G
Gözde Ulukan
Misafir
Türkiye’de 60 bine yakın restoran iş ortağıyla hizmet veren Yemeksepeti, yeni projesi Yemeksepeti Nar ile üye restoranlarına gıda, temizlik, akaryakıt ve mutfak malzemesi gibi ürün ve hizmetlerden indirimli olarak faydalanma imkanı sunuyor. İş ortağı üye restoranların dijitalleşmelerine, işlerini büyütmelerine ve kullanıcılara daha iyi hizmet vermelerine destek olmak amacıyla yenilikçi teknolojiler ve projeler üreten Yemeksepeti, Nar projesi ile restoranlara verimlilik ve tasarruf sağlamayı hedefliyor.
Yemeksepeti Portakal uygulaması üzerinden giriş yapılabilen Nar hizmetinde üye restoranlara indirimler ve avantajlar sunan birçok sektörden çok önemli markalar yer alıyor. Nar projesinde halihazırda yer alan Eczacıbaşı, İş Bankası, İpragaz, Lukoil, CRK Global gibi onlarca marka üye restoranlara indirimli hizmet ve ürünler sunarak maliyetlerin düşmesini ve karlılığın artmasını sağlıyor. Nar projesine katılan markalar da Yemeksepeti’nin 60 bine yakın restoran ve iş ortağına sundukları hizmet ve ürünlerle satış hacimlerini artırıyor ve yeni müşteriler kazanıyorlar.
Yemeksepeti CSO’su Sertaç Şener, “Üye restoranlarımızın Yemeksepeti yolculuğunu yeni faydalarla zenginleştirmeyi amaçlıyoruz. Bu nedenle üye restoranlarımızı, seçili markaların sunduğu indirimli hizmet ve ürünlerle buluşturmak için Yemeksepeti Nar projesini başlattık. Yemeksepeti üye restoranlarının işlerini geliştirmek için kullanmakta oldukları Portakal platformu üzerinden Yemeksepeti Nar hizmetine kolayca ve ücretsiz olarak ulaşılabilecek.
Bu proje ile restoranlarımızın tasarruf yaparak maliyetlerini düşüreceklerini, karlılıklarını ve verimliliklerini artıracaklarını düşünüyoruz. Öte yandan Yemeksepeti Nar projesine katılan markalarımız da restoranlarımızla birlikte yeni müşterilere ulaşacaklar ve satış hacimlerini artırma fırsatı yakalayacak. Nar bereketiyle herkesin kazanacağı bu hizmetle ekonomiye katkı sunduğumuz için çok mutluyuz.” dedi.
Kaynak : Webrazzi
Yemeksepeti Portakal uygulaması üzerinden giriş yapılabilen Nar hizmetinde üye restoranlara indirimler ve avantajlar sunan birçok sektörden çok önemli markalar yer alıyor. Nar projesinde halihazırda yer alan Eczacıbaşı, İş Bankası, İpragaz, Lukoil, CRK Global gibi onlarca marka üye restoranlara indirimli hizmet ve ürünler sunarak maliyetlerin düşmesini ve karlılığın artmasını sağlıyor. Nar projesine katılan markalar da Yemeksepeti’nin 60 bine yakın restoran ve iş ortağına sundukları hizmet ve ürünlerle satış hacimlerini artırıyor ve yeni müşteriler kazanıyorlar.
Yemeksepeti CSO’su Sertaç Şener, “Üye restoranlarımızın Yemeksepeti yolculuğunu yeni faydalarla zenginleştirmeyi amaçlıyoruz. Bu nedenle üye restoranlarımızı, seçili markaların sunduğu indirimli hizmet ve ürünlerle buluşturmak için Yemeksepeti Nar projesini başlattık. Yemeksepeti üye restoranlarının işlerini geliştirmek için kullanmakta oldukları Portakal platformu üzerinden Yemeksepeti Nar hizmetine kolayca ve ücretsiz olarak ulaşılabilecek.
Bu proje ile restoranlarımızın tasarruf yaparak maliyetlerini düşüreceklerini, karlılıklarını ve verimliliklerini artıracaklarını düşünüyoruz. Öte yandan Yemeksepeti Nar projesine katılan markalarımız da restoranlarımızla birlikte yeni müşterilere ulaşacaklar ve satış hacimlerini artırma fırsatı yakalayacak. Nar bereketiyle herkesin kazanacağı bu hizmetle ekonomiye katkı sunduğumuz için çok mutluyuz.” dedi.
Kaynak : Webrazzi