C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Yapay zeka şirketi Pixis, 85 milyon dolar yatırım aldı. C1 serisi yatırım turu, Touring Capital tarafından yönetildi. ABD merkezli girişimin yatırım turunun diğer katılımcıları arasında Grupo Carso, General Atlantic, Celesta Capital ve Chiratae Ventures yer aldı. 2020 yılında kurulan şirketin toplam yatırım miktarı 209 milyon dolara çıktı.
Pixis'in kurucu ortağı ve CEO'su Shubham A. Mishra, "Alınan yatırım ile stratejik kanal ortaklıklarına yeniden odaklanmaya devam edeceğiz ve Ar-Ge çalışmalarımıza büyük yatırımlar yapacağız." diyerek yeni yatırımın nereye aktarılacağı konusunda bilgi verdi.
Harikrishna Valiyath, Shubham A Mishra ve Vrushali Prasade tarafından faaliyete geçen şirket, kod yazmadan yapay zeka (AI) altyapısı geliştiren bir şirket olarak ön plana çıkıyor. Pixis, markaların performans pazarlamasını geliştirmelerine yardımcı oluyor ve kod yazma becerisine ihtiyaç duymadan yapay zeka teknolojilerine erişim sağlıyor. Bu da pazarlama profesyonellerinin yapay zekayı kullanarak kampanyalarını optimize etmelerini kolaylaştırıyor.
Pixis, küresel markalar da dahil olmak üzere birçok müşteri tarafından kullanılıyor. Metin tabanlı talimatlarla gerçekçi yaratıcı içerikler oluşturabilen stüdyosu Creative AI, pazarlama kampanyalarını optimize etmek için Pixis'in yeteneklerine entegre edildi. Kampanya verilerini kullanarak otomatik içerik oluşturuyor. Bu sayede markalar, metin talimatlarıyla hızlı ve özgün reklam materyali üretebiliyor.
Pixis, dünya genelinde 200'den fazla küresel marka tarafından kullanılıyor. Pixis'in yapay zeka yetenekleri, markalara rekabet avantajı sağlıyor. Özellikle hızlı değişen pazarlarda, hızlı kararlar almak ve etkili kampanyalar oluşturmak kritik bir öneme sahip.
Kaynak : Webrazzi
Pixis'in kurucu ortağı ve CEO'su Shubham A. Mishra, "Alınan yatırım ile stratejik kanal ortaklıklarına yeniden odaklanmaya devam edeceğiz ve Ar-Ge çalışmalarımıza büyük yatırımlar yapacağız." diyerek yeni yatırımın nereye aktarılacağı konusunda bilgi verdi.
Harikrishna Valiyath, Shubham A Mishra ve Vrushali Prasade tarafından faaliyete geçen şirket, kod yazmadan yapay zeka (AI) altyapısı geliştiren bir şirket olarak ön plana çıkıyor. Pixis, markaların performans pazarlamasını geliştirmelerine yardımcı oluyor ve kod yazma becerisine ihtiyaç duymadan yapay zeka teknolojilerine erişim sağlıyor. Bu da pazarlama profesyonellerinin yapay zekayı kullanarak kampanyalarını optimize etmelerini kolaylaştırıyor.
Pixis, küresel markalar da dahil olmak üzere birçok müşteri tarafından kullanılıyor. Metin tabanlı talimatlarla gerçekçi yaratıcı içerikler oluşturabilen stüdyosu Creative AI, pazarlama kampanyalarını optimize etmek için Pixis'in yeteneklerine entegre edildi. Kampanya verilerini kullanarak otomatik içerik oluşturuyor. Bu sayede markalar, metin talimatlarıyla hızlı ve özgün reklam materyali üretebiliyor.
Pixis, dünya genelinde 200'den fazla küresel marka tarafından kullanılıyor. Pixis'in yapay zeka yetenekleri, markalara rekabet avantajı sağlıyor. Özellikle hızlı değişen pazarlarda, hızlı kararlar almak ve etkili kampanyalar oluşturmak kritik bir öneme sahip.
Kaynak : Webrazzi