T
Tuğçe İçözü
Misafir
İşverenlerin işe alım, terfi, işten çıkarma gibi kararları vermesine destek olan yapay zeka destekli One Model, 41 milyon dolar yatırım aldı. Yatırım turu, Riverwood Capital liderliğinde gerçekleşti.
One Model'ın sunduğu araç seti sayesinde kurumsal şirketler, İK verilerinin çıkarılması, modellenmesi ve yönetilmesini sağlıyor. Şirketler bunun yanında bu verileri çeşitli uygulama ve hizmetlere sunabiliyor. One Model, bir şirketin beceri veya yetenek eksikliği yaşadığı alanları belirlerken, demografik değişikliklere ve iş hedeflerine dayalı olarak gelecekteki işgücü ihtiyaçlarını tahmin edebiliyor.
Platform, personel değişiminin ve personel sayısının maliyetini hesaplayabilir ve bu maliyeti zaman içinde ölçen ve azaltan bir plan oluşturmaya çalışabilir. Son olarak One Model müşterilerinin farklı veri kaynaklarını ve veri hedeflerini entegre edebildiğini de belirtelim. Böylece müşteriler, raporlar, gösterge panoları ve görselleştirmeler oluşturabiliyor.
Bunlara ek olarak müşteriler, One Model'ın veri bilimi paketi olan One AI'a da erişim sağlayabiliyor. One Model CEO'su Christopher Butler, One AI ile şirketlerin, bir çalışanın belirli bir zaman dilimi içinde istifa etme olasılığını tahmin etmeye çalışabileceğini dile getiriyor. One AI bunu tahmin edebilmek için günlük işe gidiş gelişine dair değerleri ve son terfisinden bu yana geçen süre gibi unsurları dikkate alıyor.
Bu anlamda One Model, "insan analitiği" platformu olarak konumlanmakta. 2022'de 2,58 milyar dolar olan insan analizi yazılımı pazarının 2031'de 7,67 milyar dolara yükseleceğini düşünürsek, One Model'ın geleceğinin parlak olduğunu söyleyebiliriz.
Öte yandan girişimin ChartHop ve Knoetic gibi iddialı rakipleri mevcut. Yine de One Model, ölçeklenebilir müşteri tabanına dikkat çekmekten geri kalmıyor. Girişimin müşterileri arasında Colgate, Palmolive, Squarespace, Robinhood ve Airtable yer alıyor.
Christopher Butler'ın aktardıklarına göre, yatırım, şirketin özellikle teknoloji, ürün geliştirme, müşteri başarısı ve pazara açılma alanlarında büyümesini desteklemek için kullanılacak.
Kaynak : Webrazzi
One Model'ın sunduğu araç seti sayesinde kurumsal şirketler, İK verilerinin çıkarılması, modellenmesi ve yönetilmesini sağlıyor. Şirketler bunun yanında bu verileri çeşitli uygulama ve hizmetlere sunabiliyor. One Model, bir şirketin beceri veya yetenek eksikliği yaşadığı alanları belirlerken, demografik değişikliklere ve iş hedeflerine dayalı olarak gelecekteki işgücü ihtiyaçlarını tahmin edebiliyor.
Platform, personel değişiminin ve personel sayısının maliyetini hesaplayabilir ve bu maliyeti zaman içinde ölçen ve azaltan bir plan oluşturmaya çalışabilir. Son olarak One Model müşterilerinin farklı veri kaynaklarını ve veri hedeflerini entegre edebildiğini de belirtelim. Böylece müşteriler, raporlar, gösterge panoları ve görselleştirmeler oluşturabiliyor.
One Model'ın veri bilimi paketi: One AI
Bunlara ek olarak müşteriler, One Model'ın veri bilimi paketi olan One AI'a da erişim sağlayabiliyor. One Model CEO'su Christopher Butler, One AI ile şirketlerin, bir çalışanın belirli bir zaman dilimi içinde istifa etme olasılığını tahmin etmeye çalışabileceğini dile getiriyor. One AI bunu tahmin edebilmek için günlük işe gidiş gelişine dair değerleri ve son terfisinden bu yana geçen süre gibi unsurları dikkate alıyor.
Bu anlamda One Model, "insan analitiği" platformu olarak konumlanmakta. 2022'de 2,58 milyar dolar olan insan analizi yazılımı pazarının 2031'de 7,67 milyar dolara yükseleceğini düşünürsek, One Model'ın geleceğinin parlak olduğunu söyleyebiliriz.
Öte yandan girişimin ChartHop ve Knoetic gibi iddialı rakipleri mevcut. Yine de One Model, ölçeklenebilir müşteri tabanına dikkat çekmekten geri kalmıyor. Girişimin müşterileri arasında Colgate, Palmolive, Squarespace, Robinhood ve Airtable yer alıyor.
Christopher Butler'ın aktardıklarına göre, yatırım, şirketin özellikle teknoloji, ürün geliştirme, müşteri başarısı ve pazara açılma alanlarında büyümesini desteklemek için kullanılacak.
Kaynak : Webrazzi