C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
İçerik moderasyonu alanında çalışan Unitary AI, 15 milyon dolar yatırım aldı. A serisi yatırım turu, Creandum tarafından yönetildi. Yatırım turunun diğer katılımcıları arasında Paladin Capital Group ve Plural yer aldı. Yatırım sonrasında değerlemesini açıklamayan Unitary AI, yeni yatırımı iş süreçlerini geliştirmek için kullanacağını açıkladı.
İngiltere merkezli Unitary AI, 2019 yılında James Thewlis ve Sasha Haco tarafından faaliyete geçti. Şirket, özellikle video içeriği moderasyonunda kullanılmak üzere geliştirdiği çoklu modal bir yaklaşımını kullanarak zararlı içeriği tanıma ve filtreleme konusunda çözümler sunuyor. Bu yaklaşım, metin, ses ve görsel öğeleri aynı anda analiz ederek daha etkili bir içerik moderasyonu sağlamayı amaçlıyor. Unitary AI'ın teknolojisi, video içeriğinde zararlı veya uygunsuz materyalleri tanımlamak için kullanılıyor.
Bu da özellikle büyük çevrim içi platformlarda, oyun şirketlerinde, video konferans araçlarında ve diğer video içeriğinin yoğun olarak bulunduğu yerlerde etkili bir şekilde kullanılıyor. Şirket, bu alandaki içerik moderasyonunun daha verimli ve etkili bir şekilde yapılmasına yardımcı olmak amacıyla çalışıyor. Şirket, bu yıl içinde 6 milyon video sınıflandırdı.
Bilindiği gibi video içeriği, çevrim içi platformlarda büyük miktarlarda üretiliyor ve paylaşılıyor. Unitary AI'ın yaklaşımı, bu büyük veri akışını daha etkili bir şekilde işlemeye yardımcı oluyor ve manuel moderasyonun ötesine geçiyor.
İçerik moderasyonu alanında çalışan çeşitli şirketler, yapay zeka teknolojilerini kullanarak zararlı veya uygunsuz içeriği filtrelemek ve tanımak için farklı yaklaşımlar geliştiriyor. Bunlar arasında OpenAI, Hive, Active Fence / Spectrum Labs, Oterlu, Sentropy ve Amazon'un Rekognition'ı yer alıyor.
Kaynak : Webrazzi
İngiltere merkezli Unitary AI, 2019 yılında James Thewlis ve Sasha Haco tarafından faaliyete geçti. Şirket, özellikle video içeriği moderasyonunda kullanılmak üzere geliştirdiği çoklu modal bir yaklaşımını kullanarak zararlı içeriği tanıma ve filtreleme konusunda çözümler sunuyor. Bu yaklaşım, metin, ses ve görsel öğeleri aynı anda analiz ederek daha etkili bir içerik moderasyonu sağlamayı amaçlıyor. Unitary AI'ın teknolojisi, video içeriğinde zararlı veya uygunsuz materyalleri tanımlamak için kullanılıyor.
Bu da özellikle büyük çevrim içi platformlarda, oyun şirketlerinde, video konferans araçlarında ve diğer video içeriğinin yoğun olarak bulunduğu yerlerde etkili bir şekilde kullanılıyor. Şirket, bu alandaki içerik moderasyonunun daha verimli ve etkili bir şekilde yapılmasına yardımcı olmak amacıyla çalışıyor. Şirket, bu yıl içinde 6 milyon video sınıflandırdı.
Bilindiği gibi video içeriği, çevrim içi platformlarda büyük miktarlarda üretiliyor ve paylaşılıyor. Unitary AI'ın yaklaşımı, bu büyük veri akışını daha etkili bir şekilde işlemeye yardımcı oluyor ve manuel moderasyonun ötesine geçiyor.
İçerik moderasyonu alanında çalışan çeşitli şirketler, yapay zeka teknolojilerini kullanarak zararlı veya uygunsuz içeriği filtrelemek ve tanımak için farklı yaklaşımlar geliştiriyor. Bunlar arasında OpenAI, Hive, Active Fence / Spectrum Labs, Oterlu, Sentropy ve Amazon'un Rekognition'ı yer alıyor.
Kaynak : Webrazzi