A
Arden Papuççiyan
Misafir
450 milyon dolar yatırım alan ikinci el araç satış platformu Cars24'un değerlemesinin 1,84 milyar dolara ulaştığını geçtiğimiz Eylül ayında sizlere aktarmıştık. Cars24, 450 milyon dolarlık yatırımın üzerinden sadece 3 ay geçmesine rağmen yeni bir yatırım aldığını duyurdu.
Cars24 tarafından paylaşılan bilgilere göre girişim, G serisi yatırım turunda 400 milyon dolar yatırım aldı. Söz konusu 400 milyon dolarlık yatırımın 100 milyon dolarlık kısmının borç olarak alındığını da ekleyelim. Hatırlatmak gerekirse 3 ay önce alınan 450 milyon dolarlık yatırımın 110 milyon dolarlık kısmı da borç olarak alınmıştı.
Alınan 400 milyon dolarlık yeni yatırım ile birlikte ise Cars24'un değerlemesi 3,3 milyar dolara ulaştı. 400 milyon dolarlık yeni yatırım ile birlikte Cars24'un bugüne kadar aldığı toplam yatırımın 1,2 milyar dolar seviyelerine geldiğini de belirtelim.
Alınan yatırımla birlikte 3 ay içinde şirketin değerlemesi 1,84 milyar dolardan 3,3 milyar dolara çıkmış oldu. 400 milyon dolarlık G serisi yatırım turu Alpha Wave Global liderliğinde gerçekleşti. Cars24 tarafından aktarılan bilgilere göre şirketin eski yatırımcıları da G serisi yatırım turunu katıldı.
Yatırıma katılanların isimleri açıklanmasa da Cars24'un eski yatırımcıları arasında DST Global, SoftBank Vision Fund 2, Alibaba, Tencent, Moore Strategic Ventures, Exor Seeds ve Raptor Group gibi önemli yatırımcıların yer aldığını da ekleyelim.
2015 yılında Gajendra Jangid, Mehul Agrawal, Ruchit Agarwal ve Vikram Chopra tarafından Hindistan'da kurulan Cars24, ikinci el otomobil ve motosikletlerin satıldığı bir platform olarak hizmet sunuyor. Cars24 tarafından paylaşılan bilgilere göre şirket, Hindistan'ın ikinci el otomobil pazarının yüzde 90'ına hakim durumda.
Aylık 13 milyonu aşkın ziyaretçiye sahip olan Cars24, bugüne kadar toplamda 400 bini aşkın ikinci el aracın satılmasına da aracılık etti. Cars24 CMO'su Gajendra Jangid tarafından aktarılan bilgilere göre Hindistan'ın 200 şehrinde aktif olarak hizmet sunan Cars24, son finansal çeyrekte yüzde 50 oranında büyüme de yaşadı.
Cars24 tarafından paylaşılan bilgilere göre alınan yeni yatırım, hem mevcut müşterileri korumak hem de potansiyel müşterilere ulaşmak için kullanacak.
Kaynak : Webrazzi
Cars24 tarafından paylaşılan bilgilere göre girişim, G serisi yatırım turunda 400 milyon dolar yatırım aldı. Söz konusu 400 milyon dolarlık yatırımın 100 milyon dolarlık kısmının borç olarak alındığını da ekleyelim. Hatırlatmak gerekirse 3 ay önce alınan 450 milyon dolarlık yatırımın 110 milyon dolarlık kısmı da borç olarak alınmıştı.
Alınan 400 milyon dolarlık yeni yatırım ile birlikte ise Cars24'un değerlemesi 3,3 milyar dolara ulaştı. 400 milyon dolarlık yeni yatırım ile birlikte Cars24'un bugüne kadar aldığı toplam yatırımın 1,2 milyar dolar seviyelerine geldiğini de belirtelim.
Alınan yatırımla birlikte 3 ay içinde şirketin değerlemesi 1,84 milyar dolardan 3,3 milyar dolara çıkmış oldu. 400 milyon dolarlık G serisi yatırım turu Alpha Wave Global liderliğinde gerçekleşti. Cars24 tarafından aktarılan bilgilere göre şirketin eski yatırımcıları da G serisi yatırım turunu katıldı.
Yatırıma katılanların isimleri açıklanmasa da Cars24'un eski yatırımcıları arasında DST Global, SoftBank Vision Fund 2, Alibaba, Tencent, Moore Strategic Ventures, Exor Seeds ve Raptor Group gibi önemli yatırımcıların yer aldığını da ekleyelim.
2015 yılında Gajendra Jangid, Mehul Agrawal, Ruchit Agarwal ve Vikram Chopra tarafından Hindistan'da kurulan Cars24, ikinci el otomobil ve motosikletlerin satıldığı bir platform olarak hizmet sunuyor. Cars24 tarafından paylaşılan bilgilere göre şirket, Hindistan'ın ikinci el otomobil pazarının yüzde 90'ına hakim durumda.
Aylık 13 milyonu aşkın ziyaretçiye sahip olan Cars24, bugüne kadar toplamda 400 bini aşkın ikinci el aracın satılmasına da aracılık etti. Cars24 CMO'su Gajendra Jangid tarafından aktarılan bilgilere göre Hindistan'ın 200 şehrinde aktif olarak hizmet sunan Cars24, son finansal çeyrekte yüzde 50 oranında büyüme de yaşadı.
Cars24 tarafından paylaşılan bilgilere göre alınan yeni yatırım, hem mevcut müşterileri korumak hem de potansiyel müşterilere ulaşmak için kullanacak.
Kaynak : Webrazzi