T
Tuğçe İçözü
Misafir
2017 Eylül ayında Miray Tayfun ve Gözde Büyükacaroğlu tarafından kurulan sağlık girişimi Vivoo, A serisi yatırım turunda Draper Associates liderliğinde 6 milyon dolar yatırım aldı. Yatırım turuna ONCE Ventures, Revo Capital, 500 Startups Global Ventures ve Halogen Ventures katıldı.
Bu arada şirketin tohum öncesi yatırım turunda da 500 İstanbul 120 bin dolarlık yatırım aldığını hatırlatalım. Daha sonrasında şirket, Draper Associates, Halogen Ventures, Techstars, Bayer Pharmaceuticals, Hande Enes ve Zeynep Zorlu tarafından desteklenmeye devam etmişti.
Kullanıcılara evlerinin konforunda idrar testleri yapma imkanı veren Vivoo, iki dakika süren test sayesinde, kullanıcıların hem su tüketimi, pH, keton, idrar yolları enfeksiyonu gibi testlerin sonuçlarına hem de vücut bilgilerine bağlı olarak beslenme ve sağlıklı yaşam tavsiyelerine anında ulaşmasını sağlıyor.
Mart 2021'de 53 ülkede 35 bin kişi tarafından kullanılan ürün ile 200 bin test yapılmıştı. 2020'nin temmuz ayında abonelik servisini açan girişim, 2021'de gelirlerini 10 katına çıkarmayı başardı.
2021 süresince ABD, İngiltere, Kanada ve Avustralya pazarlarında etkinliğini artırmaya odaklanan Vivoo, bu yeni yatırımı ekibini büyütmek için kullanacak. Bu bağlamda girişimi ölçeklendirmeyi planlayan kurucu ortaklar, ayrıca yeni test kitlerinin de hayata geçmesini sağlayacak. Vivoo'nun yayına alacağı yeni bir entegrasyon ile Apple Watch gibi giyilebilir cihazlardaki verilerden de faydalanmaya başlayacağını ekleyelim.
Kaynak : Webrazzi
Bu arada şirketin tohum öncesi yatırım turunda da 500 İstanbul 120 bin dolarlık yatırım aldığını hatırlatalım. Daha sonrasında şirket, Draper Associates, Halogen Ventures, Techstars, Bayer Pharmaceuticals, Hande Enes ve Zeynep Zorlu tarafından desteklenmeye devam etmişti.
Kullanıcılara evlerinin konforunda idrar testleri yapma imkanı veren Vivoo, iki dakika süren test sayesinde, kullanıcıların hem su tüketimi, pH, keton, idrar yolları enfeksiyonu gibi testlerin sonuçlarına hem de vücut bilgilerine bağlı olarak beslenme ve sağlıklı yaşam tavsiyelerine anında ulaşmasını sağlıyor.
Mart 2021'de 53 ülkede 35 bin kişi tarafından kullanılan ürün ile 200 bin test yapılmıştı. 2020'nin temmuz ayında abonelik servisini açan girişim, 2021'de gelirlerini 10 katına çıkarmayı başardı.
2021 süresince ABD, İngiltere, Kanada ve Avustralya pazarlarında etkinliğini artırmaya odaklanan Vivoo, bu yeni yatırımı ekibini büyütmek için kullanacak. Bu bağlamda girişimi ölçeklendirmeyi planlayan kurucu ortaklar, ayrıca yeni test kitlerinin de hayata geçmesini sağlayacak. Vivoo'nun yayına alacağı yeni bir entegrasyon ile Apple Watch gibi giyilebilir cihazlardaki verilerden de faydalanmaya başlayacağını ekleyelim.
Kaynak : Webrazzi