Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Yapay zeka destekli envanter yönetim platformu Autone, 17 milyon dolar yatırım aldı

İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
C

Candeğer Muradoğlu

Misafir
Yapay zeka destekli envanter yönetim platformu Autone, 17 milyon dolar yatırım aldı. Şirketin 17 milyon dolarlık A serisi yatırım turuna General Catalyst liderlik etti.

İngiltere merkezli Autone'un yatırım turunda Speedinvest, YCombinator, Seedcamp, 2100VC, Motier, Financière Saint James, LVMH, Sephora ve Moncler'dan melek yatırımcılar yer aldı. Şirket yeni yatırımı, ürün geliştirmek, ABD ve Avrupa'daki faaliyetlerini artırmak için kullanacağını açıkladı.

2021 yılında Adil Bouhdadi ve Harry Cheslaw tarafından kurulan Autone, perakendecilere envanterlerini daha etkili bir şekilde yönetmelerine yardımcı olmak amacıyla tasarlanmış bir platform olarak dikkat çekiyor. Günümüzde birçok perakendeci, büyük miktarda veriye sahip olmasına rağmen bu verileri etkin bir şekilde kullanmakta zorlanıyor. Autone, veri analitiği ve yapay zeka teknolojilerini kullanarak bu verileri anlamlandırıyor ve perakendecilerin daha bilinçli ve stratejik kararlar almasını sağlıyor.

Öte yandan envanterin aşırı birikmesi, yalnızca maliyetleri artırarak aynı zamanda çevresel sorunlara da yol açıyor. Bu durum, fazla ürünlerin depolanması ve zamanla bozulması gibi sorunlarla israfın artmasına neden oluyor. Autone, envanter seviyelerini optimize ederek atıkları azaltmayı hedefliyor.

Bunun yanı sıra, Autone, doğru talep tahminleri sayesinde markaların ürünlerini daha verimli bir şekilde sunmalarına yardımcı oluyor. Bu süreç, markaların pazar taleplerini daha iyi anlamalarını ve ihtiyaç duyulan ürünleri zamanında sunmalarını sağlıyor. Autone'un temel amacı, perakende sektöründe verimliliği artırmak ve çevresel sürdürülebilirliği desteklemek. Şirket, Courreges, Roberto Cavalli, Stussy ve Zadig & Voltaire gibi 50'den fazla global marka ile iş birliği yapıyor.

Kaynak : Webrazzi
 

Benzer konular

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.