W
Webrazzi
Misafir
Sabancı Holding, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında hazırladığı reklam filmini sosyal medya hesaplarından paylaştı. “Geleceğimizi Kimseye Vermiyoruz” mottosunu taşıyan kampanya ile Türkiye’nin en büyük sorunlarından biri olan beyin göçüne dikkat çeken Sabancı Holding, başlatacağı yeni seferberlik hamlesinin duyurusunu da gerçekleştirmiş oldu.
Buna göre, 2021 yılında başlatılan ve 3 yıl içerisinde Türkiye’nin en geniş katılımlı sosyal sorumluluk hareketine dönüşen Sabancı Cumhuriyet Seferberliği, yeni dönemde yoluna Sabancı Gençlik Seferberliği olarak devam edecek. Proje ile Türkiye’nin farklı illerinde Sabancı Teknoloji ve Etki Merkezleri ağı kurulacak; üreten, değer yaratan, fikrine sahip çıkan gençlere destek verilecek. Bu merkezlerle, ülkemizin beyin gücünün Türkiye’de kalması, Türkiye çapındaki girişimcilere inovasyona erişim konusunda fırsat eşitliği sağlanması amaçlanıyor.
Detaylar için sabancigenclikseferberligi.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Sabancı Holding Kurumsal Marka Yönetimi ve İletişim Bölüm Başkanı Filiz Karagül Tüzün, “Cumhuriyet ile neredeyse yaşıt olan, yaklaşık 100 yıldır Cumhuriyet ile aynı yolu yürüyen bir Topluluk olarak, bu topraklara karşı sorumluluğumuzun farkındayız. Bu sorumluluk sadece üretimle, istihdamla, yatırımla açıklanamaz. Bu ülkenin gençlerine umut vermek, onlara yeni beceriler kazandırmak, fikirlerini, yaratıcılıklarını ortaya koyabilecekleri bir ortam sağlamak, bizim onlara karşı görevimiz. Bu aynı zamanda, ‘Biz, her şeyi gençliğe bırakacağız. Geleceğin ümidi, ışık saçan çiçekleri onlardır. Bütün ümidim gençliktedir’ diyen Atatürk’ün bizlere bıraktığı mirasa sahip çıkmaktır. Sabancı Gençlik Seferberliği’nin temelinde de bu anlayış var. Filmimizi de bu doğrultuda hazırladık. 29 Ekim gibi, 19 Mayıs’ı da sadece kutlamanın yeterli olmadığını; gençlerimize vereceğimiz en büyük hediyenin sözden aksiyona geçmek olduğunu bir kez daha ortaya koymak istedik” dedi.
Reklamveren: Sabancı Holding
Reklamveren Yetkilisi: Filiz Karagül Tüzün, Duygu Kayan Bulut, Büşra Karataş
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Grup Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan
Kreatif Direktör: Serdar Güngör
Kreatif Grup Lideri: Sungun Çalışkan
Yaratıcı Ekip: Mustafa Pamuk, Muhammed Ergül
Genel Müdür: Tuğyan Çelik
Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ
Marka Ekibi: Çağla Yalçınkaya, Bahar Kılıç, Dilşah Koşkan
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama: Onur Aydın,Yunuscan Hısımcıl
Prodüksiyon Ekibi: Canan Polat, Mert Adabaş
Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir
Yönetmen: Çağatay Kaya
Prodüksiyon Şirketi: Ptot Film
Seslendirme: Yetkin Dikinciler
Vokal: Karsu
Müzik: 3K1A
Orjinal Müzik : Nazan Öncel / Pelikan Müzik
Kaynak : Webrazzi
Buna göre, 2021 yılında başlatılan ve 3 yıl içerisinde Türkiye’nin en geniş katılımlı sosyal sorumluluk hareketine dönüşen Sabancı Cumhuriyet Seferberliği, yeni dönemde yoluna Sabancı Gençlik Seferberliği olarak devam edecek. Proje ile Türkiye’nin farklı illerinde Sabancı Teknoloji ve Etki Merkezleri ağı kurulacak; üreten, değer yaratan, fikrine sahip çıkan gençlere destek verilecek. Bu merkezlerle, ülkemizin beyin gücünün Türkiye’de kalması, Türkiye çapındaki girişimcilere inovasyona erişim konusunda fırsat eşitliği sağlanması amaçlanıyor.
Detaylar için sabancigenclikseferberligi.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
"Bu topraklara karşı sorumluluğumuzun farkındayız"
Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Sabancı Holding Kurumsal Marka Yönetimi ve İletişim Bölüm Başkanı Filiz Karagül Tüzün, “Cumhuriyet ile neredeyse yaşıt olan, yaklaşık 100 yıldır Cumhuriyet ile aynı yolu yürüyen bir Topluluk olarak, bu topraklara karşı sorumluluğumuzun farkındayız. Bu sorumluluk sadece üretimle, istihdamla, yatırımla açıklanamaz. Bu ülkenin gençlerine umut vermek, onlara yeni beceriler kazandırmak, fikirlerini, yaratıcılıklarını ortaya koyabilecekleri bir ortam sağlamak, bizim onlara karşı görevimiz. Bu aynı zamanda, ‘Biz, her şeyi gençliğe bırakacağız. Geleceğin ümidi, ışık saçan çiçekleri onlardır. Bütün ümidim gençliktedir’ diyen Atatürk’ün bizlere bıraktığı mirasa sahip çıkmaktır. Sabancı Gençlik Seferberliği’nin temelinde de bu anlayış var. Filmimizi de bu doğrultuda hazırladık. 29 Ekim gibi, 19 Mayıs’ı da sadece kutlamanın yeterli olmadığını; gençlerimize vereceğimiz en büyük hediyenin sözden aksiyona geçmek olduğunu bir kez daha ortaya koymak istedik” dedi.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Sabancı Holding
Reklamveren Yetkilisi: Filiz Karagül Tüzün, Duygu Kayan Bulut, Büşra Karataş
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Grup Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan
Kreatif Direktör: Serdar Güngör
Kreatif Grup Lideri: Sungun Çalışkan
Yaratıcı Ekip: Mustafa Pamuk, Muhammed Ergül
Genel Müdür: Tuğyan Çelik
Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ
Marka Ekibi: Çağla Yalçınkaya, Bahar Kılıç, Dilşah Koşkan
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama: Onur Aydın,Yunuscan Hısımcıl
Prodüksiyon Ekibi: Canan Polat, Mert Adabaş
Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir
Yönetmen: Çağatay Kaya
Prodüksiyon Şirketi: Ptot Film
Seslendirme: Yetkin Dikinciler
Vokal: Karsu
Müzik: 3K1A
Orjinal Müzik : Nazan Öncel / Pelikan Müzik
Kaynak : Webrazzi