C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Türkiye'nin lider girişimcilik ve teknoloji konferansı Webrazzi Summit 2022 tüm hızıyla devam ediyor. Adesso Türkiye'nin Genel Müdürü Burak Barı "Tech at Heart, Business in Mind" adlı sunumuyla Webrazzi Summit 2022'nin Distrup sahnesindeydi.
Barı Adesso'nun Almanya menşeili bilgi ve teknoloji hizmet sağlayıcılarından bir olduğunu söyleyerek sözlerine başladı. Adesso'nun 12 ülkede faaliyet gösterdiğini söyledi. Adesso'nun özellikle Avrupa'da büyümeye devam edeceğini aktardı. Türkiye'de ise 500 kişiyi istihdam ettiğini kaydetti. Türkiye'nin grubun en önemli merkezlerinden biri olduğunu dile getirdi. Türkiye'de hem lokal pazara hem de buradan yurt dışına bankacılık, sigorta, sağlık sektörlerine yönelik yazılım ihracat ettiklerini ve danışmanlık projeleri yaptıklarını aktardı.
Barı, sunumunda amatör liglere odaklanan spor uygulaması The Cuju'dan bahsetti ve sözlerine şöyle devam etti: "Adesso yaklaşık iki sene önce genç ve kadın takımlarına sponsor oldu. Bu noktada şirketin spora bakışı değişti. Bu yönde yatırımlar yaptık. Kendi içimizde Cuju isimli bir girişim kurduk. Buradaki hedefimiz daha çok amatör liglerde oynayan fırsat eşitsizliğinin daha fazla görüldüğü yerlerde yetenekli oyuncuların yeteneklerini ortaya çıkarması idi.
Bu, bir mobil uygulama. Mobil uygulama içinde egzersizler tanımlanmış durumda. Kişiler egzersizlerini yaparken uygulama bunu kayıt altına alıyor. Alınan kayıtlar arka tarafta bir sunucuya yönlendiriyor. Yapay zeka topa ne kadar hakim olduğunu, topu ne kadar hareket ettirdiğini, hız... gibi istatistikleri belirliyor. Böylece kimsenin farkında olmadığı bir sporcunun fark edilmesi sağlanıyor."
Burak Barı, yine spor odağında diğer mobil uygulama The Staige'i de tanıttı. Bu uygulamanın amatör lig ve kapalı gruplarda kurulan sahaları dijitalize ettiğini belirtti. Kulüp taraftarlarının uzaktan müsabakaları izleyebildiğini söyleyerek Staige Plus'tan bahsetti. Bunun yayınlar esnasında akıllı reklam banner'ları yerleştirdiğini dile getirdi.
Kaynak : Webrazzi
Barı Adesso'nun Almanya menşeili bilgi ve teknoloji hizmet sağlayıcılarından bir olduğunu söyleyerek sözlerine başladı. Adesso'nun 12 ülkede faaliyet gösterdiğini söyledi. Adesso'nun özellikle Avrupa'da büyümeye devam edeceğini aktardı. Türkiye'de ise 500 kişiyi istihdam ettiğini kaydetti. Türkiye'nin grubun en önemli merkezlerinden biri olduğunu dile getirdi. Türkiye'de hem lokal pazara hem de buradan yurt dışına bankacılık, sigorta, sağlık sektörlerine yönelik yazılım ihracat ettiklerini ve danışmanlık projeleri yaptıklarını aktardı.
Barı, sunumunda amatör liglere odaklanan spor uygulaması The Cuju'dan bahsetti ve sözlerine şöyle devam etti: "Adesso yaklaşık iki sene önce genç ve kadın takımlarına sponsor oldu. Bu noktada şirketin spora bakışı değişti. Bu yönde yatırımlar yaptık. Kendi içimizde Cuju isimli bir girişim kurduk. Buradaki hedefimiz daha çok amatör liglerde oynayan fırsat eşitsizliğinin daha fazla görüldüğü yerlerde yetenekli oyuncuların yeteneklerini ortaya çıkarması idi.
Bu, bir mobil uygulama. Mobil uygulama içinde egzersizler tanımlanmış durumda. Kişiler egzersizlerini yaparken uygulama bunu kayıt altına alıyor. Alınan kayıtlar arka tarafta bir sunucuya yönlendiriyor. Yapay zeka topa ne kadar hakim olduğunu, topu ne kadar hareket ettirdiğini, hız... gibi istatistikleri belirliyor. Böylece kimsenin farkında olmadığı bir sporcunun fark edilmesi sağlanıyor."
Burak Barı, yine spor odağında diğer mobil uygulama The Staige'i de tanıttı. Bu uygulamanın amatör lig ve kapalı gruplarda kurulan sahaları dijitalize ettiğini belirtti. Kulüp taraftarlarının uzaktan müsabakaları izleyebildiğini söyleyerek Staige Plus'tan bahsetti. Bunun yayınlar esnasında akıllı reklam banner'ları yerleştirdiğini dile getirdi.
Kaynak : Webrazzi