G
Gözde Ulukan
Misafir
The Information'ın ortaya çıkardığı bilgilere göre görsel iletişim aracı Zoom, kısa bir süre sonra kendi takvim ve e-posta araçlarını piyasaya sürebilir. Son iki yılın çoğunu kendi e-posta ve takvim istemcilerini geliştirmekle geçiren şirketin, yeni uygulamalarını kasım ayında gerçekleşecek yıllık Zoomtopia konferansında duyurabileceği tahmin ediliyor.
Zoom, ortaya çıktığı günden bu yana aslında ciddi bir evrim geçirdi. Skype benzeri bir görüntülü sohbet platformundan Slack gibi bir iş birliği uygulamasına, oradan da bütüncül bir ofis uygulamasına dönüşmeye başladı. Şirket, eğer takvim ve e-posta uygulamalarını da yayına alırsa Microsoft ve Google ile, ofis uygulamaları konusunda rekabetin sınırlarını zorlayacak gibi görünüyor.
Zoom, halihazırda Microsoft ile Google'ın Teams ve Meet uygulamalarıyla rekabet halinde. Şirket, bu hamleleriyle rekabeti artırmak istiyor. Buna karşılık şirketin, birçok özelliğini ücretsiz sunan Google ve Microsoft'un karşısında nasıl bir söz sahibi olacağını da merakla bekliyoruz.
The Information, şirketin uygulamaları hayatta kalmak için gerekli görebileceğini öne sürüyor. Yakın zamanda üç aylık gelirde 1,1 milyar dolar kaydeden Zoom, teknoloji devleriyle rekabet edebilecek mi, bunu zaman gösterecek. Ancak işletmelerin sürekli olarak maliyetleri düşürmeye çalıştığı bir pazarda Zoom'un neler yapacağını, söz konusu ürünler resmi olarak tanıtıldıktan sonra öğrenme fırsatı yakalayacağız.
Paylaşılanlara göre Zoom CEO'su Eric Yuan, uzun zamandır diğer çalışma araçlarının yerini almak yerine onların ortağı olmayı tercih ettiğini söylüyor ancak Zoom'un kendi platform tutkusu arttıkça şirketin iş ekosisteminin daha fazlasına sahip olma arzusu da artıyor gibi görünüyor.
Kaynak : Webrazzi
Zoom, ortaya çıktığı günden bu yana aslında ciddi bir evrim geçirdi. Skype benzeri bir görüntülü sohbet platformundan Slack gibi bir iş birliği uygulamasına, oradan da bütüncül bir ofis uygulamasına dönüşmeye başladı. Şirket, eğer takvim ve e-posta uygulamalarını da yayına alırsa Microsoft ve Google ile, ofis uygulamaları konusunda rekabetin sınırlarını zorlayacak gibi görünüyor.
Zoom, halihazırda Microsoft ile Google'ın Teams ve Meet uygulamalarıyla rekabet halinde. Şirket, bu hamleleriyle rekabeti artırmak istiyor. Buna karşılık şirketin, birçok özelliğini ücretsiz sunan Google ve Microsoft'un karşısında nasıl bir söz sahibi olacağını da merakla bekliyoruz.
The Information, şirketin uygulamaları hayatta kalmak için gerekli görebileceğini öne sürüyor. Yakın zamanda üç aylık gelirde 1,1 milyar dolar kaydeden Zoom, teknoloji devleriyle rekabet edebilecek mi, bunu zaman gösterecek. Ancak işletmelerin sürekli olarak maliyetleri düşürmeye çalıştığı bir pazarda Zoom'un neler yapacağını, söz konusu ürünler resmi olarak tanıtıldıktan sonra öğrenme fırsatı yakalayacağız.
Paylaşılanlara göre Zoom CEO'su Eric Yuan, uzun zamandır diğer çalışma araçlarının yerini almak yerine onların ortağı olmayı tercih ettiğini söylüyor ancak Zoom'un kendi platform tutkusu arttıkça şirketin iş ekosisteminin daha fazlasına sahip olma arzusu da artıyor gibi görünüyor.
Kaynak : Webrazzi