G
Gözde Ulukan
Misafir
Daha önce Kentico bünyesinde bulunan, şimdilerde bağımsız bir içerik platformu olarak faaliyet gösteren Kontent.ai, Expedition Growth Capital'dan 40 milyon dolar yatırım aldı. CMS, yani yönetim sistemleri hizmeti sunan Kontent.ai, aldığı yeni yatırımla yapay zeka desteğini geliştirmek istiyor.
Kontent.ai'ın modüler içerik platformu, kuruluşların tüm iş içeriğini bulut tabanlı bir havuzda birleştirmesine, düzenlemesine ve yönetmesine yardımcı oluyor. Kontent.ai'ı diğerlerinden ayıran ise içerik yaşam döngüsünün her aşamasında eş zamanlı, ortak çalışmaya olanak tanıyan sezgisel yazma deneyimi diyebiliriz.
İçerik ekipleri, Kontent.ai'ı kullanarak basitleştirilmiş iş akışları ve onaylarla içeriği kolayca planlayabiliyor, oluşturabiliyor ve gözden geçirebiliyor. Modüler içerik platformu, editörlerin, içeriğin nasıl ve nerede görüntüleneceğine ilişkin yapısal tasarım seçeneklerine bağlı kalmadan, üretmek istedikleri içeriğe odaklanmasına olanak tanıyor.
Web siteleri, uygulamalar ve headless e-commerce deneyimleri dahil olmak üzere 2 binden fazla projeye destek veren Kontent.ai, ilk olarak 2015 yılında Kentico'nun bir iş birimi olarak hayata geçirildi. Bugün Kontent.ai, dört farklı kıtada beş ofiste 120'den fazla çalışanı istihdam ediyor. Platform, bağımsız bir şirket olarak önümüzdeki 12 ayda 100 çalışanı da işe almaya hazırlanıyor.
Dünya çapında giderek daha büyük kuruluşlar, geliştiricilerinin dijital deneyimleri için herhangi bir teknoloji yığınını seçmelerine olanak tanırken, içerik yönetimini tüm üretim süreci boyunca merkezileştirmelerine olanak tanıdığı için içerik yönetim sistemlerine odaklanıyor. Bu kapsamda Kontent.ai'ın da hatırı sayılır müşterileri bulunuyor. Şirketin müşterileri arasında Algolia, Anaplan, SonarSource ve Zurich Insurance, Oxford University, Unum Insurance gibi isimler yer alıyor.
Kaynak : Webrazzi
Kontent.ai'ın modüler içerik platformu, kuruluşların tüm iş içeriğini bulut tabanlı bir havuzda birleştirmesine, düzenlemesine ve yönetmesine yardımcı oluyor. Kontent.ai'ı diğerlerinden ayıran ise içerik yaşam döngüsünün her aşamasında eş zamanlı, ortak çalışmaya olanak tanıyan sezgisel yazma deneyimi diyebiliriz.
İçerik ekipleri, Kontent.ai'ı kullanarak basitleştirilmiş iş akışları ve onaylarla içeriği kolayca planlayabiliyor, oluşturabiliyor ve gözden geçirebiliyor. Modüler içerik platformu, editörlerin, içeriğin nasıl ve nerede görüntüleneceğine ilişkin yapısal tasarım seçeneklerine bağlı kalmadan, üretmek istedikleri içeriğe odaklanmasına olanak tanıyor.
Web siteleri, uygulamalar ve headless e-commerce deneyimleri dahil olmak üzere 2 binden fazla projeye destek veren Kontent.ai, ilk olarak 2015 yılında Kentico'nun bir iş birimi olarak hayata geçirildi. Bugün Kontent.ai, dört farklı kıtada beş ofiste 120'den fazla çalışanı istihdam ediyor. Platform, bağımsız bir şirket olarak önümüzdeki 12 ayda 100 çalışanı da işe almaya hazırlanıyor.
Dünya çapında giderek daha büyük kuruluşlar, geliştiricilerinin dijital deneyimleri için herhangi bir teknoloji yığınını seçmelerine olanak tanırken, içerik yönetimini tüm üretim süreci boyunca merkezileştirmelerine olanak tanıdığı için içerik yönetim sistemlerine odaklanıyor. Bu kapsamda Kontent.ai'ın da hatırı sayılır müşterileri bulunuyor. Şirketin müşterileri arasında Algolia, Anaplan, SonarSource ve Zurich Insurance, Oxford University, Unum Insurance gibi isimler yer alıyor.
Kaynak : Webrazzi