Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Yapay zeka destekli okuma ve araştırma asistanı: Bearly.ai

  • Konbuyu başlatan Işık Handan
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
I

Işık Handan

Misafir
İçerik pazarlaması yapay zeka ile her gün değişiyor. Daha önce de birçok kez ele aldığımız gibi, içerik üretimi ve pazarlaması işletmeler, şahıs markaları ve hatta artık kullanıcılar için bile çok büyük bir önem taşıyor.

Daha önce size GPT-3 teknolojisinin içerik pazarlamasını nasıl etkilediğinden bahsetmiştik. Kısa bir hatırlatma yapmak gerekirse, GPT, Alec Radford tarafından yazılan ve Elon Musk'ın yapay zeka araştırma laboratuvarı OpenAI tarafından 2018'de yayınlanan bir dil modeli olan Generative Pre-training Transformer'ın (GPT) kısaltması. GPT üretken bir sinir ağı dil modeli kullanıyor ve uzun bitişik metin uzantıları uzun vadeli yazılı materyalleri işleyebiliyor.

Herhangi bir metin istemi verildiğinde, GPT-3, verdiğiniz kalıba uymaya çalışan bir metin tamamlıyor. Ne yapmasını istediğinize dair yalnızca birkaç örnek göstererek onu "programlayabiliyorsunuz" ve GPT-3 tarafından yazılmış eksiksiz bir makale veya hikaye yaratıyorsunuz.

Bu kapsamda Bearly.ai, yapay zeka destekli bir uygulama olarak, sizin araştırmalarınızda ve yeni metinler oluşturmanızda destek olabilmek için tasarlandı.


Bearly.ai’ın websitesine girdiğinizde, sizi basit ve sade görünümlü bir arayüz karşılıyor. Uzun uzun sizlere paragraflar sunmak yerine, website size izlemeniz için kısa bir Youtube videosu sunuyor. Logo, slogan, video ve altta bulunan ikonlardan işlemcinize uygun eklentiyi indirebileceğiniz linklerden oluşan websitesinde sağ alt köşede Sıkça Sorulan Sorular bölümüne ulaşmak da mümkün. Videoda ise sizlere bu aracın nasıl kullanıldığı ve GPT-3 ile bağlantısı anlatılıyor. Windows için eklentiyi indire tıkladığımızda ise bir exe dosyası ile karşılaşıyoruz ve bu şekilde kurulumu gerçekleştirebiliyoruz. Eklenti kurulumu tamamlandıktan sonra tarayıcınızı kapatıp açmanız gerekiyor.

Sağ altta turuncu bir kutucuk içinde bir ayı simgesi varsa, kullanıma hazırsınız demektir.

Bu nokta ben bir sorunla karşılaştım ve Windows eklentisi benim bilgisayarım için hata verdi. Bu bana özgü bir hata olabileceği gibi genel bir Windows eklenti sorunu da olabilir.



Bu ekrandan sonra Uygulamayı Başlar veya İndir (Start App veya Download) dediğimde uzun bir bekleme süresi ile karşılaştım. ProductHunt’ın uygulama değerlendirmelerine baktığımızda ise Windows’un bazı sürümleri için aynı hatalarla karşılaşan birkaç kullanıcı yorumlarına da ulaşıyoruz. Fakat eklentinin macOSsürümü oldukça hızlı ve sorunsuz çalışıyor.

macOS’tan devam ederseniz eklentiyi açtığınızda bir kayıt sekmesi ile karşılacaksınız.

Buradan Google ile kaydolabilir veya şahsi mailinizi kullanarak eklentiyi aktifleştirebilirsiniz.


Tıkladığınız ikonda ise sizlere Bearly.ai’ın sunduğu hizmetler açılıyor. Bu hizmetler arasında bulunduğunuz sayfanın içerik özetini alabileceğiniz bir sekme göreceksiniz. Bu sekmede bulunduğunuz sayfanın içerik özetini alabilir, içeriğin anahtar özelliklerini öğrenebilir ve bir analiz çıkarabilirsiniz.


Bearly.ai aynı zamanda sizlere bulduğunuz makalenin veya blog yazısının kopyasını alarak bunu farklı kelimeler ile yeniden yazabileceğiniz (pharaphrase) bir özellik de sunuyor. Aynı zamanda yazdığınız makaleye 3 paragraf ekleyebileceğiniz bir özelliği de mevcut. Bir araştırma asistanı olarak kullanabileceğiniz Bearly.ai’da bir de yazdığınız paragrafın karşıt görüşlü argümanını size sunan bir eklenti bulunmakta.

2023’e doğru ilerlerken, pazarlama uzmanları içerik pazarlaması olmadan başarılı bir iş kuramayacağınızı vurguluyor. Semrush'ın yakın tarihli araştırmasına göre, ankete katılan işletmelerin yüzde 97'si genel pazarlama stratejilerine içerik pazarlamasını dahil ediyor.Ankete katılan 1.500 şirketin yüzde 78'i, içerik pazarlamanın işletmelerinin belgelenmiş bir içerik pazarlama stratejisine sahip olmasına yardımcı olduğunu söyledi.

Öte yandan, içerik pazarlamasından memnun olmayan şirketlerin yüzde 81'inin bir içerik stratejisinin olmadığını anlıyoruz. Yani birçok şirket içerik pazarlaması adımlarını doğru atmıyor, doğru araçları kullanmıyor, analizleri yapmıyor.

Bu anlamda bazı işletmeler içerik araştırma, okuma ve üretme süreçlerinde zorluk çekebilir. Fakat artık Bearly.ai gibi yapay zeka yapay zeka destekli dijital araçlar, işletmelere kolay çözümler sunmak üzerinde şekilleniyor. Bu arada Bearly.ai'ın henüz ProductHunt’ta yakın zamanda gerçekleştirdiği lansmanda günün 3. girişimi seçildiğini ekleyelim.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.