A
Arden Papuççiyan
Misafir
Yapay zeka destekli yerli bir pazarlama aracı olan Geeklyzer'ı ilk olarak geçtiğimiz Mart ayında sizlere aktarmıştık. Influencer Marketing'e odaklanan Geeklyzer, ilk yatırımını aldığını duyurdu. Geeklyzer tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, 42,5 milyon TL değerleme üzerinden yatırım aldı.
Geeklyzer'ın 42,5 milyon TL değerleme üzerinden gerçekleşen yatırımının ŞirketOrtağım Melek Yatırımcı Ağı öncülüğünde melek yatırımcılarından geldiğini de ekleyelim. Atakan Başaran, Ozan Ülker, Güneykan Özkaya ve Emre Bozkurt tarafından kurulan Geeklyzer, Influencer Marketing ve Social Monitoring çözümlerini birleştiriyor.
Geeklyzer'ın sunduğu özellikler arasında bahsedilme takibi ve etki gücü, performans kıyas raporları ve doğru influencer seçimi yer alıyor. Geeklyzer, hizmet verdiği ülkelerde büyükten küçüğe tüm influencerların paylaşımlarını eksiksiz takip edebiliyor.
Metinden, görselden ve sesten tanımlama yapıp büyük bir veri havuzu oluşturan Geeklyzer, topladığı verileri ise yapay zeka, derin öğrenme ve istatiksel algoritma ile işleyerek anlamlandırıyor.
Instagram odaklı başlayan servislerini aldıkları bu yatırım ile 2024'ün ilk yarısında tüm sosyal mecraları kapsam alanına katacak şekilde genişletmeyi amaçladıklarını belirten girişimin Geeklyzer Kurucu Ortağı Atakan Başaran, sundukları çözümler ile sektördeki global eksiklikleri çözüp pazar yeri, kozmetik, tekstil ve FMCG sektörlerinden global markalarla çalışmayı ve kısa süre içerisinde yeni ülkelere açılmayı hedeflediklerini de aktardı.
Kaynak : Webrazzi
Geeklyzer'ın 42,5 milyon TL değerleme üzerinden gerçekleşen yatırımının ŞirketOrtağım Melek Yatırımcı Ağı öncülüğünde melek yatırımcılarından geldiğini de ekleyelim. Atakan Başaran, Ozan Ülker, Güneykan Özkaya ve Emre Bozkurt tarafından kurulan Geeklyzer, Influencer Marketing ve Social Monitoring çözümlerini birleştiriyor.
Geeklyzer'ın sunduğu özellikler arasında bahsedilme takibi ve etki gücü, performans kıyas raporları ve doğru influencer seçimi yer alıyor. Geeklyzer, hizmet verdiği ülkelerde büyükten küçüğe tüm influencerların paylaşımlarını eksiksiz takip edebiliyor.
Metinden, görselden ve sesten tanımlama yapıp büyük bir veri havuzu oluşturan Geeklyzer, topladığı verileri ise yapay zeka, derin öğrenme ve istatiksel algoritma ile işleyerek anlamlandırıyor.
Instagram odaklı başlayan servislerini aldıkları bu yatırım ile 2024'ün ilk yarısında tüm sosyal mecraları kapsam alanına katacak şekilde genişletmeyi amaçladıklarını belirten girişimin Geeklyzer Kurucu Ortağı Atakan Başaran, sundukları çözümler ile sektördeki global eksiklikleri çözüp pazar yeri, kozmetik, tekstil ve FMCG sektörlerinden global markalarla çalışmayı ve kısa süre içerisinde yeni ülkelere açılmayı hedeflediklerini de aktardı.
Kaynak : Webrazzi