A
Arden Papuççiyan
Misafir
Görüntü tanıma girişimi Medialyzer'ın TechOne ve twozero Ventures’tan 3,2 milyon TL değerleme ile yatırım aldığını 2020 yılının Ağustos ayında sizlere aktarmıştık. Bugün Medialyzer tarafından paylaşılan bilgilere göre girişim, yeni bir yatırım aldı.
Edindiğimiz bilgilere göre Medialyzer, TechOne VC ve twozero Ventures liderliğinde 2 milyon dolar değerleme üzerinden yatırım aldı. Yatırım turuna TechOne VC ve twozero Ventures'ın haricinde ise Kültepe Yatırım, Ünal Cem Sungur ve Behiç Pektaş da katıldı.
Medialyzer'a ne kadar yatırım yapıldığı ise paylaşılmadı. Webrazzi Arena 2020'de sunum yapan girişimler arasında da yer alan Medialyzer, yapay zeka destekli görüntü tanıma teknolojisi ile TV ve radyo reklamlarının takibini, ölçümünü ve iyileştirilmesini sağlıyor.
Türkiye İş Bankası, Modanisa, Vodafone, E-bebek, Avansas gibi büyük reklam verenlerle çalışmaya da başlayan Medialyzer, yeni yatırım turu ile birlikte başarısını global pazarda da sürdürmeyi planlıyor.
TV Attribution ürünü ile TV ve radyo reklamlarının, dijital pazarlama süreçlerinde olduğu gibi veri odaklı yönetilmesini ve yatırım geri dönüşlerinin artırılmasına olanak veren Medialyzer, TV Tracking ürünü ile de tüm reklamların gerçek zamanlı olarak takip edilmesini sağlarken TV ile dijital medyayı senkronize ediyor ve markanın rakip TV reklamlarını kendi avantajına kullanmasını sağlıyor.
Sadece 18 ay içinde ülkemizin en önde gelen markalarının güvenini kazanarak aylık 50 milyon TL’lik medya bütçesinin daha efektif bir şekilde yönetilmesini sağlar hale geldiklerini paylaşan Medialyzer kurucu ortağı Mustafa Güllü, medya alanının dönüşümüne hız kazandıracak yeni teknolojilerle birlikte global pazarlarda başarılarını sürdürmek istediklerini paylaştı.
Kaynak : Webrazzi
Edindiğimiz bilgilere göre Medialyzer, TechOne VC ve twozero Ventures liderliğinde 2 milyon dolar değerleme üzerinden yatırım aldı. Yatırım turuna TechOne VC ve twozero Ventures'ın haricinde ise Kültepe Yatırım, Ünal Cem Sungur ve Behiç Pektaş da katıldı.
Medialyzer'a ne kadar yatırım yapıldığı ise paylaşılmadı. Webrazzi Arena 2020'de sunum yapan girişimler arasında da yer alan Medialyzer, yapay zeka destekli görüntü tanıma teknolojisi ile TV ve radyo reklamlarının takibini, ölçümünü ve iyileştirilmesini sağlıyor.
Türkiye İş Bankası, Modanisa, Vodafone, E-bebek, Avansas gibi büyük reklam verenlerle çalışmaya da başlayan Medialyzer, yeni yatırım turu ile birlikte başarısını global pazarda da sürdürmeyi planlıyor.
TV Attribution ürünü ile TV ve radyo reklamlarının, dijital pazarlama süreçlerinde olduğu gibi veri odaklı yönetilmesini ve yatırım geri dönüşlerinin artırılmasına olanak veren Medialyzer, TV Tracking ürünü ile de tüm reklamların gerçek zamanlı olarak takip edilmesini sağlarken TV ile dijital medyayı senkronize ediyor ve markanın rakip TV reklamlarını kendi avantajına kullanmasını sağlıyor.
Sadece 18 ay içinde ülkemizin en önde gelen markalarının güvenini kazanarak aylık 50 milyon TL’lik medya bütçesinin daha efektif bir şekilde yönetilmesini sağlar hale geldiklerini paylaşan Medialyzer kurucu ortağı Mustafa Güllü, medya alanının dönüşümüne hız kazandıracak yeni teknolojilerle birlikte global pazarlarda başarılarını sürdürmek istediklerini paylaştı.
Kaynak : Webrazzi