G
Gözde Ulukan
Misafir
Pandemi döneminde hemen hemen her şey uzaktan yapılmaya başlandı. Çalışmalar, alışverişler, toplantılar ve daha birçok şey... Bu süreç her ne kadar Covid-19 ile başlamış olsa da artık hayatlarımızda kalıcı hale geliyor. Bu dönemde uzağa evrilen bir başka iş de satış yapmak oldu diyebiliriz. Zira artık kimse herhangi bir satış için yüz yüze gelmek istemiyor ve bunu online'a taşımayı tercih ediyor. Momentum da bu noktada kullanıcılara yardımcı olmayı hedefleyen bir platform.
Satış süreci epey yorucu bir süreç olabiliyor, çünkü bu esnada yapılması gereken birçok aşama mevcut. Finanstan onay istemek, MSA incelemeleri ve redline için yasal döngü, çağrılara katılmak için mühendislik kaynakları talep etmek veya ürün ve CSM'leri gelen fırsatlardan haberdar etmek bu süreçlerden sadece birkaçı. Çünkü sadece düşündüğümüzde bile bunların pahalı danışmanlara ve büyük bütçelere ihtiyaç duyulacak projeler olduğunu söylememiz mümkün.
İşte Momentum bu noktada devreye giriyor ve tüm bu aşamaları otomatikleştiriyor. Platform, herhangi bir satış iş akışının oluşturulmasını ve otomatikleştirilmesini demokratikleştiriyor ve herkes için ulaşılabilir hale getiriyor. Kodsuz bir platform olduğu, yani kullanımı sırasında herhangi bir kod bilgisi gerektirmediği için de kullanım kolaylığı sunuyor.
Slack'teki Akıllı Anlaşma Odaları (Smart Deal Rooms), Momentum'un temel yapı taşı. Momentum, Outreach, Asana, GSuite ve JIRA gibi kurumsal araçlarla entegre bir şekilde çalışıyor ve bu sayede ekiple bir arada olunmasına da imkan sağlıyor.
Momentum'u kullanmak için platformun web sitesi üzerinden bir form doldurmanız yeterli oluyor. Bu süreçten sonra ücretsiz deneme süreniz başlıyor, ancak Momentum'un ücretsiz olmadığını belirtmekte de fayda var. Ancak ücretler şirketle yapılan anlaşmalar göre belirleniyor. Zira sisteme baktığımda herhangi bir aylık ya da yıllık ücret göremiyorum. Sanıyorum deneme süresinin sonunca kullanıcılara teklifler yapılıyor.
Geçtiğimiz yıl pandeminin ortasında kurulan Momentum, Basis Set Ventures liderliğinde oldukça taze bir yatırım da aldı. Şirketin 5 milyon dolar yatırım aldığı tura Inovia Capital, Leadout Capital, South Park Commons ve bazı melek yatırımcılar katıldı. Şirket aldığı yatırımı ürününü geliştirmek için kullanacağını söylüyor.
Kaynak : Webrazzi
Satış süreci epey yorucu bir süreç olabiliyor, çünkü bu esnada yapılması gereken birçok aşama mevcut. Finanstan onay istemek, MSA incelemeleri ve redline için yasal döngü, çağrılara katılmak için mühendislik kaynakları talep etmek veya ürün ve CSM'leri gelen fırsatlardan haberdar etmek bu süreçlerden sadece birkaçı. Çünkü sadece düşündüğümüzde bile bunların pahalı danışmanlara ve büyük bütçelere ihtiyaç duyulacak projeler olduğunu söylememiz mümkün.
İşte Momentum bu noktada devreye giriyor ve tüm bu aşamaları otomatikleştiriyor. Platform, herhangi bir satış iş akışının oluşturulmasını ve otomatikleştirilmesini demokratikleştiriyor ve herkes için ulaşılabilir hale getiriyor. Kodsuz bir platform olduğu, yani kullanımı sırasında herhangi bir kod bilgisi gerektirmediği için de kullanım kolaylığı sunuyor.
Slack, Outreach, Asana, GSuite ve JIRA entegrasyonları
Slack'teki Akıllı Anlaşma Odaları (Smart Deal Rooms), Momentum'un temel yapı taşı. Momentum, Outreach, Asana, GSuite ve JIRA gibi kurumsal araçlarla entegre bir şekilde çalışıyor ve bu sayede ekiple bir arada olunmasına da imkan sağlıyor.
Momentum'u kullanmak için platformun web sitesi üzerinden bir form doldurmanız yeterli oluyor. Bu süreçten sonra ücretsiz deneme süreniz başlıyor, ancak Momentum'un ücretsiz olmadığını belirtmekte de fayda var. Ancak ücretler şirketle yapılan anlaşmalar göre belirleniyor. Zira sisteme baktığımda herhangi bir aylık ya da yıllık ücret göremiyorum. Sanıyorum deneme süresinin sonunca kullanıcılara teklifler yapılıyor.
5 milyon dolar yatırım aldı
Geçtiğimiz yıl pandeminin ortasında kurulan Momentum, Basis Set Ventures liderliğinde oldukça taze bir yatırım da aldı. Şirketin 5 milyon dolar yatırım aldığı tura Inovia Capital, Leadout Capital, South Park Commons ve bazı melek yatırımcılar katıldı. Şirket aldığı yatırımı ürününü geliştirmek için kullanacağını söylüyor.
Kaynak : Webrazzi