A
Arden Papuççiyan
Misafir
Teknoloji ve internet dünyasının geleceği olarak görülen yapay zeka çözümleri, her geçen gün farklı şekillerde karşımıza çıkmaya devam ediyor. Yapay zeka desen yazılım teknolojisi sunan yerli bir girişim olan MYTH, yeni bir yatırım aldığını duyurdu.
MYTH tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, Keiretsu Forum Türkiye melek yatırımcılarından yatırım aldı. Söz konusu yatırımın 2,5 milyon dolar değerleme üzerinden gerçekleştiğini de ekleyelim. MYTH girişimine ne kadar yatırım yapıldığı ise paylaşılmadı.
Desen tasarım sürecini haftalardan saniyelere düşürüp, tasarım sürecini optimize ederek şirketlere zaman ve para kazandırma hedefi ile yola çıkan MYTH, tasarımcılara da sürekli ilham veren bir araç olarak tasarım süreçlerini yüzde 70 oranında hızlandırabiliyor.
MYTH girişiminin en çok kullanıldığı sektörlere baktığımızda ise karşımıza moda, tekstil, ev tekstili, oyun tasarımı, ambalaj tasarımı ve metaverse gibi sektörler çıkıyor. MYTH girişiminin Türk Telekom PİLOT'un 9. döneminde mezun olan 18 girişim arasında yer aldığını da belirtelim.
Tasarımın Apple'ı olmayı hedeflediklerini belirten MYTH kurucusu Özgecan Üstgül, Keiretsu Forum Türkiye melek yatırımcılarından 2,5 milyon dolar değerleme üzerinden aldıkları yatırım ile bu hedeflerine hızla ulaşmak için çalışacaklarını paylaştı.
Üstgül tarafından aktarılan bilgilere göre MYTH, tasarım ve teknolojiyi buluşturan kurumlar için bir üretim teknolojisi olarak kullanıma sunulsa da, sahip olduğu kişiselleştirme özelliği ile bireysel kullanıcılar tarafından tasarım aracı olarak da kullanılıyor.
Kaynak : Webrazzi
MYTH tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, Keiretsu Forum Türkiye melek yatırımcılarından yatırım aldı. Söz konusu yatırımın 2,5 milyon dolar değerleme üzerinden gerçekleştiğini de ekleyelim. MYTH girişimine ne kadar yatırım yapıldığı ise paylaşılmadı.
Desen tasarım sürecini haftalardan saniyelere düşürüp, tasarım sürecini optimize ederek şirketlere zaman ve para kazandırma hedefi ile yola çıkan MYTH, tasarımcılara da sürekli ilham veren bir araç olarak tasarım süreçlerini yüzde 70 oranında hızlandırabiliyor.
MYTH girişiminin en çok kullanıldığı sektörlere baktığımızda ise karşımıza moda, tekstil, ev tekstili, oyun tasarımı, ambalaj tasarımı ve metaverse gibi sektörler çıkıyor. MYTH girişiminin Türk Telekom PİLOT'un 9. döneminde mezun olan 18 girişim arasında yer aldığını da belirtelim.
Tasarımın Apple'ı olmayı hedeflediklerini belirten MYTH kurucusu Özgecan Üstgül, Keiretsu Forum Türkiye melek yatırımcılarından 2,5 milyon dolar değerleme üzerinden aldıkları yatırım ile bu hedeflerine hızla ulaşmak için çalışacaklarını paylaştı.
Üstgül tarafından aktarılan bilgilere göre MYTH, tasarım ve teknolojiyi buluşturan kurumlar için bir üretim teknolojisi olarak kullanıma sunulsa da, sahip olduğu kişiselleştirme özelliği ile bireysel kullanıcılar tarafından tasarım aracı olarak da kullanılıyor.
Kaynak : Webrazzi