T
Tuğçe İçözü
Misafir
Markaların Dijital Erişim performansını ölçen Gemius Kasım ayında Türkiye'de hangi web sitelerinin daha çok ziyaret edildiğini paylaştı. Bu bağlamda kurum, kendi deyimiyle Dijital Erişim şampiyonlarını listeledi.
Dijital Erişim Şampiyonları listesinin ilk sırasında e-ticaret devi Amazon yer alıyor. Amazon, yüzde 90,2 erişim oranıyla öne çıktı. Amazon’u yüzde 87,3 erişimle Hepsiburada’nın sahibi olan D-Market ve yüzde 86,3 erişimle MediaMarkt takip etti. Kısacası dijital erişim açısından Amazon, D-Market ve MediaMarkt ilk 3 sırada yer aldı.
Kasım ayında dijital erişim oranlarıyla dikkat çeken diğer markalar ise sırasıyla FLO, A101, Trendyol çatısı altında faaliyet gösteren Trendyol’un grup şirketi olan DSM Grup, Nestle Türkiye, Unilever, Philips ve Migros oldu.
Gemius raporunda Kasım ayının Dijital GRP Şampiyonu Şirketleri'ni de sıraladı. E-ticaret devi Amazon’u 3.5K GRP’ye ulaşarak ilk sıraya yerleşti. Amazon’u, 2,2K GRP ile son aylarda erişimlerini kayda değer oranda artıran Doping Hafıza izledi. Üçüncü sırada ise 2,1K GRP ile Getir yer aldı.
Kasım ayının dijital erişim şampiyonları listesi sadece video reklamlar özelinde sıralandığında Amazon’un yüzde 85,8 erişim oranıyla en önde olduğu görülmekte. Amazon'un ardında yüzde 83,1 erişimle Nestle ikinciliğe ve yüzde 80,1 erişimle Unilever üçüncülüğe yerleşti
Kasım ayı Dijital GRP Şampiyonları listesinde sadece video reklamlara odaklanıldığında ise Amazon, 2,3K GRP ile ilk sırada yerini aldı.
Görsel Kaynak: Deposit Photos
Kaynak : Webrazzi
Dijital Erişim Şampiyonları listesinin ilk sırasında e-ticaret devi Amazon yer alıyor. Amazon, yüzde 90,2 erişim oranıyla öne çıktı. Amazon’u yüzde 87,3 erişimle Hepsiburada’nın sahibi olan D-Market ve yüzde 86,3 erişimle MediaMarkt takip etti. Kısacası dijital erişim açısından Amazon, D-Market ve MediaMarkt ilk 3 sırada yer aldı.
Kasım ayında dijital erişim oranlarıyla dikkat çeken diğer markalar ise sırasıyla FLO, A101, Trendyol çatısı altında faaliyet gösteren Trendyol’un grup şirketi olan DSM Grup, Nestle Türkiye, Unilever, Philips ve Migros oldu.
Gemius raporunda Kasım ayının Dijital GRP Şampiyonu Şirketleri'ni de sıraladı. E-ticaret devi Amazon’u 3.5K GRP’ye ulaşarak ilk sıraya yerleşti. Amazon’u, 2,2K GRP ile son aylarda erişimlerini kayda değer oranda artıran Doping Hafıza izledi. Üçüncü sırada ise 2,1K GRP ile Getir yer aldı.
Kasım ayının dijital erişim şampiyonları listesi sadece video reklamlar özelinde sıralandığında Amazon’un yüzde 85,8 erişim oranıyla en önde olduğu görülmekte. Amazon'un ardında yüzde 83,1 erişimle Nestle ikinciliğe ve yüzde 80,1 erişimle Unilever üçüncülüğe yerleşti
Kasım ayı Dijital GRP Şampiyonları listesinde sadece video reklamlara odaklanıldığında ise Amazon, 2,3K GRP ile ilk sırada yerini aldı.
Görsel Kaynak: Deposit Photos
Kaynak : Webrazzi