapısına ulaştı. Weoll'un 2021 yılında ürüne dönüştüğünü söyleyebiliriz.
Başlangıçta mevcut partnerliğinden dolayı Google Cloud'u tercih eden girişim, bu altyapının yapılandırmasını, kullanımını tamamen kendi ekipleriyle tasarladı. Google Cloud'un o dönemde henüz beta aşamasında olan ürünlerini kullanarak mimariyi tamamen kendileri tasarladı.
Şu anda Weoll, 70 Kişilik bir ekibe sahip. Girişim, kurulduğu tarihten bu yana 30 binden fazla kullanıcıya hizmet veriyor. Weoll'un 100'ün üzerinde proje tamamladığını belirtelim. Ayrıca girişim, KOBİ segmentine özel paketlerle ürünü modüler bir yapıya dönüştürdü. Ekibin aktardıklarına göre girişim, çok yakında İngiltere ve Dubai'de operasyonlarına başlayacak.
Weoll, iç iletişim, süreç yönetimi, yapay zeka destekli çalışan asistanı, doküman yönetimi ve raporlama modüllerini tek bir uygulama altında sunuyor. sektördeki diğer B2B SaaS platformlardan ayrışıyor. Buna ek olarak platform, çalışan sayısı fark etmeksizin tüm şirketlere hizmet verebilen esnek bir yapıya sahip. Platformuna yeni modüller eklemeye devam eden girişim, Weoll Asistan'ı hem platformla entegre hem de bağımsız bir ürün olarak geliştiriyor. Weoll'un potansiyel yerel rakipleri arasında QDMS (Bimser), Worksy (Juno), Sorwe, Kolay İK, Paperwork, eBA ve Passage yer alıyor. Girişimin potansiyel global rakipleri ise SAP SuccessFactors, Bitrix24, Sharepoint, LumApps ve Vantage Circle olarak sıralanıyor. Tamamen kendi öz sermayesiyle finanse edilen bir girişim olan Weoll, şimdiye kadar yatırım almadığını belirtiyor.
Weoll’un gelir modeli, kullanıcı sayısı üzerinden yıllık sözleşme ile aylık ödeme şeklinde yapılandırılıyor. Ancak, farklı segmentlerdeki müşteriler için ödeme planları esneklik gösterebiliyor. Örneğin, SMB segmentinde bazı müşteriler için yıllık ödeme seçenekleri de sunuluyor. Bu sayede, müşterilerin ihtiyaçlarına ve segmentlerine göre dinamik bir fiyatlama modeli uygulanıyor.
Weoll, doküman yönetimi, süreç yönetimi, yapay zeka destekli çalışan asistanı, iç iletişim, dashboard ve raporlama gibi özellikleriyle, farklı sektörlerde faaliyet gösteren şirketlerin iş süreçlerini optimize etmelerine, çalışan bağlılığını artırmalarına ve organizasyonel verimliliği artırmaya katkıda bulunuyor.
Girişim, iş ortaklarının potansiyellerini en üst düzeye çıkarmak için teknoloji ve insan odaklılığını bir araya getirerek verimli ve sürdürülebilir bir gelecek inşa etmeye odaklanıyor.
Kaynak : Webrazzi
Girişimin yolculuğu, güçlü bir iç iletişim platformuna olan ihtiyacı karşılamakla başladı. iş süreçlerini entegre eden kapsamlı bir sistem geliştirdiklerini belirten ekip, yıllar içinde, uygulamasını sürekli olarak geliştirdiğini dile getiriyor. Weoll, mobil yeteneklerini artırarak müşterilerin değişen ihtiyaçlarına yanıt verdiğini ifade ediyor. Ekip, o zamandan beri büyümeye hiç ara vermediklerini belirtiyor.
Girişimin öne çıkan verileri
Google Cloud Premier Partneri olan girişim altyapı konusunda güçlü bir deneyime sahip olduğunu söylüyor. 2016 yılının Şubat ayında geliştirmeye başlanılan ürün, başlangıçta küçük bir kapsamla yola çıkmış olsa da, yıllar içinde sürekli gelişerek bugünkü modüler yapısına ulaştı. Weoll'un 2021 yılında ürüne dönüştüğünü söyleyebiliriz.
Başlangıçta mevcut partnerliğinden dolayı Google Cloud'u tercih eden girişim, bu altyapının yapılandırmasını, kullanımını tamamen kendi ekipleriyle tasarladı. Google Cloud'un o dönemde henüz beta aşamasında olan ürünlerini kullanarak mimariyi tamamen kendileri tasarladı.
Şu anda Weoll, 70 Kişilik bir ekibe sahip. Girişim, kurulduğu tarihten bu yana 30 binden fazla kullanıcıya hizmet veriyor. Weoll'un 100'ün üzerinde proje tamamladığını belirtelim. Ayrıca girişim, KOBİ segmentine özel paketlerle ürünü modüler bir yapıya dönüştürdü. Ekibin aktardıklarına göre girişim, çok yakında İngiltere ve Dubai'de operasyonlarına başlayacak.
Weoll, iç iletişim, süreç yönetimi, yapay zeka destekli çalışan asistanı, doküman yönetimi ve raporlama modüllerini tek bir uygulama altında sunuyor. sektördeki diğer B2B SaaS platformlardan ayrışıyor. Buna ek olarak platform, çalışan sayısı fark etmeksizin tüm şirketlere hizmet verebilen esnek bir yapıya sahip. Platformuna yeni modüller eklemeye devam eden girişim, Weoll Asistan'ı hem platformla entegre hem de bağımsız bir ürün olarak geliştiriyor. Weoll'un potansiyel yerel rakipleri arasında QDMS (Bimser), Worksy (Juno), Sorwe, Kolay İK, Paperwork, eBA ve Passage yer alıyor. Girişimin potansiyel global rakipleri ise SAP SuccessFactors, Bitrix24, Sharepoint, LumApps ve Vantage Circle olarak sıralanıyor. Tamamen kendi öz sermayesiyle finanse edilen bir girişim olan Weoll, şimdiye kadar yatırım almadığını belirtiyor.
Girişimin gelir modeli
Weoll’un gelir modeli, kullanıcı sayısı üzerinden yıllık sözleşme ile aylık ödeme şeklinde yapılandırılıyor. Ancak, farklı segmentlerdeki müşteriler için ödeme planları esneklik gösterebiliyor. Örneğin, SMB segmentinde bazı müşteriler için yıllık ödeme seçenekleri de sunuluyor. Bu sayede, müşterilerin ihtiyaçlarına ve segmentlerine göre dinamik bir fiyatlama modeli uygulanıyor.
Weoll, doküman yönetimi, süreç yönetimi, yapay zeka destekli çalışan asistanı, iç iletişim, dashboard ve raporlama gibi özellikleriyle, farklı sektörlerde faaliyet gösteren şirketlerin iş süreçlerini optimize etmelerine, çalışan bağlılığını artırmalarına ve organizasyonel verimliliği artırmaya katkıda bulunuyor.
Girişim, iş ortaklarının potansiyellerini en üst düzeye çıkarmak için teknoloji ve insan odaklılığını bir araya getirerek verimli ve sürdürülebilir bir gelecek inşa etmeye odaklanıyor.
Kaynak : Webrazzi