G
Gözde Ulukan
Misafir
Yemek siparişi için lüks alternatif Fuudy'yi daha önce detaylı bir şekilde sizlere aktarmıştık. Cantinery ve Lucca'nın kurucusu Cem Mirap ve daha önce Hepsiburada ve Markafoni'de genel müdür ve CEO gibi pozisyonlarda görev alan İlker Baydar tarafından geliştirilen Fuudy, yemeklerini beğendiğiniz tanınmış restoranların menülerinde yer alan yemekleri kullanıcılarına özel kuryeler ile ulaştırıyor. Kısacası Fuudy sayesinde evinizin konforunda lüks yemek tüketmiş oluyorsunuz.
Fuudy şimdi de bir yatırım haberiyle karşımızda. Lüks yemek siparişi platformu, tohum yatırım turunu 7,1 milyon değerleme üzerinden 1,1 milyon dolar yatırım alarak tamamladı. Yatırım turunu katılanlara baktığımızda ise Barbaros Özbuğutu, Can Hakko, Yağız Çekin ve Mehmet Kösem'in yer aldığını görüyoruz.
Alınan yatırım ile Fuudy'nin güçlendireceği alanlar teknoloji, lojistik ve yazılım olarak öne çıkıyor. Müşteri deneyimini artırmayı planlayan girişimin ajandasında bir de sürdürülebilirlik var. Alınan yatırım ile farklı farklı lokasyonlarda da yer alma planlarının bulunduğunu da belirtelim.
Fuudy'de sadece restoranlar değil, gurme de yer alıyor. Fuudy uygulamasıyla Eataly'den parmesan sipariş etmeniz ya da Tüm Green Tarım ile Balıkesir'den tarladan sofraya taze sebze satın almak mümkün oluyor. Benzer şekilde, mahallenizde ekşi mayalı, glütensiz veya organik ürünler satan butik fırın ve pastanelerin ürünlerine de Fuudy'de rastlayabiliyorsunuz. Ürünler gerek motor kuryeler, gerekse soğuk zincir hibrit araçlar ile tüketiciye ulaştırılıyor. Platform, hibrit araba ve geri dönüşümlü materyaller kullanmak gibi çevre dostu uygulamalarıyla da dikkat çekiyor.
Şirket, geçtiğimiz aylarda 450'den fazla restoran ve üretici ile anlaşması bulunduğunu açıklamıştı. Fuudy Kurucu Ortağı İlker Baydar, aynı dönemde kendi ekosistemlerinde destek aldıkları iş ile 120 kişilik bir istihdam yaratarak devam ettiklerini, 2021 yılında 100 milyon TL üzerinde ciro ve 1 milyon hedef üyelediklerini belirtmişti.
Platform, İstanbul'un yanı sıra Ankara, İzmir ve Bodrum'da da faaliyet gösteriyor. Fuudy'nin platformunda 450'den fazla iş yeri ve 550'den fazla işletme yer alıyor.
Geçtiğimiz yılın sonunda Fuudy'nin kurucu ortaklarıyla yaptığımız röportajda, Fuudy'deki markaların yüzde 40'ının başka hiçbir platformda yer almadığı bilgisinin paylaşıldığını da belirtelim.
Kaynak : Webrazzi
Fuudy şimdi de bir yatırım haberiyle karşımızda. Lüks yemek siparişi platformu, tohum yatırım turunu 7,1 milyon değerleme üzerinden 1,1 milyon dolar yatırım alarak tamamladı. Yatırım turunu katılanlara baktığımızda ise Barbaros Özbuğutu, Can Hakko, Yağız Çekin ve Mehmet Kösem'in yer aldığını görüyoruz.
Alınan yatırım ile Fuudy'nin güçlendireceği alanlar teknoloji, lojistik ve yazılım olarak öne çıkıyor. Müşteri deneyimini artırmayı planlayan girişimin ajandasında bir de sürdürülebilirlik var. Alınan yatırım ile farklı farklı lokasyonlarda da yer alma planlarının bulunduğunu da belirtelim.
Fuudy'de sadece restoranlar değil, gurme de yer alıyor. Fuudy uygulamasıyla Eataly'den parmesan sipariş etmeniz ya da Tüm Green Tarım ile Balıkesir'den tarladan sofraya taze sebze satın almak mümkün oluyor. Benzer şekilde, mahallenizde ekşi mayalı, glütensiz veya organik ürünler satan butik fırın ve pastanelerin ürünlerine de Fuudy'de rastlayabiliyorsunuz. Ürünler gerek motor kuryeler, gerekse soğuk zincir hibrit araçlar ile tüketiciye ulaştırılıyor. Platform, hibrit araba ve geri dönüşümlü materyaller kullanmak gibi çevre dostu uygulamalarıyla da dikkat çekiyor.
Şirket, geçtiğimiz aylarda 450'den fazla restoran ve üretici ile anlaşması bulunduğunu açıklamıştı. Fuudy Kurucu Ortağı İlker Baydar, aynı dönemde kendi ekosistemlerinde destek aldıkları iş ile 120 kişilik bir istihdam yaratarak devam ettiklerini, 2021 yılında 100 milyon TL üzerinde ciro ve 1 milyon hedef üyelediklerini belirtmişti.
Platform, İstanbul'un yanı sıra Ankara, İzmir ve Bodrum'da da faaliyet gösteriyor. Fuudy'nin platformunda 450'den fazla iş yeri ve 550'den fazla işletme yer alıyor.
Geçtiğimiz yılın sonunda Fuudy'nin kurucu ortaklarıyla yaptığımız röportajda, Fuudy'deki markaların yüzde 40'ının başka hiçbir platformda yer almadığı bilgisinin paylaşıldığını da belirtelim.
Kaynak : Webrazzi