G
Gözde Ulukan
Misafir
Son dönemin en gündemdeki şirketlerinden biri hiç şüphesiz Twitter ve bunun en önemli nedenlerinden biri Elon Musk'ın Twitter'ı satın alacağını söylemesi, ancak bunun bir şekilde gerçekleşememiş olması. Ancak Twitter'la ilgili tek yenilik bu da değil. Şirket, şimdi de Twitter Media markasını Twitter Create olarak yeniden adlandırdığını açıkladı. Şirketin bunu yapmasının en önemli nedeni ise içerik oluşturuculara odaklanmayı istemesi.
Twitter, Twitter Create web sitesinin içerik oluşturucuların kaynaklara, ürün bilgilerine ve Twitter'dan en iyi şekilde yararlanmaya yönelik ipuçlarına erişmeleri için yeni bir merkez olduğunu söylüyor. Bu yeni marka değişikliği ile şirket, içerik oluşturucuların Twitter'ın içerik oluşturucu ürünlerini nasıl kullanabileceklerini ve diğer içerik oluşturucularla nasıl bağlantı kurabileceklerini anlamalarını kolaylaştırmak istediğini söylüyor.
Bu değişiklikle birlikte içerik oluşturucular, spor, oyun, haber, podcast yayıncıları, yazarlar ve daha fazlası dahil olmak üzere sektöre göre web sitesindeki kaynaklara erişebilecek. Twitter, kaynakları kategorilere ayırıyor ve böylelikle içerik oluşturucuların kendilerine uygun içeriği kolayca bulabileceklerini iddia ediyor.
Twitter Create, aynı zamanda içerik oluşturucular için Twitter'da para kazanma, hedef kitleleriyle etkileşim kurma veya markalarını daha da geliştirme gibi konularda kişilere rehberlik sunuyor. Örneğin; podcast’ler kısmına dokunduğunuzda, hangi Twitter ürünlerini kullanabileceğinize ilişkin notlar da dahil olmak üzere programınızı nasıl tanıtacağınıza ilişkin özel bir ipuçları sayfasına yönlendiriliyorsunuz.
Twitter, kısa bir süre önce de içerik oluşturucuların Twitter'da nasıl para kazandıklarını, Super Follows ve Ticketed Spaces gibi para kazanma özelliklerinden ne kadar kazandıklarını analiz etmelerine yardımcı olmak için tasarladığı "Creator Dashboard" adlı aracını tanıtmıştı.
Kaynak : Webrazzi
Twitter, Twitter Create web sitesinin içerik oluşturucuların kaynaklara, ürün bilgilerine ve Twitter'dan en iyi şekilde yararlanmaya yönelik ipuçlarına erişmeleri için yeni bir merkez olduğunu söylüyor. Bu yeni marka değişikliği ile şirket, içerik oluşturucuların Twitter'ın içerik oluşturucu ürünlerini nasıl kullanabileceklerini ve diğer içerik oluşturucularla nasıl bağlantı kurabileceklerini anlamalarını kolaylaştırmak istediğini söylüyor.
Notice anything different around here? Twitter Media is now Twitter Create. Same great content, with a brand new look. pic.twitter.com/elwXkijn3s
— Twitter Create (@TwitterCreate) May 24, 2022
Bu değişiklikle birlikte içerik oluşturucular, spor, oyun, haber, podcast yayıncıları, yazarlar ve daha fazlası dahil olmak üzere sektöre göre web sitesindeki kaynaklara erişebilecek. Twitter, kaynakları kategorilere ayırıyor ve böylelikle içerik oluşturucuların kendilerine uygun içeriği kolayca bulabileceklerini iddia ediyor.
Twitter Create, aynı zamanda içerik oluşturucular için Twitter'da para kazanma, hedef kitleleriyle etkileşim kurma veya markalarını daha da geliştirme gibi konularda kişilere rehberlik sunuyor. Örneğin; podcast’ler kısmına dokunduğunuzda, hangi Twitter ürünlerini kullanabileceğinize ilişkin notlar da dahil olmak üzere programınızı nasıl tanıtacağınıza ilişkin özel bir ipuçları sayfasına yönlendiriliyorsunuz.
Twitter, kısa bir süre önce de içerik oluşturucuların Twitter'da nasıl para kazandıklarını, Super Follows ve Ticketed Spaces gibi para kazanma özelliklerinden ne kadar kazandıklarını analiz etmelerine yardımcı olmak için tasarladığı "Creator Dashboard" adlı aracını tanıtmıştı.
Kaynak : Webrazzi