C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Cashback, fintech dünyasında kullanıcıların bütçelerine katkı sağlayan popüler bir trend olmaya devam ederken, Vodafone FreeZone'dan gençlere yönelik QR ile ödeme ve cashback adımı geldi. Türkiye’de milyonlarca FreeZone’lu genç kullanıcısıyla geniş bir kitleye ulaşan marka, sunduğu QR kod ile ödeme seçeneğiyle de hızlı ödeme seçeneği sunuyor.
FreeZone’lular, Vodafone Pay uygulamasında yer alan QR kod özelliği sayesinde anlaşmalı noktalarda hızlı ve kolay bir şekilde ödeme yapabiliyor. Yemek, eğlence, giyim gibi farklı kategorilerde her ay nakit iade imkânı sunan kampanya, gençlerin günlük harcamalarında kolaylık sağlıyor.
Geniş bir paydaş marka ağı da bulunan Vodafone FreeZone'da sürece dahil olmuş, öne çıkanlardan bazıları Migros Yemek, Defacto, Biletinial ve ByNoGame. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, kampanyanın gençlerin en çok harcama yaptığı alanlarda sunduğu avantajlarla dikkat çektiğini ve fintech dünyasında yükselen cashback uygulamalarıyla paralel bir strateji izlediklerini belirtti.
Şahin, açıklamasını ise şu cümlelerle gerçekleştirdi: "Vodafone FreeZone olarak gençlerin hayatlarına değer katıyor, bütçe engellerini düşünmeden sosyalleşebilecekleri alanlarda yenilikçi faydalarla her an yanlarında oluyoruz. Gençlerin en çok harcama yaptığı yerlerde Vodafone Pay Kart ile nakit iade yaparak gençlerin harcadıkça kazanmalarını sağlıyoruz. Gençlerin en çok tercih ettiği alan ve markalarda anlaşmalı kurumlardan yaptıkları alışverişlerde Vodafone Pay üzerinden aylık 1.500 TL’ye varan nakit iade sağlayarak bütçelerine katkıda bulunurken, rahatça sosyalleşmeleri için de fırsat sunuyoruz. Vodafone FreeZone olarak, yenilikçi ürün ve servislerimizle genç müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmaya devam edeceğiz."
Kaynak : Webrazzi
FreeZone’lular, Vodafone Pay uygulamasında yer alan QR kod özelliği sayesinde anlaşmalı noktalarda hızlı ve kolay bir şekilde ödeme yapabiliyor. Yemek, eğlence, giyim gibi farklı kategorilerde her ay nakit iade imkânı sunan kampanya, gençlerin günlük harcamalarında kolaylık sağlıyor.
Geniş bir paydaş marka ağı da bulunan Vodafone FreeZone'da sürece dahil olmuş, öne çıkanlardan bazıları Migros Yemek, Defacto, Biletinial ve ByNoGame. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, kampanyanın gençlerin en çok harcama yaptığı alanlarda sunduğu avantajlarla dikkat çektiğini ve fintech dünyasında yükselen cashback uygulamalarıyla paralel bir strateji izlediklerini belirtti.
Şahin, açıklamasını ise şu cümlelerle gerçekleştirdi: "Vodafone FreeZone olarak gençlerin hayatlarına değer katıyor, bütçe engellerini düşünmeden sosyalleşebilecekleri alanlarda yenilikçi faydalarla her an yanlarında oluyoruz. Gençlerin en çok harcama yaptığı yerlerde Vodafone Pay Kart ile nakit iade yaparak gençlerin harcadıkça kazanmalarını sağlıyoruz. Gençlerin en çok tercih ettiği alan ve markalarda anlaşmalı kurumlardan yaptıkları alışverişlerde Vodafone Pay üzerinden aylık 1.500 TL’ye varan nakit iade sağlayarak bütçelerine katkıda bulunurken, rahatça sosyalleşmeleri için de fırsat sunuyoruz. Vodafone FreeZone olarak, yenilikçi ürün ve servislerimizle genç müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmaya devam edeceğiz."
Kaynak : Webrazzi