G
Gözde Ulukan
Misafir
Satın alma davranışlarını makine öğrenmesiyle yalın bir şekilde tahmin eden SaaS platformu Enhencer, Diffusion Capital Partners (DCP) liderliğinde 700 bin dolar yatırım aldı. Tura Boğaziçi Ventures, Geometri Melek Yatırım Ağı, bireysel yatırımcılar Umut Şenol ve Arzu Umur da katıldı.
Alınan yeni yatırım ile yurt dışı pazarlarda büyümenin hızlandırılması ve ekibin büyütülmesi planlanıyor.
E-ticaret siteleri müşterilerinin satın alma iştahlarını makine öğrenmesi algoritmalarıyla tahmin edip reklam verilmesi gereken kitleyi etkin bir şekilde tahmin eden Enhencer, müşterilerine daha az bütçeyle daha yüksek dönüşüm oranları sunuyor. Pandemiyle birlikte hızla büyüyen e-ticaret sektöründe, yanlış hedef kitlelere yapılan reklam harcamaları ve dolayısıyla gerçekleşen düşük reklam dönüşümleri en büyük sorun olarak görülüyor.
Olcay Öztürk ve Barış Sürücü tarafından hayata geçirilen Enhencer, herhangi bir kişisel veri kullanmadan, KVKK uyumlu olarak topladığı veri üzerinde elde ettiği gerçek zamanlı ziyaretçi davranış modelleriyle bu sorunları en etkin şekilde çözüyor ve müşterilerinin en kârlı hedef kitlelere ulaşmalarını sağlıyor. Özellikle Facebook ve Google reklamları için e-ticaret şirketlerine kolay bir entegrasyon yapısı sunan Enhencer’ın Türkiye, ABD, İngiltere, Hollanda ve Orta Doğu pazarlarında 150’den fazla ödeyen müşterisi bulunuyor.
Enhencer, 2020 yılında da 18 milyon TL değerleme ile 1,5 milyon TL tohum yatırım almıştı. Söz konusu yatırım ile Enhencer ekibi, ürünü her ölçekten markanın kullanabileceği boyuta getirmeyi, coğrafi olarak da Amerika ve Avrupa pazarında büyümesini ivmelendirmeyi odağına almıştı.
Kaynak : Webrazzi
Alınan yeni yatırım ile yurt dışı pazarlarda büyümenin hızlandırılması ve ekibin büyütülmesi planlanıyor.
E-ticaret siteleri müşterilerinin satın alma iştahlarını makine öğrenmesi algoritmalarıyla tahmin edip reklam verilmesi gereken kitleyi etkin bir şekilde tahmin eden Enhencer, müşterilerine daha az bütçeyle daha yüksek dönüşüm oranları sunuyor. Pandemiyle birlikte hızla büyüyen e-ticaret sektöründe, yanlış hedef kitlelere yapılan reklam harcamaları ve dolayısıyla gerçekleşen düşük reklam dönüşümleri en büyük sorun olarak görülüyor.
Olcay Öztürk ve Barış Sürücü tarafından hayata geçirilen Enhencer, herhangi bir kişisel veri kullanmadan, KVKK uyumlu olarak topladığı veri üzerinde elde ettiği gerçek zamanlı ziyaretçi davranış modelleriyle bu sorunları en etkin şekilde çözüyor ve müşterilerinin en kârlı hedef kitlelere ulaşmalarını sağlıyor. Özellikle Facebook ve Google reklamları için e-ticaret şirketlerine kolay bir entegrasyon yapısı sunan Enhencer’ın Türkiye, ABD, İngiltere, Hollanda ve Orta Doğu pazarlarında 150’den fazla ödeyen müşterisi bulunuyor.
Enhencer, 2020 yılında da 18 milyon TL değerleme ile 1,5 milyon TL tohum yatırım almıştı. Söz konusu yatırım ile Enhencer ekibi, ürünü her ölçekten markanın kullanabileceği boyuta getirmeyi, coğrafi olarak da Amerika ve Avrupa pazarında büyümesini ivmelendirmeyi odağına almıştı.
Kaynak : Webrazzi