C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Yapay zeka destekli müşteri hizmetleri girişimi Cognigy, 100 milyon dolar yatırım aldı. Şirketin C serisi yatırım turu, Eurazeo Growth tarafından yönetildi. Almanya merkezli Cognigy'nin yatırım turunda Insight Partners, DTCP ve DN Capital yer aldı. Şirket yeni yatırımı yapay zeka özelliklerini geliştirmek ve Kuzey Amerika'daki varlığını büyütmek için kullanmayı planlıyor.
2016 yılında Philipp Heltewig ve Sascha Poggemann tarafından kurulan Cognigy, yapay zeka destekli müşteri hizmetleri platformları geliştiren bir girişim olarak dikkat çekiyor. Şirketin geliştirdiği platform, müşteri hizmetleri merkezlerinin daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla tasarlandı.
Cognigy temelde, yapay zeka destekli chatbot'lar ve sanal asistanlar oluşturmayı sağlıyor. Bu asistanlar, müşterilerin sıkça sordukları soruları yanıtlıyor ve bazı destek görevlerini otomatikleştiriyor. Kullanıcılar, düşük kodlu bir arayüz kullanarak chatbot'ları kolayca oluşturuyor. Bu arayüz, chatbot'ların mesajlarını kişiselleştirmeyi ve şirketin dahili uygulamalarında görevler gerçekleştirecek şekilde yapılandırmayı mümkün kılıyor. Cognigy, müşteri destek temsilcilerinin işlerini daha verimli yapmalarına yardımcı olacak çeşitli özellikler sunuyor.
Platform, çağrı merkezi yöneticilerinin performansı izlemelerine ve iyileştirme alanlarını belirlemelerine yardımcı olacak analitik araçlar ve panolar geliştiriyor. Cognigy'nin geliştirdiği platform; Toyota, Nestle gibi kurumlara hizmet veriyor. Cognigy, dünya çapında yaklaşık 170 şirket tarafından kullanılıyor.
Kaynak : Webrazzi
2016 yılında Philipp Heltewig ve Sascha Poggemann tarafından kurulan Cognigy, yapay zeka destekli müşteri hizmetleri platformları geliştiren bir girişim olarak dikkat çekiyor. Şirketin geliştirdiği platform, müşteri hizmetleri merkezlerinin daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla tasarlandı.
Cognigy temelde, yapay zeka destekli chatbot'lar ve sanal asistanlar oluşturmayı sağlıyor. Bu asistanlar, müşterilerin sıkça sordukları soruları yanıtlıyor ve bazı destek görevlerini otomatikleştiriyor. Kullanıcılar, düşük kodlu bir arayüz kullanarak chatbot'ları kolayca oluşturuyor. Bu arayüz, chatbot'ların mesajlarını kişiselleştirmeyi ve şirketin dahili uygulamalarında görevler gerçekleştirecek şekilde yapılandırmayı mümkün kılıyor. Cognigy, müşteri destek temsilcilerinin işlerini daha verimli yapmalarına yardımcı olacak çeşitli özellikler sunuyor.
Platform, çağrı merkezi yöneticilerinin performansı izlemelerine ve iyileştirme alanlarını belirlemelerine yardımcı olacak analitik araçlar ve panolar geliştiriyor. Cognigy'nin geliştirdiği platform; Toyota, Nestle gibi kurumlara hizmet veriyor. Cognigy, dünya çapında yaklaşık 170 şirket tarafından kullanılıyor.
Kaynak : Webrazzi