Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Yeni nesil pazar araştırma şirketi Bolt Insight, 212 liderliğinde 1,5 milyon euro tohum yatırım aldı

  • Konbuyu başlatan Arden Papuççiyan
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
A

Arden Papuççiyan

Misafir
Markaların tüketicileri ile sosyal medya üzerinden bağlantı kurup veri toplamalarını sağlayan yeni nesil pazar araştırma şirketi Bolt Insight, yeni bir yatırım aldığını duyurdu. Bolt Insight tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, 1,5 milyon euro tohum yatırım aldı.

Bolt Insight'ın 1,5 milyon euroluk tohum yatırım turunun 212 liderliğinde gerçekleştiğini de ekleyelim. Bolt Insight tarafından aktarılan bilgilere göre alınan yatırım, mevcut ve yeni müşteriler için yeni ürünler geliştirmek, araştırma ve iş geliştirme ekiplerini büyütmek, yeni gireceği pazarlardaki yatırım planlarını gerçekleştirmek ve bu planlar dahilinde markaları ilgili hedef kitleleri ile buluşturmak için kullanılacak.

Bolt Insight kurucuları

2020 yılının Ocak ayında Ester Marchetti, Melek Özsoy ve Kerem Turgay tarafından İngiltere de kurulan Bolt Insight, uçtan uca bir içgörü platformu deneyimi sunan yeni nesil pazar araştırma şirketi olarak hizmet veriyor. Bolt Insight'ın hem Londra hem de İstanbul'da ofislere sahip olduğunu da ekleyelim.

Çalıştığı şirketlere hızlı ve doğru bir şekilde tüketici içgörüsü sağlamayı hedefleyen Bolt Insight'ın müşterileri arasında Vodafone, Capco, Brand Finance, Sodexo, Premier Foods, L’Oréal, Samsung, Diageo ve Zeiss gibi uluslararası şirketler de bulunuyor.

Bolt Insight'ın geçtiğimiz yıllarda 300 bin euro yatırım aldığını da hatırlatalım. Alınan 1,5 milyon euroluk yeni yatırım ile birlikte şirketin bugüne kadar aldığı toplam yatırım ise 1,8 milyon euroya ulaştı.

Bolt Insight’ın yüksek kalitede tüketici içgörüsünü gereken hız ve ulaşılabilirlikle markaların erişimine sunmasından çok etkilendiklerini belirten 212’nin Kurucu Ortağı Ali Karabey, Bolt Insight’ın geleneksel araştırma metotlarının ortalama 6 hafta süren süreçlerini 5-6 günlük sürelere indirdiğini de belirtti. Karabey, yolculuklarında Bolt Insight ekibinin yanında oldukları için gurur duyduklarını da paylaştı.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.