Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Yerli girişim Size&Me'nin 125 bin dolarlık ikinci yatırımının detayları

  • Konbuyu başlatan Tuğçe İçözü
  • Başlangıç tarihi
T

Tuğçe İçözü

Misafir
Sanal deneme kabini Size&Me'nin 1 milyon dolar değerleme ile Hikmet Tanrıverdi ve Fatih Şengöz'den yatırım aldığını Mayıs ayında sizlere aktarmıştık. Girişim, Mesut Polatdemir ve Cengiz Polatdemir'den 125 bin dolarlık ikinci yatırımını aldı. Yüzde 10 hisse karşılığında yapılan yatırım, girişimin yerel ve küresel pazarda ilk hamle avantajını (first mover advantage) sağlamak amacıyla kullanılacak.

Size&Me yatırımı büyük oranda yapay zekâ tarafına kaynak olarak kullanılacağını açıkladı. Geriye kalan tutar ise şirketin büyümesine karşılık artan iş gücü adına kullanılacak.

Size&Me nasıl çalışıyor?​


2020 yılının Ekim ayında Ataberk Taçar ve Kamran Balayev tarafından kurulan Size&Me, markalara entegre edilebilen vücut avatarı teknolojisi sunuyor. Girişimin 3 adet B2C ve 3 adet B2B olmak üzere 6 farklı çözüm sunduğunu hatırlatalım.Size&Me anlaştığı markaların kullanıcılarını kamera karşısında verilen sesli direktifler doğrultusunda belirli bir süre bekletiyor ve bu süre içinde vücut ölçülerini çıkarıp 3D modelleme ile birleştiriyor. Bunun sonucunda ise kişiye özel dinamik 3 boyutlu bir vücut avatarı elde edilmiş oluyor.

Size&Me'nin gelecek planları​


Size&Me, 2021 yaz sonuna kadar 2 ayrı markanın websitesine ve mobil uygulamasına avatarını entegre etmeyi hedefliyor. Ayrıca girişimin sene sonuna kadar da toplam 5 marka ve 2 pazar yerine entegre olmayı amaçladığını da ekleyelim. Bu esnada ise şirketin halihazırda çalışmalarını sürdürdüğü yurtdışı pazarına açılma çalışmaları da en büyük önceliği olacak.

Size&Me kurucu ortağı Ataberk Taçar, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer cerdi:

Her şeyin dijitale evirildiği dünyamızda hızla büyüyen bir sektöre ve ihtiyaca dijital, yenilikçi ve global bir çözüm üretmek istedik. Bu çözümün en hızlı şekilde insanlara ulaşması için ise ihtiyacımıza yönelik stratejiler kurduk. Son aldığımız yatırım ise bu stratejimizin son adımıydı. En kısa sürede online tekstil alışverişi yapan herkesin telefonunda kendi avatarını oluşturup, kıyafet denemesi yapabilmesini istiyoruz.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.