G
Gözde Ulukan
Misafir
Şirketlerin marka bilinirliklerini takip etmelerine ve ilgili pazarlama ölçümlerini izlemelerine yardımcı olan bir bulut platformu olarak hizmet veren BlueOcean, Insight Partners liderliğinde gerçekleşen Seri B turda 30 milyon dolar yatırım aldı. Tura FJ Lab de katılırken, BlueOcean'ın değerlemesine dair herhangi bir bilgi paylaşılmadı.
Blue Ocean AI Inc. olarak kurulan San Francisco merkezli BlueOcean, bir markanın pazarlama materyallerini rakiplerinden ayırıp ayırmadığını belirleyebiliyor. Benzer şekilde, bir şirketin reklamlarında sürekli olarak bir ürünün temel satış noktalarını sunup sunmadığını değerlendirebiliyor. Örneğin; bir perakendeci, platformu yeni piyasaya sürülen bir ürün hattı etrafındaki marka bilinirliğini ölçmek için kullanabiliyor.
BlueOcean ayrıca şirketlerin rakiplerinin pazarlama çabalarını değerlendirmelerini sağlıyor. Girişimin platformu, bir markanın, reklamlarının hangi satış noktalarını vurguladığı gibi, rakibinin pazarlama stratejisinin farklı yönleri hakkında fikir edinmesine yardımcı olabiliyor. Platform, bir şirketin reklam harcama düzeylerinin, sektörünün geri kalanıyla karşılaştırmasını mümkün hale getiriyor.
BlueOcean, web sitesi içeriği, reklam kampanyaları ve online incelemeler de dahil olmak üzere 1200'den fazla kaynaktan gelen verileri analiz ederek bir şirketin pazarlama çabalarına ilişkin iç görüler topladığını belirtiyor. Girişim, topladığı verilerde faydalı kalıplar bulmak için yapay zeka kullanıyor. Akabinde bu modeller grafiklere ve istatistiklere dönüştürülüyor.
BlueOcean'ın aralarında Amazon, Google, Microsoft ve Cisco gibi teknoloji devlerinin yer aldığı 80'den fazla müşterisi bulunuyor. Alınan yeni yatırımın, hem yeni çalışanları işe almak hem de yapay zeka destekli platformu geliştirmek için kullanılacağı belirtiliyor.
Kaynak : Webrazzi
Blue Ocean AI Inc. olarak kurulan San Francisco merkezli BlueOcean, bir markanın pazarlama materyallerini rakiplerinden ayırıp ayırmadığını belirleyebiliyor. Benzer şekilde, bir şirketin reklamlarında sürekli olarak bir ürünün temel satış noktalarını sunup sunmadığını değerlendirebiliyor. Örneğin; bir perakendeci, platformu yeni piyasaya sürülen bir ürün hattı etrafındaki marka bilinirliğini ölçmek için kullanabiliyor.
BlueOcean ayrıca şirketlerin rakiplerinin pazarlama çabalarını değerlendirmelerini sağlıyor. Girişimin platformu, bir markanın, reklamlarının hangi satış noktalarını vurguladığı gibi, rakibinin pazarlama stratejisinin farklı yönleri hakkında fikir edinmesine yardımcı olabiliyor. Platform, bir şirketin reklam harcama düzeylerinin, sektörünün geri kalanıyla karşılaştırmasını mümkün hale getiriyor.
BlueOcean, web sitesi içeriği, reklam kampanyaları ve online incelemeler de dahil olmak üzere 1200'den fazla kaynaktan gelen verileri analiz ederek bir şirketin pazarlama çabalarına ilişkin iç görüler topladığını belirtiyor. Girişim, topladığı verilerde faydalı kalıplar bulmak için yapay zeka kullanıyor. Akabinde bu modeller grafiklere ve istatistiklere dönüştürülüyor.
BlueOcean'ın aralarında Amazon, Google, Microsoft ve Cisco gibi teknoloji devlerinin yer aldığı 80'den fazla müşterisi bulunuyor. Alınan yeni yatırımın, hem yeni çalışanları işe almak hem de yapay zeka destekli platformu geliştirmek için kullanılacağı belirtiliyor.
Kaynak : Webrazzi