A
Arden Papuççiyan
Misafir
Üretimsel yapay zeka teknolojilerinin oyun geliştirme süreçlerini nasıl şekillendireceği ile ilgili detaylı bir içeriğimizi geçtiğimiz haftalarda sizlere aktarmıştık. Üretimsel yapay zeka teknolojilerinin, oyun geliştirme süreçlerini tamamen değiştirmesi bekleniyor.
Oyun geliştirme süreçlerine odaklanan yapay zeka çözümleri ile ilgili örnekler de karşımıza çıkmaya başladı. Oyun dünyasının en büyük markaları arasında yer alan Ubisoft, geliştirdiği Ghostwriter isimli çözüm ile birlikte oyun geliştirme süreçlerine yapay zeka teknolojilerini dahil ediyor.
Oyunlarda yer alan NPC yani oyuncu olmayan karakterler oyunların geliştirdiği ilk yıllardan bu yana yapay zeka teknolojileri tarafından kontrol ediliyor. Ubisoft tarafından geliştirilen Ghostwriter ise NPC'lerin söyleyeceklerini yapay zeka ile birlikte belirleyecek.
Özellikle açık dünya oyunlarında pek çok NPC (Non Player Character) yer alıyor. Ubisoft'un da Assassin's Creed ve Far Cry gibi önemli açık dünya temelli oyun serileri ile tanındığını da ekleyelim. Ghostwriter ile NPC'lerin konuşmaları yapay zeka ile otomatik olarak oyunlara eklenecek. Böylelikle daha önce uzun uzun diyalog yazmak zorunda kalan oyun geliştiricilerinin işleri kolaylaşmış olacak.
Ubisoft'un paylaştığı bilgilere göre Ghostwriter, oyun yazarlarının yerini almayacak fakat onlara yardımcı olacak. Ghostwriter platformunun Ubisoft tarafından geliştirilen oyunlarda kullanılması bekleniyor.
Üretimsel yapay zeka teknolojilerinin oyun geliştirme süreçlerini nasıl şekillendireceği ile ilgili detaylara ise buradan ulaşabilirsiniz. Üretimsel yapay zeka devrimi hızlanarak devam edecek gibi görünüyor. Konu ile ilgili gelişmeleri sizlere aktarmaya devam edeceğiz.
Kaynak : Webrazzi
Oyun geliştirme süreçlerine odaklanan yapay zeka çözümleri ile ilgili örnekler de karşımıza çıkmaya başladı. Oyun dünyasının en büyük markaları arasında yer alan Ubisoft, geliştirdiği Ghostwriter isimli çözüm ile birlikte oyun geliştirme süreçlerine yapay zeka teknolojilerini dahil ediyor.
Oyunlarda yer alan NPC yani oyuncu olmayan karakterler oyunların geliştirdiği ilk yıllardan bu yana yapay zeka teknolojileri tarafından kontrol ediliyor. Ubisoft tarafından geliştirilen Ghostwriter ise NPC'lerin söyleyeceklerini yapay zeka ile birlikte belirleyecek.
Özellikle açık dünya oyunlarında pek çok NPC (Non Player Character) yer alıyor. Ubisoft'un da Assassin's Creed ve Far Cry gibi önemli açık dünya temelli oyun serileri ile tanındığını da ekleyelim. Ghostwriter ile NPC'lerin konuşmaları yapay zeka ile otomatik olarak oyunlara eklenecek. Böylelikle daha önce uzun uzun diyalog yazmak zorunda kalan oyun geliştiricilerinin işleri kolaylaşmış olacak.
Ubisoft'un paylaştığı bilgilere göre Ghostwriter, oyun yazarlarının yerini almayacak fakat onlara yardımcı olacak. Ghostwriter platformunun Ubisoft tarafından geliştirilen oyunlarda kullanılması bekleniyor.
Üretimsel yapay zeka teknolojilerinin oyun geliştirme süreçlerini nasıl şekillendireceği ile ilgili detaylara ise buradan ulaşabilirsiniz. Üretimsel yapay zeka devrimi hızlanarak devam edecek gibi görünüyor. Konu ile ilgili gelişmeleri sizlere aktarmaya devam edeceğiz.
Kaynak : Webrazzi