Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Yahoo, Instagram kurucularının uygulaması Artifact'i satın aldı

  • Konbuyu başlatan Tuğçe İçözü
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
T

Tuğçe İçözü

Misafir
Instagram’ın kurucuları Kevin Systrom ve Mike Krieger'ın yeni uygulamaları Artifact ile kullanıcılara kişiselleştirilmiş bir haber akışı sunduğunu sizlere aktarmıştık. Yahoo paylaştığı bir gönderi ile Artifact'i satın aldığını açıkladı. Anlaşmanın finansal detayları ise henüz paylaşılmadı.

Bu satın almayla birlikte Artifact bir uygulama olarak varlığını sürdüremeyecek. Uygulamanın yapay zeka destekli kişiselleştirme teknolojisi ise Yahoo ve ürünlerine entegre edilecek. Kevin Systrom ve Mike Krieger ise geçiş dönemi boyunca danışman olarak Yahoo çatısı altında çalışacak.

Entegrasyon kapsamında Yahoo News uygulamasının da önümüzdeki aylarda Artifact'in yapay zeka destekli kişiselleştirme teknolojisine sahip olacağını belirtelim. Kullanıcıların görmek istedikleri içerikleri ortaya çıkaran Artifact'in teknolojisi, zaman içinde ilgi alanlarına daha uyumlu hale geliyor. Böylece kullanıcılar okumak istedikleri haberlerden oluşan kişiselleştirilmiş bir akışa kavuşuyor.

Uygulama ayrıca çeşitli yapay zeka araçlarıyla öne çıkıyor. Bu araçlar haberleri özetlemeye, tık tuzağı başlıkları yeniden yazmaya ve en iyi içeriği ortaya çıkarmaya odaklanıyor. Yahoo'nun aktardıklarına göre; şirketin bu yetenekleri portföyüne katması, kullanıcıları daha da zengin içerik deneyimleri ve kişiye özel kişiselleştirme ile buluşturma fırsatını hızlandırıyor.

Bu arada geçtiğimiz aylarda Artifact'in, pazar fırsatının sürekli yatırımı gerektirecek kadar büyük olmaması nedeniyle faaliyetlerini sonlandıracağını açıkladığını hatırlatalım. Şirket, haber akışı sunarak başladığı yolculuğunun sonunda bir Twitter alternatifi olarak konumlandı. Bu da şirketi, zorlu bir rekabet alanına taşıdı.

Systrom'ın aktardıklarına göre Artifact'i kapatma paylaşımından sonra şirketler kendisini aramaya baladı. Bu bağlamda Systrom, diğer şirketlerle 10 civarında görüşme yaptığını ifade ediyor. Görünen o ki; bu görüşmelerin kazananı Yahoo oldu.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.